D.D
|
Haha, Ps. Verdomd lastig typen met 1 hand. . Deze week is er nog niet veel wind opgegeven (angry_kitesmiley), je mist dus nog niet zoveel. Beterschap
|
|
|
Alferink
|
Hee kerel, hoe ben je nou thuis gekomen? Niet zelf gereden hoop ik? Zit je nu in t gips oid? of gewoon in zo'n 'hanger'? Edit// Gips dus.... moet toch beter leren lezen
|
|
|
davidov (uitgelogd)
Gast
|
Je bent niet alleen, een maat van me heeft zijn vinger zwaar gebroken en wordt donderdag geopereerd. En eind september begint zijn revalidatie. Hij deed een kiteloop Veel beterschap!
|
|
|
Lex
|
Sterkte!
|
|
|
droppie
|
Balen, sterkte joh en hopelijk zien we je weer snel op het water.
|
|
|
Naish........what else???
|
Heeeeeeeeeeeee Leon, das lekker dan! We worden ouder!!
Hopelijk zien we elkaar gauw op het water/lucht weer!
|
|
|
|
Tom Kite
|
Altijd goed te zien dat mensen elkaar graag helpen beterschap
|
|
|
Tom
|
Dikke pech man .. ik ken het fenomeen van zandbanken (workum) beterschap
|
|
|
|
Rutger
Founding Father
|
Dat zuigt Leon...........Hopen dat je snel weer op het water kan staan...........Maar nog ff een vraag HP?? Stiekem Airpasses aan het trainen Leon? (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Dat zuigt Leon...........Hopen dat je snel weer op het water kan staan...........Maar nog ff een vraag HP?? Stiekem Airpasses aan het trainen Leon? (grinnik_kitesmiley)
Yep vandaar dat ik momenteel zo vaak op het autoplaya zit, ik heb die foto,s van Ruben gezien en tja dan kan ik niet achter blijven he. hahaha
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Tja Leon,
Na 2x EHBO ben ik gestopt met die onzin. Met gewoon lekker raggen en op zijn tijd wat airtime heb ik zat lol... Sterkte en CU on the water over een paar weekjes...
|
|
|
kentyman
|
hey balen man, zandbanken en ondiep water zijn blijkbaar echt best gevaarlijk, ik ben zelf 3 maanden geleden op Mirns gevallen op 30 cm water en heb toen mijn hand gebroken. Het moest geopereerd worden en ik ben nu pas net weer aan 't kiten (2.5 maand na de operatie)... sterkte!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Hee Kent: Ja das waar ook jij bent toen ook zo rottig neergekomen na een kiteloop. Had het gelezen hier toen.
Voor mij is het zekers niet prettig, maar 2,5 maand word je toch helemaal knettergek. Echter je doet er weinig aan, hopelijk viel het mee voor je met de pijn. Op dit moment heb ik er zoveel last van dat slapen ook bijna niet gaat. Kortom erg vermoeiend, maar de tijd zal het hem leren.
|
|
|
KiteDemon
|
Beterschap Leon!! Deze keer heeft de zandbank gewonnen. Hopen dat die 2 weekjes snel voorbij zijn.
|
|
|
RaRo
|
Twee weken valt me mee als ik eerlijk ben voor een grote scheur. Hoop wel dat 't helemaal goed geneest, is helaas vaak wel zo dat een scheuring eerder een zwakke plek wordt/blijft dan een goede breuk. Duimen dat dit niet 't geval is! Succes ermee... PS Kent maandag vrij nemen en met Steph kiten in Zandvoort??? Staat veel wind voorspeld op Windguru Onze bonairiaan heeft je nieuwe huisje ook nog niet gezien, dus idee? Trouwens je locatie hier staat ook nog op Bonaire
|
|
|