Benjooh
|
Misschien morgen weer van de partij, als de wind goed is en ik vervoer kan regelen Was Wiebe vandaag open dan? Niks van gemerkt
|
|
|
Kevin
|
Haha idefixe ik gebruik alleen jouw woorden haha Jij zei nog iets van: Toen ik ging loopuh zag je elke debiel die vlieger rond slingeren zoiets van dat ze dachten als Opa het kan kan ik het ook haha
|
|
|
|
Idefixe
|
Was Wiebe vandaag open dan? Niks van gemerkt we doen tegenwoordig een "after-kite" @ the snackbar in oude Mirdum.
|
|
|
Kevin
|
Precies het is niet zo mooi als de Snackbar in workum maar kan er mee door haha
|
|
|
Vinni
|
Haha nee daar moeten ze gewoon nog wat in investeren Maar dan is hij ook helemaal af
|
|
|
prokiter
|
Heyy Mensuu, Je ondanks de vlagen en een andere Kite toch nog wel lekker gekite....lekker buffel windje. Morge mar weer.... Greetings...Pro Kiter....
|
|
|
Idefixe
|
Kevin: als het goed is heb je een pb''tje naar dat filmpie waar ik het vanmiddag nog over had ......................
|
|
|
sjef
|
Tom heb net de welbesproken film bekeken.
heel sociaal gereageerd! hihi
|
|
|
Kevin
|
@idefixe geweldig filmpje zeg haha goud @vinni ja maar de vraag is bestaat wat in workum werkt ook in Oude Mirdum denk dat ze daar niet van die fijne snackbarmeisjes hebben:P
|
|
|
KappuhH
|
Heyy Mensuu, Je ondanks de vlagen en een andere Kite toch nog wel lekker gekite....lekker buffel windje. Morge mar weer.... Greetings...Pro Kiter.... Jij bent toch die jongen die ik in Egypte tegenkwam?
|
|
|
Benjooh
|
Was Wiebe vandaag open dan? Niks van gemerkt we doen tegenwoordig een "after-kite" @ the snackbar in oude Mirdum. Concurrentie voor Wiebe de komende maanden dus?
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
Wat een dag..Ging ( soms ) prima met de 7. Zag dat op de 10 minuten waarnemingen van Stavoren er om half 4 een vlaag is geweest van 46 knopen. Dat was zeker het moment dat iedereen aan de kant stond want de regen deed pijn in het gezicht. Maar na die vlaag was het helemaal te ziek voor woorden.
|
|
|
Vinni
|
@idefixe geweldig filmpje zeg haha goud @vinni ja maar de vraag is bestaat wat in workum werkt ook in Oude Mirdum denk dat ze daar niet van die fijne snackbarmeisjes hebben:P Mja, dan maar importeren
|
|
|
vissie
|
Wie gaat er morgen?
|
|
|
Kevin
|
@idefixe geweldig filmpje zeg haha goud @vinni ja maar de vraag is bestaat wat in workum werkt ook in Oude Mirdum denk dat ze daar niet van die fijne snackbarmeisjes hebben:P Mja, dan maar importeren Maar import is minder lekker he dat weet je haha
|
|
|
[Pepper]
|
Hey Taco, morgen de hele dag al vrij geregeld?? Morgen de hele dan zon en een lekker windje uit het zuiden. Ik vertrek al op tijd want het kon morgen wel eens "ganz" druk gaan worden. Rij je mee?
|
|
|
kitealot
|
ben morgen ook weer van de partij. het wordt zeker druk morgen. en dan ook nog zuid... weer eens en beetje Kite spelen. tot morgen...
|
|
|
KappuhH
|
Ik ga morgen, vandaag maar even geskipt. Denk dat ik nog 2 plekje vrij heb vanaf Meppel als ik de auto mee kan krijgen...
|
|
|
PieNO
|
@ brackie
Het is morgen Goeie Vrijdag en dan moet ik naar de kerk. Dus gaat denk niet worden. Ik probeer de pastoor nog effe over te halen en dan hoor je nog wel. Ik bel vanaaf wel effe. GG heeft zondag zijn eerste kiteles. Dus lijkt me dan vverstandig om niet te gaan. Veel te gevaarlijk.
|
|
|
isomis
|
ik kom ook, vanuit almere.....dus heb weer een plek vrij.
|
|
|
[Pepper]
|
Houd iedereen er wel rekening mee dat de baggerwerkzaamheden op Mirns morgen weer in volle gang zijn? Volgens Rijkswaterstaat hebben ze de werkzaamheden vorig jaar niet kunnen afronden i.v.m. de vroeg intredende winter. De baggerschuit zal werkzaamheden verrichten in de kitesurfzone en langs de dijk. Op parkeerplaats, grasveld en op het water is slechts zéér beperkt ruimte!!
|
|
|
Idefixe
|
ivm met de bovengenoemde baggerwerkzaamheden gaat dit topic ff op slot. Het heeft toch geen zin om hier / nu afspraken te maken voor Mirns.
|
|
|
PieNO
|
Ik heb bij Rijkswaterstaat nog nooit iemand zien werken laat staan op goeie Vrijdag... En ik kan het weten want heb 7 jaar in die toko rond gelopen en 7 jaar over bomen lopen zwammen en lopen zwammen over bomen.
|
|
|