Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja klopt hoor Tim maar vond dat ik te weinig bewegingsvrijheid had met de zit trapeze dus nu maar eens een heup trapeze gekocht, de ander was nog als nieuw dus die kon ik zo weer inruilen bij van de Berg en me oude pakkie ( 5 jaar) leek wel niet meer zo warm als voorheen.
|
|
|
arvidnl
|
Is dit de Limited Edition 2009 Waroo?? Vette kite! Ik heb zondag de Bularoo getest...en dat gaat zeker de opvolger worden van mn 2009 Warootjes.... Vond de 2010 Waroo niet veel aan trouwens...de 11 was veel trager dan de 2009 11... deze kite is zeker heel mooi.maar begrijp dus dat dat een limited edition is? weet dat je de yarga als hardcore c-kite ook nog steeds kan krijgen maar dan alleen in het zwart.maar vind deze echt mooier!niet dat het een keuze is tussen die twee maar qua graphics en design zeg maar.
|
|
|
|
|
Langbeest
|
Jeetje Laurens wat een mooi board man.................
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Geeliciteerd met dit pracht kind
|
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Apart.... lijkt mij leuk om uit te proberen... Ben wel erg benieuwd naar de duurzaamheid van dit board??
|
|
|
|
|
Morres
|
Apart.... lijkt mij leuk om uit te proberen... Ben wel erg benieuwd naar de duurzaamheid van dit board??
you read my mind
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mooi board H2H.... Mijn testboard is ook binnen 135x40 Bhoot(2)
|
|
|
Morres
|
kneiterwitte pads zien er wel comfy uit
|
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
kneiterwitte pads zien er wel comfy uit Lijken erg op die van Underground en Ocean Rodeo. Beter goed gekopieerd als slecht bedacht zeg ik maar Boardjes zien er zeer vet uit Als het deze week nog gaat waaien is H2H hem "even" kwijt
|
|
|
Morres
|
tja, die kopen het ook standaard in.
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
kneiterwitte pads zien er wel comfy uit Lijken erg op die van Underground en Ocean Rodeo. Beter goed gekopieerd als slecht bedacht zeg ik maar Boardjes zien er zeer vet uit Als het deze week nog gaat waaien is H2H hem "even" kwijt Hoezo boardje kwijt??? Hoe kan dat dan zomaar gebeuren??? Het boardje is nog vetter in het echt!!! De vinnen zijn van dichtbij iets minder doorzichtig dan ik dacht, je ziet de lagen glasmatten echt zitten. Het boardje is ook super licht. Nu nog wat wind... @HJ jou boardje ziet er ook vet kwa kleuren combie!
|
|
|
Morres
|
kneiterwitte pads zien er wel comfy uit Lijken erg op die van Underground en Ocean Rodeo. Beter goed gekopieerd als slecht bedacht zeg ik maar Boardjes zien er zeer vet uit Als het deze week nog gaat waaien is H2H hem "even" kwijt De vinnen zijn van dichtbij iets minder doorzichtig dan ik dacht, je ziet de lagen glasmatten echt zitten. Het boardje is ook super licht. ......
|
|
|
|
Wicher
|
you read my mind Je weet waar ik woon Morres jij mag altijd even langskomen om te testen
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
kneiterwitte pads zien er wel comfy uit Lijken erg op die van Underground en Ocean Rodeo. Beter goed gekopieerd als slecht bedacht zeg ik maar Boardjes zien er zeer vet uit Als het deze week nog gaat waaien is H2H hem "even" kwijt De vinnen zijn van dichtbij iets minder doorzichtig dan ik dacht, je ziet de lagen glasmatten echt zitten. Het boardje is ook super licht. ...... Morres grappig hoe je altijd raadsels achterlaat. Wat bedoel je hier ..... nu weer mee?
|
|
|
Wjs
|
|
|
|
Corsurf
Geen avatar
|
Nieuw speeltje erbij gekocht voor gebruik met weinig wind en vlak water. De North Race Ltd. om in combinatie met mijn Speed3 Deluxe 15 en 19 te gaan varen.
|
|
|