|
Chris c
|
Lekker Ries, après-skiën dat kunnen ze wel daar in Oostenrijk.
Rond 11 uur @the spot.
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Dat ga ik niet redde Chris, Dochter was gister jarig en vrouw is nou te werk, dus ik moet het huis en mijn wintersport spullen opruime, (stofzuigen, afwassen, planten water geven, gras maaien, schilderen buitenboel, plein aan vegen etc etc etc etc Ben er tussen 12 en 13.00 uur LOL!!!
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@Tim ...netjes en chill gesprongen!! Eeehh was deze nou echt hoger dan in je vorige gefilmde Wijksessie?? Had je gjisteren niet meer gefilmd met je GoPro... sjammer Bij de weg, erg grappig design van je helmpie Lekkah gesjellig sodrek in Ejtje meude... Yeeeehhhhaaaaah
|
|
|
Tim_GTS5
|
Heb wel meer gefilmd ja, deze loop was wat harder dan normaal en ook hoog alleen is dat toch lastig te zien met zo'n fisheye lens.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@Tim, mss een loopcursusje voor de 'kitekings' organiseren...
|
|
|
|
|
|
Giertje
|
Hoi Frank (TBK) gaan we je nog zien op Sal? Ik zal het wel leuk vinden als we je nog tegen komen.
|
|
|
PeeWee
|
Nee Ger,
je zal TBK en mij niet tegen komen. Wij ariveren op 11 Maart en gaan 8 dagen. Mijn dochter is 10 maart Jarig en 11 dagen was een beetje teveel (zowel geld als vrije dagen).
See joes (maar niet op Sal).
|
|
|
FlyingHigh
|
Jaja d'r lag allemaal stookolie van dat pokke schip op de plek waar wij de kites hadden gedropt. Ik had een olievlekkie in de kite zitten, maar die is er gelukkig al uit. Klaas begon de dag al goed, die had nog hele plakkaten onder zijn boardje zitten van gisteren Jij nergens last van John? Dus ook meteen plek op zijn wetsuitje. Later ook nog op de kite en autostoel. Knap kl%te dus. Verder hebben wij een SUPER daggie gehad!!! Lekker constant windje met lekkere golven en vlakke stukken ertussen. In de ochtend was ik ff mijn boardje kwijt toen ik crashte en mijn chickenloop er vanzelf uit schoot. Verder lekker gespeuld in de golvies. Rest van de week wordt het helaas niks meer met de woei, dus gaan we maar aan de slag met de babykamer. Nu al zin in...NOT.
|
|
|
Giertje
|
Hoi Peter, jammer man. Ik denk dat het op Sal helemaal te gek gaat worden, ook voor jullie altijd wind en een supergoed klimaat. Tot kijk op schell.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik had net het plan om met Teigert voor de afwissseling naar Tarifa te gaan, Teigert had er wel zin in (geloof ik) Heeeee, wat zie ik hier wordt mijn naam misbruikt. Niet handig om mij te noemen, ik sta bekend als azijnzeiker en dan weet je zeker dat er niemand met je mee wil. Of was dat ook de bedoeling...dat je alleen gaat .
|
|
|
Ride
Logs: 0 | 234 uur
|
Jij nergens last van John?
Nee, alles nog nagekeken. Niks, nada geen olie of andere drek. Gelukkig maar. Balen voor jullie.
|
|
|
TBK
|
Hoi Peter, jammer man. Ik denk dat het op Sal helemaal te gek gaat worden, ook voor jullie altijd wind en een supergoed klimaat. Tot kijk op schell. Heb je al een visum aangevraagd Ger ? Zo ja HOE?
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
M'n schoentjes stinken niet meer naar zweet maar naar teer, moet zeggen, een flinke verbetering!
|
|
|
FlyingHigh
|
Was bij mij maar een klein plekje op de kite hoor. Die was met 2 keer heen en weer met een doekje wasbenzine, weer weg. Klaas zat gisteren en vandaag nog onder de olie. Vet kl%te, maar het gaat met wasbenzine zo weg gelukkig.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
Jongens tjongens wat een lekker daggie: gisteren was hardcore, today softcore met zonnetje. Daarom ff Dover heen en terug en alleen maar meeuwen achter me aan Hekkesluiter was natuurlijk een ongelukkig poepie teer die die k@tAztec nog ff snel om het piertje had gegooid. Maar teer is een emotie... gewoon negeren, sloten wasbenzine drop keilen en gjwoon doorkaiten!!
|
|
|
|
Giertje
|
Een visum voor jou Frank? Dat zal niet meevallen je hebt namelijk een bewijs van goed gedrag nodig. Ik heb het gewoon gedaan via Arke.
|
|
|
TBK
|
Een visum voor jou Frank? Dat zal niet meevallen je hebt namelijk een bewijs van goed gedrag nodig. Ik heb het gewoon gedaan via Arke. Lach me maar weer uit Ouwe gier ! Ik heb me ogen weer dicht gehad bij het lezen van peter ze mailtje. Moet dus gewoon via reisbureau.
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
@azijnzeiker Jow wiefke ken lekker mennekes op pixels schieten Ken je zeekers vaker meenemen naar the place to be... for the next shots
|
|
|