|
D.D
|
Haha, zo word kiterepair ook nog is heel bekend
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
wel n goeie combo!!! ook goeie reclame voor best!!!! mischien dat best daar iets mee kan doen bij de verkoop van nieuwe kites! de eerste 48x is de reparatie gratis! dus na n half jaar of zo moet je ze zelf betalen!
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
soor daar ging ik weer tegen beter weten is! ik weet dat er nog steeds mensen zijn die heel tevreden zijn over hun best kite!! sorry!!! ik niet!
|
|
|
Jolien.
|
Ooowww wat zyn we weer flauwww
|
|
|
~Dirk~
|
Dan zal Kevin Langeree binnenkort 3M wel als sponsor hebben
|
|
|
Kevin
|
Marruh krijgt hij niet een nieuwe als hij hem sloopt?? (ps. kan natuurlijk niet moeten ze elke dag een kite op sturen) mzzl Kevin
|
|
|
robin..
|
haha hij is goed
|
|
|
~Dirk~
|
haha hij is goed
ga toch plakken!
|
|
|
Idefixe
|
nein keine zimmer frei! ( maar wel blijven plakke hè)
|
|
|
DaanD
|
Hahah hij is mooi, super combo! Bas gefeliciteerd in ieder geval!
|
|
|
Kondor 11
|
Normaal geven ze bij best meteen een nieuwe kite als service maar ja Een naish of north is alleen maar te repareren, een nieuwe krijg je nooit En plakken dat doen ze bij best niet, die naaien er meteen versterking op...
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Normaal geven ze bij best meteen een nieuwe kite als service maar ja Een naish of north is alleen maar te repareren, een nieuwe krijg je nooit En plakken dat doen ze bij best niet, die naaien er meteen versterking op...
whoooooow dat meen je niet ik ga er meteen 1 kopen man!
|
|
|
VincentC
|
Bas gefeli jonge! Normaal geven ze bij best meteen een nieuwe kite als service maar ja Een naish of north is alleen maar te repareren, een nieuwe krijg je nooit En plakken dat doen ze bij best niet, die naaien er meteen versterking op...
Mag ik je er op wijzen dat een ALLES wat er bij een Waroo gebeurt na 3 maanden pech is? De garantie geldt maar tot 90 dagen en daarna sta je er alleen voor.
|
|
|
kuttefix
Gast
|
hahahha losers met z'n niks b-kitjes!!!
jaloers jaloers!!!!
geen probleem! reageer maar!!! dat geeft weer even aan dat je het niet kan velen! er kan er maar 1 nummer 1 zijn!!
ik werk bij kiterepair....en geloof me er zijn afgelopen jaar 2 waroo's binnengekomen ende andere 1032 kites waren de gerenomeerde merken en natuurlijk jullie b- merken!!!
ik houd van idefix! alleen zijn baasje is appart!
|
|
|
Kondor 11
|
Bas gefeli jonge! Normaal geven ze bij best meteen een nieuwe kite als service maar ja Een naish of north is alleen maar te repareren, een nieuwe krijg je nooit En plakken dat doen ze bij best niet, die naaien er meteen versterking op...
Mag ik je er op wijzen dat een ALLES wat er bij een Waroo gebeurt na 3 maanden pech is? De garantie geldt maar tot 90 dagen en daarna sta je er alleen voor. Mijn ervaringen met vervanging zijn van vier maanden en ik kreeg een nieuwe, dus waar blijf je met jouw verhaal??? Loosah, je kreeg een oplossing aangeboden en je wilde meer, jij hebt het spreekwoordelijke deksel op de neus gekregen. Ik een nieuwe kite (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Sake
Gast
|
M'n North V6 7m was verkeerd genaaid. Kon een nieuwe North naar keuze nemen. Je opmerking is dus niet terecht. Enne je kan toch wel tegen een grapje. Niet alles serieus nemen. Wat was er met je 7m?
|
|
|
Idefixe
|
JONGENS, HET IS GEWOON EEN GEINTJE!!!!! Er zijn al zat topics waar jullie lekker kunnen ruzieën over Best......................
|
|
|
Sake
Gast
|
Bedankt voor je PM Warôôd. Da's heftig. Zo zie je maar dat je dealer het verschil maakt. Compliment voor Harm van xwatersport.
|
|
|
Kitesurfbrabant.nl
Gast
|
En wat dacht je van mij in Maart 2006 Waroo gekocht, LE (is bij bepaald serienummer een zwak punt) kapot in oktober. Zijn al gauw 7 maanden, fotootje opsturen en 2 dagen later omruilen hoor! Zo moeilijk zijn ze niet bij Best.
|
|
|
Obelix
Gast
|
Idefix weet je wat ik me afvraag, sta jij eigenlijk ooit op het water? Jij bent volgens mij 24 uur per dag te vinden op het forum van kitehigh aan al je posts te zien? Of heb ik het mis...
|
|
|
Idefixe
|
Idefix weet je wat ik me afvraag, sta jij eigenlijk ooit op het water? Jij bent volgens mij 24 uur per dag te vinden op het forum van kitehigh aan al je posts te zien? Of heb ik het mis...
nee ik sta veel te weinig op het water, ben ik helemaal met je eens
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
idefixe ,Je ben er wel altijd bij als je Best kites kan afkraken ,Heb je ooit wel eens mee gevaren
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
idefixe ,Je ben er wel altijd bij als je Best kites kan afkraken ,Heb je ooit wel eens mee gevaren
Was die waroo 06 van jou ook niet geknalt gister? Ook al varen ze nog zo lekker, ik snap niet dat iemand nog een waroo 06 kan aanraden. Raad dan in elk geval een 07 aan. En na de gescheurde waroos van dit jaar is het ook wel grappig dat kiterepair nou net best gaat sponseren.
|
|
|