Mark04
|
Donderdag Workum!
|
|
|
Nazar
|
vanv miss nog kiten
|
|
|
piede
|
Donderdag half 4 vrij, misschien dan nog ff mirns of workum?
|
|
|
Benjooh
|
Zijn dr mensen die morgen vroeg naar Mirns gaan en evt. een plekje vrij hebben in de auto?
|
|
|
CeesV
|
Waar gaat iedereen morgen heen? Zuidlaardermeer is ook wel een goede optie, en aangezien het niet echt mooi weer wordt zal het wel meevallen met de badgasten!
|
|
|
Walt0r
|
gatverdamme, dan komen net mijn ouders op bezoek ...
|
|
|
skyhigh as a
|
morgen mirns met krizze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! half 8 in de auto heen, want dikste bak wind komt sóchtends alst goed is PAK VOL ZAAAAAAAAAAAAAD!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Mark04
|
Morgen meer mensen naar Mirns dan Workum. Is Mirns beter te doen met ZW dan Workum?
|
|
|
|
-MAARTEN-
|
Shit...zit hier op kantoor naar buiten te kijken en zie dat het eindelijk weer eens super lekker waait...maar moet gewoon werken Hoop dat het vanavond nog een beetje waait. Dan even kijken op het Zmeer. Anders morgenochtend even los @ Workum of Mirns
|
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
lekker in het zwembadje achter in de tuin gezeten, loop ik naar binnen om drinken voor visite te halen. glij ik dus lekker even uit over de plavuizen met een glas in mijn hand, hand vol sneeen, en een beste winkelhaak (1,5 bij 1,5 cm) 4 hechtingen en een mega dikke knie gelukkig geen pezen oid geraakt, want was erg diep. 2 dagen mitella, over een dag of 10 hechtingen eruit. morgen nog maar even terug voor mijn knie. niet tof en nl ook nog verloreren, Dás nie best Martin beterschap, en we hebben niet verloren die scheit scheids heeft ons een loer gedraaid. Zal zelf wel flink hebben ingezet bij zijn bookmaker die ash-hole...
|
|
|
|
piede
|
Ja ik ga rond 4 uur richting Mirns
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
als het meezit kan ik ook rond 4 uur naar mirns vertrekken. bel me anders even, misschien kunnen we dan samen rijden. stuur wel even pbtje met mijn nummer.
|
|
|
martimor
|
hey lammi, jij weer klaar voor de strijd? moet helaas nog minstens wachten tot woensdag, dan gaan de hechtingen er weer uit, maar denk zelf dat het wat langer duurt, mis ook nog een lapje vel. en t waait eindelijk have fun in the wind allemaal
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
hoi the stone, Ik vertrek rond 1400 naar MIRNS! nog meer uit grnoingen?
ben je al weg? want ben eerder vrij dan verwacht en ben nu thuis en bijna klaar voor vertrek.
|
|
|
Jimmy
|
Gaan er vanavond mensen nog ergens kiten? Ik zit te denken aan Zuidlaardermeer. Nog meer mensen daar vanavond?
|
|
|
Walt0r
|
ik misschien rond 20.30 uur als mijn ouders weer weg zijn...
|
|
|
njitram
|
wie gaat er morgen nog en waar en hoelaat en heb je plek vrij?
|
|
|
Walt0r
|
hmm morgenvroeg 7.00 uur zlm-tje denk ik
|
|
|
Melanie
|
Hejj allemaal!!
Ben net nieuw met het kiten! Eigen vaardigheidslein net gehaald. EN net me eigen kite gekocht! Dus binnenkort maar eens beginnen met varen! Dus als jullie nog handige tips hebben waar ik kan beginnen etc laat het maar weten:)!!
Groetjes Melanie
|
|
|
LamiKaze
Logs: 0 | 11 uur
|
hey lammi, jij weer klaar voor de strijd?
Het was gruwelijk gaaf vandaag wat een bak wind. Rico hoop dat je snel hersteld "men" ik schrok mie zowat dood.
|
|
|
CeesV
|
Morgen vanaf een uur of 9 op zlm
|
|
|