|
Emielkruisdijk
|
ik neem em voor 190 voor je over! Helaas, hij is al verkocht.. Waar staat deze advertentie dan, dacht dat ik ze allemaal had verwijderd! Ik ben over een half uurtje op het Schellinkmodder, wind is jammer genoeg z-o.. Morgn wel perfect Wijk weer, maar moet natuurlijk weer de hele dag werken...
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
denk dat ik zo maar die kant op ga... Het komt eraan zo te zien Je ben net te vroeg Marco het gaat om 13 uur waaien..
|
|
|
Flyingtrunkie
|
denk dat ik zo maar die kant op ga... Het komt eraan zo te zien Je ben net te vroeg Marco het gaat om 13 uur waaien.. Ga over 10 min. ik heb gehoord dat het om 11.15 gaat waaien!
|
|
|
opjebekrol
|
Waarom gaat het nou weer waaien het weekend voor mijn tentamens have fun, gasten!! Lucas
|
|
|
Mark-Fizzer
|
11.16 uur om precies te zijn...
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Loepie moet morgenochtend ff bij het Coraaltje zijn, dus wij zijn sowieso op Ijmuiden!!!!
Schijnt een prima temperatuurtje te worden, zonder regen!!!!
Keb ddrrrr sin awn!!
|
|
|
|
Flyingtrunkie
|
hahaha! ik heb hem toevallig net op marktplaats gezet, voor net ff wat meer, hij voegt me niet zo!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ha ha ha dat ligt aan jou dan Marco... Je heb een top kite zonder dat je het weet. Het is net al een Flysurfer daar haal je met 1 x kiten ook niet alles uit.. He gasten volgens mij wordt het morgen Wijk aan zee weer en niet IJmuiden hoor...
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
Ik wil morgen even een aantal uurtjes het water op zit te denken om richting muiderberg te gaan wie oh wie gata ook die kant op
|
|
|
R@bert
|
Gasten, was weer gezellig vandaag...helaas kon ik niet al te lang blijven. Beetje rare wind maar toch de juiste uurtjes gepakt denk!
ps @Henk...hoe lang duurde t tot de ANWB kwam?
|
|
|
Davidoff
Gast
|
[/quote] hahaha! ik heb hem toevallig net op marktplaats gezet, voor net ff wat meer, hij voegt me niet zo! [/quote]
je ga em toch niet verkopen he? zonde man! gebruik em als behang ofzo.. BEST troep!
|
|
|
siemme
|
De plannen zijn net gewijzigd hoor ik net morgen raken we naar schellinkbeach dus niet naar egmond.
|
|
|
Davidoff
Gast
|
jammer man! ik ben wel @ egmond... schell is niks te bereiken als student
|
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
heb je em gekocht die bandit 11 mtr van harte peter en vaarze morgen
|
|
|
kitaholic
|
Nog meer mensen morgen op tijd op Wijk of Ijmuiden? Ik hoop rond 10 uur op het water te staan omdat de voorspelling voor 's middags wat minder is. Wie nog meer?
|
|
|
siemme
|
he david waar kom je vandaan dan?mischien kan je wel mee rijden ik kom zelf uit alkmaar ik stuur je wel effe een pbtje met 06 erin
|
|
|
Bossy
|
me nieuwe schatje is binnen
12 rhino '08
Morgen maar es uitproberen
|
|
|
PeterKite
|
juist, en wiens andere nieuwe schatje heb je daarvoor nodig.........
morgen bergen aan zee.
groente, Peter
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Eindelijk weer weekend....Morgen om een uurtje of 12.00 weer naar Schellinkhout..nog meer locals ?..
|
|
|