TBK
|
O ja sorry, Heiko alias 360 was er ook.
|
|
|
|
|
martijnc
|
wat was er met je kite audi?
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
ja ja ben der ook in de morgen effe knallen
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het was inderdaad weer een(gezellig) top dagje ..... een lekker windtje en nog steeds een graad of 14 Morgen zal het wel wat heftiger worden dikke windkracht 6 verwacht .. kan ik weer eens met mijn 7 mtr .. Ik ben er waarschijnlijk wat later zo rond 13.00 uur ..
|
|
|
audi
|
er zit een scheurtje in van 1 m met een mooi winkel haakje. maar van der berg (erik) gaat z'n BEST doen voor me. heb wel de test kite meegekregen dus ik kan gelukkig doorvaren. nu maar hopen dat best er wat mee gaat doen.
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
eerst effe naar vdberg om een nieuwe kite te kopen maar weet nog niewat waroo of nxg
|
|
|
Keut Local
|
Heb ook wel lekker gekite, alleen hard op me plaat gegaan...Nu last van m`n rib... Moet nog maar zien of ik morgen kan kiten...
|
|
|
audi
|
sorry beun je kan de waroo niet testen omdat ik die thuis heb. en ik moet morgen naar sinterklaas
|
|
|
360
|
Vandaag Heel gezellig op Schellig en wat een heerlijk windje ook niet te koud voor Nozems zoals ik zonder Droog Pak En dat slappe ouwehoeren in de regen bij VDB was ook goed! @ Laurens ik zou ook voor die Nobile gaan. Vaart super. De kleur leer je mee leven denk ik. Hoewel, met een beetje roze erbij is ie meteen cool Zonder gekheid: Zoals VDB zegt: "De Rolls Royce onder de boards" Het Wave bordje is een Naish Fish 5'5" uit 2007. Laat maar weten als je hem wil gebruiken.
|
|
|
|
mocem
|
Ik ga morgen ook naar SH. kan niet wachten om me 7 meter weer op te zetten!
|
|
|
@LaurenS
|
eerst effe naar vdberg om een nieuwe kite te kopen maar weet nog niewat waroo of nxg
Wat nou ,aan de deltashapebeun offuh anders hard core freestylebeun
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Hans Je moet ze beide kites even goed testen de nieuwe Nemesis (de aangepaste versie ) schijnt toch wel weer een topkite te wezen .. Ik heb vandaag even met de nieuwe aanwinst van Peter mogen varen de Wainman lekkere kite maar echt een freestyle beest ..heftige loops maar toch niet de kite voor mij .. smaken verschillen daarvoor eerst goed een kite testen... zie je morgen....
|
|
|
Giertje
|
@ audi, sorry als je nu vanavond je schoen neerzet en wat leuke liedjes zingt dan doet sinterklaas er misschien wel een nieuwe kite in zonder scheurtje!. Dan kan je gewoon morgen gaan kiten want het wordt vast een topdag zo eentje die je maar ten hoogste twee keer per jaar meemaakt en natuurlijk na afloop warme chocolademelk in de Beun-mobiel.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ja mannen het was weer een leuk daggie, eerst effe klussies doen bij van de Berg, knoopies leggen voor Haring Harry. En smiddag lekker gekite met de Rise 12 meter helemaal lekker. Beuntje doe maar geen Warroo, heb er vanmiddag een doormidden zien gaan. Sorrie Audi kon het niet laten.
|
|
|
audi
|
is er nog slagtoferhulp
|
|
|
360
|
Gents, Er staat vrij veel wind uit een zuidelijke richting. Boven land is deze (vrij) krachtig 5 à 6, langs de kust hard of stormachtig, 7 of 8 Veel plezier vandaag @Audi ik kreeg gisteren wel sterk de indruk dat ze bij VDB naar een oplossing zochten: Test Kite en later misschien/waarschijnlijk een nieuwe van Best. Blijft vervelend natuurlijk.
|
|
|
audi
|
ik heb met eric afgesproken er op het forum nog niet op in te gaan. maar ik ga er ook vanuit dat het een goede afloop heeft
|
|
|
arvidnl
|
zometeen weer richting schellinkhout!!!!!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Komt wel denk. Eric is een goeie gozer. Ga vandaag weer naar Schel. Regent hier nu wel pijpestelen dus doe eerst effe rustig een bakkie. Denk dat het met de middag droog is.
|
|
|
@LaurenS
|
Ja,ik wacht de regen ook ff af.Heb je die hobbezak(uh sorry droogpak) al binnen Teig?
|
|
|
Tim_GTS5
|
Tot vanmiddag rond 13:00 , zijn de ergste buien overgetrokken. Eerst nog even rondhangen @ VDB
|
|
|