Molliebollie
|
Kom net terug van Schellinkhout, toen ik aankwam was de wind net weg. Daarvoor scheen het wel goed te zijn. FRUSTRATING!
|
|
|
|
Molliebollie
|
En om half 2 kon ik op zn vroegst komen ... aaaargh
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
Kom net terug van Schellinkhout, toen ik aankwam was de wind net weg. Daarvoor scheen het wel goed te zijn. FRUSTRATING!
Je hebt niet veel gemist hoor, ik was er om 10 uur en heb eigenlijk de hele tijd met mn skimboard gevaren. Tijdens een lange bui was het wel harder, maar vlagerig.
|
|
|
Molliebollie
|
Hoorde dattie rond 8:00 perfect was...
|
|
|
franco
|
hahahahaha het was weer toppie hoor jullie moeten gewoon de wekker zetten hahahha, maar wij hebben lekker gevaren he marco.
|
|
|
|
franco
|
om 9 uur
|
|
|
franco
|
wie kan mij vertellen hoe ik fotos bij kan voegen
|
|
|
Molliebollie
|
Zijn er nog mensen die nog niet op vakantie gaan en dat wel willen?en dan met name kitevakantie.
Ik wil nl. heel graag naar Egypte, El Gouna (kost iets van 400 euro voor 8 dagen (all-inclusive)) maar het is zo saai om alleen te gaan en lijkt me lachen om daar met een groep (NH)NL'ers heen te gaan. Overmorgen vertrekt er een groep naar El Gouna (die groep die een dikke 25 pagina's met posts daarover heeft vol geluld) en wat mij betreft als er meer animo voor is ergens over 2 of 3 weken nog een groep.
|
|
|
Haring High Richardt
|
wie kan mij vertellen hoe ik fotos bij kan voegen ALs je op 'antwoord' drukt ( en niet bij 'snel antwoorden' gaat typen), krijg je dat scherm met oa smiley's. Onderaan zie je 'extra opties'. Klik, en je ziet de optie 'foto toevoegen'. ff browsen enzo, klikerdeklik, hoppa foto!
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Zijn er nog mensen die nog niet op vakantie gaan en dat wel willen?en dan met name kitevakantie.
Ik wil nl. heel graag naar Egypte, El Gouna (kost iets van 400 euro voor 8 dagen (all-inclusive)) maar het is zo saai om alleen te gaan en lijkt me lachen om daar met een groep (NH)NL'ers heen te gaan. Overmorgen vertrekt er een groep naar El Gouna (die groep die een dikke 25 pagina's met posts daarover heeft vol geluld) en wat mij betreft als er meer animo voor is ergens over 2 of 3 weken nog een groep. Het lijk mij ook wel gaaf om 8 dagen naar Egypte te gaan. Heb net mijn eindexamen dus alle tijd. Misschien maar een nieuw topicje over beginnen. Wie gaat er morgen nog varen op Wijk/Schellinkhout? Wind ziet er goed uit!
|
|
|
Lucas-link7
Gast
|
Ik ga morgen samen met Youri naar S'Hout, om half 2 zijn we er!
Greetz Lucas
|
|
|
Noldusz
|
Het valt me op dat de laatste dagen niet over komende dagen wordt gepraat. Als ik de voorspellingen bekijk dan gaat het waaien als een jekko !! Doet iedereeen dit omdat men bang is dat het toch weer gaat inkakken??? Ben morgen zelf vrij en heb wel even zin om te gaan varen......Woon zelf in Hoofddorp maar zal waarschijnlijk naar mijn vriendin gaan in Hoorn. Weet dus ook niet echt waar je goed kan varen met windrichting WNW (wat ze voorspellen)?? Anybody plannen in omgeving Hoorn? Grtz
|
|
|
_Chris
|
Op Schellinkhout kun je met W-NW toch?
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Nope... West maximaal, maar dan is ie al best vlaag. NW lekker naar muiderberg, zoals morgen!!!!!
Dikke wind, dus ik ga ff kijken. Nog meer lefgasten???
|
|
|
R@bert
|
Nope... West maximaal, maar dan is ie al best vlaag. NW lekker naar muiderberg, zoals morgen!!!!!
Dikke wind, dus ik ga ff kijken. Nog meer lefgasten???
waar ga je, dude? Muiderberg als ik t goed lees?
|
|
|
Noldusz
|
Muiderberg is niet mijn favoriete spot (waarom weet ik ook niet) maar wel een optie. Is dat ook te doen met WNW? Ik weet dat het met West dat het echt belabberd is....
|
|
|
Emielkruisdijk
|
He Mark, NW, wat dacht je van de secret spot te Wormer (of gewoon Wijk natuurlijk..), als het niet te hard en te vlagerig is? Ik ga straks naar Wijk toe, maar ben bang er in mijn eentje te staan. Gaan er nog meer mensen heen?
|
|
|
_Chris
|
Emiel, heb je ff gesmst.
|
|
|
rich1971
|
hoi, ik wil ook zo naar wijk. Maar is het daar nu niet te aflandig?
Ga je bij de pier of de bunker?
groetjes rich
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
De wind wordt vandaag Zuid/West dat is perfect voor schellinkhout ,ik ben er om een uurtje of 12.00
WIND: ZUID TOT ZUIDOOST 6-12 KN, AAN ZEE EN BOVEN HET IJSSELMEER 13-18 KN. NA KOUFRONTPASSAGE RUIMEND ZUID TOT ZUIDWEST 10-16 KN, AAN ZEE EN OP HET IJSSELMEER TOENEMEND 17-25 KN. NA FRONTPASSAGE, TIJDENS BUIEN MOGELIJK UITSCHIETERS ROND 40 KN. bron : KNMI
|
|
|
|
kitaholic
|
Ben vanavond rond half 8 bij de bunker
|
|
|