JorritPi
|
Gezellig!! Rummetje? Ik ga nu naar het strand! ff kijken is het lukt!
|
|
|
Pjoeloe
|
Dat setje heb ik inderdaad te koop zien staan. Ik moet vrijdag werken helaas, ben benieuwd naar je bevindingen. Je hebt nu geen tijd gehad om te testen toch?
Nope, helaas geen tijd gehad om te testen. Maar heb wel heel veel fora en bladen gelezen dus ben redelijk zeker over m'n nieuwe gear
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben ik morgen de enigen? Of gaan er nog meer vliegen!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik ga het ook proberen? Kan ik je ergens aan herkennen?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik ga het ook proberen? Kan ik je ergens aan herkennen? Jawel! Aan mijn lompe vaargedrag
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
tot morg dan
|
|
|
michiel v geel
|
Prima! Zie ik je dan he Ik ga het ook proberen? Kan ik je ergens aan herkennen? Aan mijn lompe vaargedrag! eikeltje ik schijn vrijdag vroeg klaar te zijn, iemand die smiddags nog gaat en zich daarom exclusive toegang tot de 15 minutes of fame aan mijn mooie nieuwe kite mee verschaft?
|
|
|
Pjoeloe
|
ik schijn vrijdag vroeg klaar te zijn, iemand die smiddags nog gaat en zich daarom exclusive toegang tot de 15 minutes of fame aan mijn mooie nieuwe kite mee verschaft?
Chiel, ik ben vrijdag ook vrij... moet dan hard bezig zijn met inpakken voor de wintersport. Maar wil eigenlijk ook stiekum wel even m'n nieuwe Takoon Furia's uitproberen. Moet alleen even kijken wat het weer vrijdag doet, maar anders ben ik zeker wel van de partij
|
|
|
R@bert
|
iemand nog geweest vandaag? En, gaat iemand morgen nog?
|
|
|
michiel v geel
|
lieve rob/mick
pikt 1 van jullie 2 helden mijn vrijdag even op voor een lekkere zoutwatersessie A plage du katwijk
|
|
|
Jacq
|
iemand nog geweest vandaag? En, gaat iemand morgen nog?
Volgens mij gaat Leon met al z'n vrienden Moet ik mn 7m in de auto leggen voor je?
|
|
|
R@bert
|
hmm..doe maar, u never know (slapen joh.. , zie je om kwart voor 6 op t werk )
|
|
|
Micky
|
lieve rob/mick
pikt 1 van jullie 2 helden mijn vrijdag even op voor een lekkere zoutwatersessie A plage du katwijk
Nop, slijmbal....
|
|
|
Micky
|
Ik ga het ook proberen? Kan ik je ergens aan herkennen? Jawel! Aan mijn lompe vaargedrag Have fun lompie! Maar kijk uit...lijkt wel of het echt gaat woeien....
|
|
|
michiel v geel
|
hmm..doe maar, u never know (slapen joh.. , zie je om kwart voor 6 op t werk ) moet ik dan weer die klerebus in met al mijn kiteshit? vorrige keer in pak met druipende short waren ze ook niet blij met me en ik zag de man met een groot vleesmes naast zijn stoel rijden
|
|
|
JorritPi
|
En? Wie is wezen varen vandaag?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
En? Wie is wezen varen vandaag?
ik voor misschien net een uurtje
|
|
|
Lex
|
serieus? Vertel vertel piraat
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Omstreeks 08:00 te doen met de 7m2! Maar al heel snel aan de max. Meer een ervaring, wetende waar ik aan begon. En wat zekers de grens is.
|
|
|
Jacq
|
Omstreeks 08:00 te doen met de 7m2! Maar al heel snel aan de max. Meer een ervaring, wetende waar ik aan begon. En wat zekers de grens is. Je bent er een beetje stil van Leon?
|
|
|
|
michiel v geel
|
morgenmiddag noordwijk als je een jongen op een voet of 5000 ziet vliegen dan ben ik het
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Omstreeks 08:00 te doen met de 7m2! Maar al heel snel aan de max. Meer een ervaring, wetende waar ik aan begon. En wat zekers de grens is. Je bent er een beetje stil van Leon? Klopt! Maar dat heeft met iets persoonlijks te maken wat ik vandaag kreeg te horen wat niet zo leuk was.
|
|
|
Jacq
|
Omstreeks 08:00 te doen met de 7m2! Maar al heel snel aan de max. Meer een ervaring, wetende waar ik aan begon. En wat zekers de grens is. Je bent er een beetje stil van Leon? Klopt! Maar dat heeft met iets persoonlijks te maken wat ik vandaag kreeg te horen wat niet zo leuk was. O, ok..sorry..deze dan maar
|
|
|