Oeioei, Michiel, dit sounds niet alsof je je stormkite optimaal hebt kunnen testen.
Helaas heb je gelijk gekregen
Toch heb ik het low-end goed kunnen testen, want genoeg kracht voor zo'n kleintje!
Maar het was totaal niet wat iedereen had verwacht. Op een gegeven moment stopte iedereen er zelfs mee, zo kakte de wind in.
Maar het was wel weer als vanouds gezellig met vele bekenden!
Alleen 1 aparte kennismaking gehad met van wie men later zei dat het EddyC moest zijn. Ik weet niet of dit klopt, maar als het zo is mag EddyC iets gematigder reageren als hij iemand verdenkt in het vogelgebied te hebben gevaren. Nu kom ik al bijna 10 jaar op de Slufter, ik weet echt wel tot waar je mag varen. Er liggen ook niet voor niets van die mooie boeien!
Nobel van Eddy om mensen hierop te wijzen. Maar de manier waarop vind ik een beetje ver gaan. Houding en toonzetting zijn dermate dat het averechts werkt. Op Oostvoorne stuur ik ook weleens mensen terug, maar niet op zo'n toon. Zou niet durven!
Tevens werd ik door zijn preek belet om een herstart te kunnen uitvoeren, met een wetsuit aan niet het allerfijnste onder deze omstandigheden.
Verder moet je natuurlijk zeker van je zaak zijn, je gaat nu wel iemand vals lopen beschuldigen!
Nu kan dit wel enigszins nuanceren, want Marc_87 dacht ook dat ik het gebied in gegaan was. Maar het beeld vertekend waardoor het zo lijkt vanaf de kant.
Beetje jammer!
Heb nog op de kant gewacht om hem hier zelf op aan te spreken, maar het werd mij te koud