Hoe zit 't nou met betaald parkeren op ijbiza? Vorig jaar nog geen meters en meestal auto op de landtong en nu is het wel betalen? Vorige keer had ik em op de brug net na 't bordje eind Amsterdam, daar is 't wel gratis?
IIg na 1900 wel gratis dus op een doordeweekse dag na 't werk maakt 't niet zoveel uit.
Hoe zit 't nou met betaald parkeren op ijbiza? Vorig jaar nog geen meters en meestal auto op de landtong en nu is het wel betalen? Vorige keer had ik em op de brug net na 't bordje eind Amsterdam, daar is 't wel gratis?
IIg na 1900 wel gratis dus op een doordeweekse dag na 't werk maakt 't niet zoveel uit.
Idd het is betaald parkeren op IJburg. Echter voorbij het bord Amsterdam op de brug is een grijs gebied, zowel stadsdeel Oost als de gemeentes Muiden en/of Diemen willen daar (nog) niet handhaven. Het hek naar die landtong zal nog wel even op slot blijven, dit heeft te maken met een stukje verantwoordelijkheid aangezien dit officieel nog steeds een bouwterrein is.
Ruusimaaker is back! Dank aan allen voor jullie aardige meelevende woorden THENKS!!!
Sjeuzes wat heb ik de afgelopen week ruzie gehad met de kleinste pestleijers die je je maar kan bedenken... naja jullie kennen Hermies uitleg al...
Maar ff los van het obligatorische afmaken van de overdimensionale antibioticakuur (maar wat moet, dat moet ) schijnt het sjonnetje weer
Mannen, wat hebben jullie weer leuk gekait de afgelopen dagen, het moet niet gekker worden. Dit wordt gewoon een voortzetting van vorig jaar.... (Nu nog a lifetime guaranteeeeeee!!) En wat een geweldige foto's heeft Walter gemaakt (Swaffie ) en Peet ) Verder merkte ik dat jullie NKV uitje ook weeer een toppertje was met een hoop gesjelligheid bij elkaar. En nog wurksjops daarbij... met ene ome Leon
Daar heeft het NKV weerkelijk wat voor elkaar gekregen
Nou ik ga weeer ff aan de zijlijn genieten van jullie mooie verhalen en slappe zwetserijen en dan....
meet we on the water again, & keep on mind: Vorfahrtsregeln gelten für jeder!! Also for windsurfdudes