|
|
|
RFAC
|
nee, ik ben mn spullen vergeten thuis!!!.....balen en volgende week zit ik weer in het buitenland....en tot einden van het jaar gewoon druk pffff....
|
|
|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Volgende week wordt hem voor mij ook niet. Even ander board proberen ;-) En dan wintertijd en dan is het gedaan met avond sessies :S Maar we hebben de weekenden nog Ik ben vanavond trouwens nog even wezen kijken maar ging er op sommige momenten heftig aan toe. Was iemand met een groene kite die een paar hele vage bewegingen maakte en in eens veel wind pakte, kerel vooruit sleepte en binnen 1 sec helemaal los weg vloog (ook geen safety.) ik weet niet wat er gebeurde maar het zag er heftig uit. Gelukkig had de pechvogel later alles nog in 1 stuk in de hand en kwam hij naar de kant.
|
|
|
jero85
Geen avatar
|
hoi hoi, tijdje weg geweest maar nu heb ik er weer zin in. Dit weekend misschien. wind een beetje ZZW niet zo lekker voor horst. Anders mensen zin om naar mirns te gaan of iets anders. Zee wordt wel heftig met rond de 30 knopen, inlands toch wat beter
|
|
|
|
Rubon
|
En er was te varen hoor
|
|
|
Geelco
|
Gaan er toevallig mensen naar Muiderberg met de noorderwind van morgen? En heeft deze vriendelijke persoon toevallig nog een plekje vrij in de auto vanaf de Veluwe? woon zelf in putten en zou graag willen kite!
|
|
|
Geelco
|
Kitend Gelderland is gestopt vanwege de kou?
|
|
|
Rubon
|
Of kitend Gelderland heeft geen tijd vanwegen werk had graag gegaan maar moet helaas aan de arbeit!
|
|
|
|
Gixxer
|
Ich bin zuruck uit het land van de sneeuw Dat op een ander board staan viel alleen een beetje tegen. Bij aankomst alles min of meer groen . Hele vakantie 1 dag vette sneeuw gehad..... was de weg naar de piste afgesloten door omgevallen bomen op de pass er naar toe :S Rest van de week alleen ijs ipv sneeuw :S Ik zag wel dat ze ook in Oostenrijk de kite hebben ontdekt..... sneeuw kiten..... bruut Dat moet ik ook een keer gaan proberen Ben weer klaar voor horst komende weken. Hoewel dat met de wintertijd door de weeks niet meer zo veel zal worden... :S
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
de komende tijd zal de wintertijd idd roet in het eten gaan gooien 's avonds hopelijk vrijdag weer ff varen
|
|
|
Rubon
|
Hoelaat wil je gaan? Want dan ga ik met je mee Ben vrij die dag dus das altijd fijn....
|
|
|
RFAC
|
damn het water is wel koud hoor...
|
|
|
Rubon
|
Daar kan je je op kleden he Duikpak ( 7mm) met cap aan, schoentjes en handschoenen en ik heb het niet koud hoor Ga je mee vrijdag?
|
|
|
Gixxer
|
als het vrijdag voor jullie Horst wordt en jullie zijn er nog aan het einde van de middag kom ik ook even langs.
|
|
|
Rubon
|
Voor horst ziet het er wel goed uit voor morgen! dus denk dat het voor mij wel horst wordt! Kan ik gelijk me abbo eens proberen of het werkt
|
|
|
Gixxer
|
Moet je de onderstaande card reader nemen even er in (niet op knoppen drukken) en de boom gaat open. Ik heb eerst ook staan te emmeren .... als je op de knop drukt zoals met muntjes dan werkt het niet
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
nog mensen die morgen van plan zijn om kou te lijden zoals de voorspellingen nu zijn ben ik 's middags op muiderberg
|
|
|
RFAC
|
ik ga echt gauw ff warme kleding kopen! kan ik ook weer is het water op...maare 7mm ....mag wat kosten
|
|
|
der Torch
|
7mm slaat werkelijk waar helemaal nergens op haha
met een 5/4 en thermoshirt kan je de hele winter door... de beperking ligt bij je hoofd, en handen.... maar met beetje vet op je bek kom je een eind!!
p.s. geen 5mm van de lidl natuurlijk he, want reken maar dat je het dan koud krijgt...
|
|
|
Rubon
|
Er staat niet voor niets Duikpak bij en geen Surfpak Ga toch geen nieuw surfpak kopen als ik een duikpak van 7mm in de kast heb hangen Dat voldoet net zo goed of wellicht beter nog...
|
|
|