martijn
|
Rudo zegt dat pro zegt dat jij moet gaan kiten want er waaien 21 knopen over het water. Anders nog iets?
hehe nee bedankt dat was het, hoeveel kost dat? wie morgen allemaal playa?
|
|
|
|
JO'Neill
|
Niet zo zeuren Olten...je moet er wat voor over hebben he Hoogtij om half 3..dus gewoon playa....en anders lekker opkruisen naar Sluf..goed te doen met zzw!
|
|
|
Spoon
|
tot hoe laat waait de wind ongeveer?
|
|
|
|
dimitri
Gast
|
Ben benieuwd of er na 4uur nog wel wat overgebleven is voor werkend nederland.
Hou me hard vast, ben wel weer even toe aan een buel hak en zaag sessie, met de loopjes om de orenvliegend door de lucht zeg maar.
We laten ons maar weer eens onbevredigend verrasen ben ik bang voor
|
|
|
d@ni
|
Ik neem de goodies wel mee naar de arbeidsplatz, maar verwacht er niet veel van. Ik ga alleen morgenavond naar playa als het boven 20knp is. DUS..
|
|
|
martijn
|
Periode van 20:00-08:00 uur | Periode van 08:00-20:00 uur ------------------------------------------------------------------------------- Waarschuwing: GEEN | Wind Bft : ZUIDWEST 3-4, TOENEMEND ZUID | ZUID 5-6, MOGELIJK TIJDELIJK 4-5, LATER 5-6 | 7, AFNEMEND ZUID TOT ZUIDWEST | 3-4 Stoten kts : GEEN | GEEN Zicht km : MEER DAN 10 KM | MEER DAN 10 KM, IN NEERSLAG | 4-10 KM Weer : LATER OPKLARENINGEN | SPOEDIG TOENEMEND BEWOLKT, | SPOEDIG PERIODEN MET REGEN
|
|
|
|
flupje
|
Morgen 11:00 uur op Playa
|
|
|
TtHoM@s
|
hmm.. sochtens slufter of smiddags autostrand jullie moete niet denken dat het makkelijk is als heel de dag vrij heb t word denk slufter omdat ik autostrand niet helemaal vertrouw met die Zuider wind chek jullie!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
hmm.. sochtens slufter of smiddags autostrand jullie moete niet denken dat het makkelijk is als heel de dag vrij heb t word denk slufter omdat ik autostrand niet helemaal vertrouw met die Zuider wind chek jullie! Die Thomas Ik ken dat leven....alleen ""nu even niet" voor mij! Ik zou zeker naar de Slufter gaan. Met zuid is het niks aan de kant bij Oostvoorne, waar het juist zo lekker is....en tegenwoordig palen staan om je van het leven te beroven Erachter is het superlekker varen....maar dan heb je Jan de Dauwtrapper weer die je legitimatie moet zien op de parkeerplaats
|
|
|
d@ni
|
Idd Michiel, hopen op a.s. vrijdag!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
damn, wat een luxe eigenlijk. je weet niet wat je moet kiezen, Slufter of palenstrand. palenstrand?
|
|
|
Le Ber
Logs: 0 | 3 uur
|
Verdoeme zeg het is ook nog lekker zonnig weer, ik heb zelfs gedroomd dat ik vrij had Veel plezier mannen
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
palenstrand?
Ja gezellig! hij draait nog naar ZZW - ZW dus dan is de wind wel OK.
|
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Helaas zijn de voorspellingen niet meer aangepast...gedaan met de wind na 15.00...jammer zeg..ziet er nu echt lekker uit! Veel plezier!
|
|
|
Hard2Handle
Logs: 0 | 432 uur
|
Veel plezier vandaag stelletje windsletten! Hopelijk laten jullie nog wat over van de wind aan het einde van de dag, dan kunnen wij harde werkers ook nog even genieten.
|
|
|
Gewoon_Mart
Logs: 0 | 428 uur
|
Zit nu op de maasvlakte (werken) en de wind is LEKKERRRRRRRRRR....... Komen waarschijnlijk wel wat buitjes aan want het ziet nog al donker hier. Have fun op het water mannen! Zo zie je maar je hebt werkpaarden en sierpaarden.......
|
|
|
MayhemX
Geen avatar
|
Ga nu rijden richting slufter, weer ziet er hier nog goed uit !
|
|
|
|
d@ni
|
Veel plezier sierpaardjes!!!
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur