Erwin
|
Vandaag was het opzich wel te doen op schell. Heel even was de wind iets minder maar daarna kwam de wind gewoon weer..
|
|
|
Haring High Richardt
|
Was lekker op schel vandaag om les te geven Een vriend belde vanmiddag op en ik vroeg of hij zin om te kiten (anders was ik niet gegaan om dat het te kort waaide) Leuk middaggie en hij was al aan het bodydraggen effe knallen met de 12 nog meer kiteking's ? middag dienst dus werken
|
|
|
Gerard
Gast
|
ben morgen middag om een uurtje of 3 op schell effe knallen met de 12 nog meer kiteking's ? Helaas, maar morgen zit het er niet in. Vrijdag wel en dan ziet het er top uit.
|
|
|
TBK
|
ben morgen middag om een uurtje of 3 op schell effe knallen met de 12 nog meer kiteking's ? Ik kan er hooguit om een uur of 6 zijn, als er dan nog wind staat tenminste !
|
|
|
|
Gerard
Gast
|
Hé Hans, dit zal je goed doen: ik heb net een bod uitgebracht op een Nemesis 12 (2009).
|
|
|
|
Retard
|
tjuuss ijmuiden was niet eens de moeite... zijn maar na lido in almere gegaan
|
|
|
|
@LaurenS
|
Hmmm,10 m/s bij wijk.Ik gaan ff kieken,mehr leute?
|
|
|
360
|
ik wil wel, maar ik moet studeren
|
|
|
Gerard
Gast
|
De windsnelheid 10m. op 27 augustus 2009, 09:10 uur is 9.5 m/s De windstoot op 27 augustus 2009, 09:10 uur is 13.2 m/s
Pfff, en ik moet werken. Maar misschien einde van de middag.
|
|
|
|
@LaurenS
|
Going Down.Ik ga wel ff naar schell en anders een bakkie doen bij moeders bij te weinig
|
|
|
wouterb
|
Morgen (vrijdag) va. 15.00u wijk (bunker?),ijmuiden of schell?
|
|
|
sann
Geen avatar
|
hey guys,
ik wil wel gaan, is er nog iemand thuis? ik heb wel alleen maar een 8m2 is die groot genoeg voor schell? woon in adam!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Morgen gaan we weer eens los .....het lijkt erop dat het weer eens "echt" gaat waaien ,de 12 mtr kan weer even in de kast en gaan met de 9 mtr.... ( of misschien wel mijn 7 mtr ) Ik ben om een uurtje of 11.00 op Schellinkhout...
|
|
|
|
Rijk
Geen avatar
|
@ san, ik ga zo naar ijmuiden. 8m2 is wel wat aan de kleine kant, maar beter dan niets. Ik kan een SS fuell 11m voor je meenemen.
Ben om half 5 op het strand te vinden
|
|
|
Gerard
Gast
|
Hmmm, de wind was vandaag goed maar is sinds drie uur geleidelijk aan het afnemen. Ik ga de gok niet meer nemen om voor Jan L*L van Hilversum naar Wijk te rijden. Morgen maar weer zien.
|
|
|
Erwin
|
Is schell nu nog wat?
|
|
|
Sandro
|
Denk dat ik morgen ook ff op Schell ga kijken.....
|
|
|
|
mocem
|
vandaag eerst naar katwijk geracet naar meneer kiterepair.nl. echt top gemaakt er is niks meer te zien van de scheur van ongeveer 30 cm in de LE. daarna toch ander half uurtje lekker gevaren op castricum. morgen zeker optijd naar huis van me werk. word zeker een mooie sessie.
|
|
|