Kan iemand mij vertellen welke windrichting het beste varen is op IJburg? Ik woon al 6 jaar in Adam waarvan ik er 3 kite alleen ga altijd naar Wijk, muiderberg of schellinkhout... Wellicht leuk om eens iets minder lang in de auto te zitten!
Kan iemand mij vertellen welke windrichting het beste varen is op IJburg? Ik woon al 6 jaar in Adam waarvan ik er 3 kite alleen ga altijd naar Wijk, muiderberg of schellinkhout... Wellicht leuk om eens iets minder lang in de auto te zitten!
En als klapperrrrrrrrrrrrr op de vuurpijl NO ,tevens de beste windrichting Morgenochtend 10 uur @ de spot ,NO voorspelt ,als ut waait
En als klapperrrrrrrrrrrrr op de vuurpijl NO ,tevens de beste windrichting Morgenochtend 10 uur @ de spot ,NO voorspelt ,als ut waait
[/quote]
Ik heb morgen, middag dienst dus tijd om in de ochtend te knalle, misschien dat ik ook even kom op die suuuuperspot. Ben er nog nooit geweest, maar hij zit toch op Ijburg bij de Piet Heijn tunnel ????
Ik heb morgen, middag dienst dus tijd om in de ochtend te knalle, misschien dat ik ook even kom op die suuuuperspot. Ben er nog nooit geweest, maar hij zit toch op Ijburg bij de Piet Heijn tunnel ????
Ik zit ff te kijken Ries,maar Andijk lijkt beter,misschien toch daar heen in de ochtend....... ff ankiaiken maar morgen
Er zijn gisteren fotos gemaakt op schell heeft iemand die gezien? Zoja waar kan ik die vinden? You tube ofzo?
Dennis ...Ik heb hem ook zien staan hij had een rode jas aan en stond een tijd lang foto,s te maken ....daar moeten wel een paar mooie pics bijzitten... ik hoop ook dat ze nog eens ergens geplaats worden ... En Tom (onderwater) heb je het filmpje al op You Tupe gezet..
Als het Morgenochtend een beetje waait ga ik naar Edam voor een ochtendsessie (mot s,middags werken ) See You.... En hier weer een mooi kleurplaatje voor de windverwachting voor morgen ..
Er zijn gisteren fotos gemaakt op schell heeft iemand die gezien? Zoja waar kan ik die vinden? You tube ofzo?
Dennis ...Ik heb hem ook zien staan hij had een rode jas aan en stond een tijd lang foto,s te maken ....daar moeten wel een paar mooie pics bijzitten... ik hoop ook dat ze nog eens ergens geplaats worden ... En Tom (onderwater) heb je het filmpje al op You Tupe gezet..
Als het Morgenochtend een beetje waait ga ik naar Edam voor een ochtendsessie (mot s,middags werken ) See You.... En hier weer een mooi kleurplaatje voor de windverwachting voor morgen ..
ik heb het linkie van de fotos bekeken, maar ik kan er weinig chocola van maken
erg onoverzichtelijke site , en na veel zoeken heb ik een youtube diapresentatie gevonden waar in elk geval Franco en Zwafra en nog een paar waar ik de naam niet van ken op staan.
hahaha maak zaterdag een sprong breek daarna een lijn einde oefening, maar die ene sprong staat wel op foto! morgen als er genoeg wind is nog gabbers naar andijk/enkhuizen
hallo heb die man ook gezien met dat rode jassie aan hij heeft mij nog wel gecomplimenteerd over mijn geweldige sprongen en nice turns en mijn tarzan kreet viel wel op zei hij hij had er zeker 250 geschoten van mij en op de vraag of hij mijn mooie head first into the water unhooked s bend had gezien zei hij net gemist ach wat jammer zei ik maar die andere pica's komen eraan zei de man in het rode jassie dus effe afwachten allemaal maar denk niet dat jullie erop staan omdat hij alleen oog had voor mijn gigajumps JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hoe oud is die lijn Franco en waar brak ie dan ? Ik heb nog nooit een lijn gebroken dus of je hond vreet eraan of je hebt motten in je bus
Walter ja dat is waar , maar met die harde wind is een kleinere lens leuker om de hoogte van de jumps er mooi op te krijgen en het wateroppervlak erbij.
Was zoiezo weer een chaotisch dagje op Schel, in het weekend voortaan maar naar zee !