jantjuuh
Logs: 0 | 586 uur
|
Heeerlijk op Swoody gevaren met de 9 deze avond! Wind was wel een beetje vlagerig met ZZO-ZO, maar niet zo erg als Wijk aan Zee pier met ZZW en wie stond daar toevallig foto's te maken? ben wel benieuwd hoe mn crashes eruit zien
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
morgen ben ik er om een uurtje of 4 effe lekker met mijn nitrooootje spelen op schellie natuurlijk JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAA daarna effe een lekker bakkie doen bij vdberg
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ziet er slecht uit voor morgenmiddag/avond, volgens windfinder en guru stuk minder wind Dan moet ik het maar weer gaan doen in de ochtend staat er nog zat , 10 uurrrrr sta ik erop
|
|
|
|
|
TBK
|
|
|
|
Chris c
|
Ben ook rond 10 u. @schell.
|
|
|
|
|
Chris c
|
Zeker weten Peter kleine maten mee! Thanks Sander voor de update dat zie ik graag..
|
|
|
LeonB
Logs: 0 | 28 uur
|
Mmmmm........Nitrobeun, dat riekt weer naar een nieuw boardje Hans!! Een leuk designtje met Nitro = Explosie = Knalluh!!!
|
|
|
|
mocem
|
Tegen de tijd dat het boardje klaar is heeft Beun alweer een andere kite.
|
|
|
|
Frank82
Logs: 0 | 164 uur
|
Vanavond nog mensen naar Schellie? Lijkt er op dat 't gewoon door gaat met waaien. KNMI geeft iig wind. Of ik zelf ga weet ik nog niet, m'n ribjes doen nog altijd raar.
|
|
|
ditispablo
|
ik ben ca 14h op schellie voor de middagsessie, yeah ! 2 klanttelefoontjes maar die kunnen in de auto...
|
|
|
Tim_GTS5
|
Rond 17.00 @ schel
|
|
|
Langbeest
|
Vandaag helaas niet, jammer want was gister zo lekker. Veel plezier mannen.
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Een leuk designtje met Nitro = Explosie = Knalluh!!! en voor de spaning beetje semtex erin verwerken word het alqaida beun, ahhha veel plezier op het water mensen
|
|
|
Giertje
|
Net kado gekregen van het meisje! Waterproof tasje van 2 euro per stuk, bij de Xenos. Voor het opbergen van de autosleutel. Kan dus gewoon mee het water op.
|
|
|
|
|
|