Flyingtrunkie
|
Excuses mannen, ik was diegene met een waroo elf (gedepowered) met een vriend aan het oefenen was. Aan het begin van de middag ging het wel, maar later werd het wel gevaarlijk ja. Dat zag ik zelf ook wel in. Uiteraard zijn we er toen gelijk af gegaan. Ik weet hoe belangrijk het is dat je genoeg ruimte om je heen moet hebben als je nog geen volledige controle hebt. Ik ben het er helemaal mee eens dat we onze sport zo verantwoord mogelijk moeten uitoefenen om niet negatief in het nieuws te komen.
Ik kwam misschien wat kortaf over, maar ik vond het op dat moment niet echt verstandig om met een 11 op het water te gaan lopen klooien... Het hoeft maar 1 keer (goed) fout te gaan. Over dat soort zaken kan ik me dan op zo'n moment druk om maken. D'r gebeurt helaas al te veel op Schel.
|
|
|
Tim_GTS5
|
Djezus wat was het druk op Schellinkhout, toch nog even met de blauwe evo 10 gegaan en gelukkig werd het al minder druk in de namiddag. Daarvoor nog even op ijmuiden geweest en dat leek af en toe wel rioolwater zo bruin , best goed te doen nog met de 10. Hoorde weer wat nare berichten dat er weer iemand over de dijk was gevlogen bij schel
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Hoorde weer wat nare berichten dat er weer iemand over de dijk was gevlogen bij schel ik ga d'r niet eens meer op in... Wie morgenochtend op Schell? Weer lekker de ruimte, hopelijk
|
|
|
@LaurenS
|
Hoorde weer wat nare berichten dat er weer iemand over de dijk was gevlogen bij schel Het wordt tijd dat ze vangnetten gaan plaatsen voor de dijk tegen die prutsers Bij voldoende wind ben ik er rond 13:00 uur
|
|
|
Gerard
Gast
|
Hé Peter, midden in de nacht op Kitehigh? Was je net uit de nachtdienst ofzo? Ik ga na het werk naar IJmuiden of Wijk (denk Wijk). Wie nog meer?
|
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Net terug van een avondsessie Wijk. Qua wind was het naadje voor mijn 88 kilo en de 11. Desondanks toch nog een paar uurtjes heen en weer gevaren.
|
|
|
|
RH
|
Was zaterdagmiddag weer erg top @Wijk met de 7 mtr. Dikke respect voor de kiter met de beige bandit die er SNOEIHARDE loops uitgooide. Erg vet om te zien!
Tnx Dirkie, was een mooi middagje ondanks de verkeerde windrichting en teveel mensen die in de branding lagen buiten het golfsurfgebied. De adrenaline zit in ieder geval nog tot achter mijn oren..
|
|
|
Dirkie
|
Ben gisterenavond @wijk pier geweest, best een geinig windje. Genoeg om met de 12 leuk te kunnen spelen!
Edit: Ah, jij was dat dus... Goed bezig, dat van die adrenaline snap ik wel.. Ik durf het niet met die wind!
|
|
|
THEGREEN
|
Vrijdag geven ze goede wind op. Wie is er op Schell?
|
|
|
|
Idefixe
|
Nog iemand @ Wijk ?
|
|
|
@LaurenS
|
Zalig daggie op ijmuiden gehad,rond vieren was de helaas de wind op......
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Potverdepotver!!!.....en ik maar werken Nog 1 daggie zwoegen en dan 3 weken VAKANTIE!!!!!!!!! Laat die wind maar komen!!!
|
|
|
360
|
Vrijdag....... Waar en hoe laat????
|
|
|
TBK
|
Ik ben vrijdag de hele dag vrij en wil een beetje vroeg op pad gaan ca 10 uur aanwezig op de spot. Waar ga je heen 360, Wijk of SH ? Lekker effe chillen bij Aloha lijkt me ook wel weer lekker.
|
|
|
360
|
TBK ik ben Vrijdag vanaf 1000 klaar voor alles! Even een auto huren( mijn opeltje is kaduuk!!) Ik heb wel zin in wijk aan de pier! Peter kom je ook naar Wijk?? Mag ik achterop de motor
|
|
|
Gerard
Gast
|
Ik koers op morgenmiddag. Aloha is wel gezellig Frank maar er liggen daar zoveel golfsmurfers in het water. De laatste tijd vaar ik daarom eigenlijk alleen nog maar bij de bunker als ik naar Wijk ga.
|
|
|
Dirkie
|
Yups, was maandag ook echt slalommen om de golfsurfers bij Wijk pier, niet heel relekst. Ze liggen juist in het lekkere stukje 'vlak met mooie kickers...'...
|
|
|
TBK
|
TBK ik ben Vrijdag vanaf 1000 klaar voor alles! Even een auto huren( mijn opeltje is kaduuk!!) Ik heb wel zin in wijk aan de pier! Peter kom je ook naar Wijk?? Mag ik achterop de motor Waar ga je dan heen, de bunker of de pier , en hoe laat ben je er ?
|
|
|
Flyingtrunkie
|
morgen ook hele dag vrij; op naar Schell!
|
|
|
@LaurenS
|
Ben circa 13:30 uur bij de pier.Altijd lekker om bij Aloha te chillen naderhand/tussendoor See yous ,Peter
|
|
|