KappuhH
|
Nog iemand die naar Mirns gaat? Windje is wel prima! Wijk is voor mij een beetje te ver rijden...
|
|
|
mart
|
morgen nog mensen op mirns??
|
|
|
KappuhH
|
Jep, we zijn met 2 man rond 9u ongeveer present
|
|
|
mart
|
oke ik dnek rond 10 uur wnat ik moet in de middag weer wat eerder weg. zie jullie daar
|
|
|
surfsmurf
Geen avatar
|
Hey met wie zou ik morgen ochtend vroeg (jij mag de tijd uitkiezen) van Workum station naar Mirns mee kunnen rijden? Zou super chill zijn! Owja ik kom uit Zwolle dus elk tussen gelegen station kan natuurlijk ook! Laterrr
|
|
|
Idefixe
|
Hey met wie zou ik morgen ochtend vroeg (jij mag de tijd uitkiezen) van Workum station naar Mirns mee kunnen rijden? Zou super chill zijn! Owja ik kom uit Zwolle dus elk tussen gelegen station kan natuurlijk ook! Laterrr
kun je volgens beter met de bus naar lemmer en vandaar met iemand meerijden?
|
|
|
mart
|
heey ik kom uit apeldoorn bel me maar even op 06-51765341 rij namelijk langs zwolle. dus ik kan dat stukje best wel even van de route afwijken. ga wel vroeg weg. want wil zolang mogelijk genieten.
maarten
|
|
|
Nazar
|
vervoerg vanuit lelystad nodig?!:(
|
|
|
|
[Pepper]
|
uurtje of 14.00 aanwezig.....
|
|
|
Nazar
|
gaat iemand nog rond 13.00 ofz langs lelystad?! (((
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
Ik maak ff gebruik van jullie topic! Ik studeer sinds kort in leeuwarden en is het lastig om in mirns te komen? Verder zijn er nog meer mensen uit leeuwarden hier en welke spots kan ik nog meer makkelijk komen? harlingen schellinkhoud etc misschien?...
|
|
|
|
[Pepper]
|
Ik studeer sinds kort in leeuwarden en is het lastig om in mirns te komen?
Valt op zich wel mee. Je stapt in de auto en 50 minuten later ben je in Mirns (volgens routenet.nl). Maar je bedoelt waarsch. met het ov? Trein naar Stavoren, bus naar Mirns en dan nog 20 minuten lopen met je kitegear op je nek.
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Das geen pretje en dan het water nog op en je hebt gelijk je warming-up gedaan
|
|
|
[Pepper]
|
Das geen pretje en dan het water nog op en je hebt gelijk je warming-up gedaan Ze zeggen het er zelf al bij in het reisadvies: Deze reis is mogelijk niet optimaal. En dan hebben we het nog niet eens over de terugreis gehad.....
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
Das geen pretje en dan het water nog op en je hebt gelijk je warming-up gedaan Ze zeggen het er zelf al bij in het reisadvies: Deze reis is mogelijk niet optimaal. En dan hebben we het nog niet eens over de terugreis gehad..... Nee dan moet je de tijd ook nog in de gaten houden als je op het water staat en als je pech heb gaat de laatste bus om een uur of 14.00 dan kom je helemaal niet meer thuis :'(
|
|
|
Bart13
Geen avatar
|
Jezus wat pauper eind Iemand nog andere spots die iets makkelijker te bereiken zijn?
|
|
|
Sherida
|
Zeker een lekker dagje! Maar even uitgeweken richting Schellinkhout aangezien Mirns vanaf A'dam een aardig eindje rijden is.. Weer even heerlijk gevaren, hopen dat de voorspellingen voor het weekend zo blijven!
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Weer even lekker kunnen varen op Mirns.... s'ochtends leker gepowerd met de 7... rond half 1 kakte hij binnen een kwartier in naar 12 knopen heerlijk dagje
|
|
|
KappuhH
|
Heerlijk dagje gehad, van 9 tot half 1 met de 7m Zeeko Notus kunnen varen. Wat is dat een heerlijke kite zeg! Later nog even de lowend van de 11 kunnen proberen, gelijk aan een 10 bandit Dos volgens mij...
|
|
|
@LaurenS
|
Hoe ziet die bar eruit van die zeekoo,Is dat met straps (alla cabrinha of best) of een clamcleat.. En is het een beetje stevige kite,ne tals de Dos??
|
|
|
Hattori Hanzo
|
Heerlijk dagje gehad, van 9 tot half 1 met de 7m Zeeko Notus kunnen varen. Wat is dat een heerlijke kite zeg! Later nog even de lowend van de 11 kunnen proberen, gelijk aan een 10 bandit Dos volgens mij...
weet ik ook gelijk wie jij bent.... (ik was aan het varen met de witte 7 waroo)
|
|
|
[Pepper]
|
Lekker dagje?? Waardeloos was het (voor mij dan)!! Toen ik om 14.00 uur het water op ging was het helemaal niks, nada, noppes! Om 15.00 nog heel even een kleine opleving maar een kwartier later was het echt helemaal afgelopen. Die voorspellingen lijken steeds minder vaak te kloppen.
Jammer van m'n halve snipperdag, volgende keer beter....
|
|
|