|
Giertje
|
Ongelofelijk Richard, 3 x op rij! Maar even een vraag, ik heb je gevolgd op de webcam en zie je steeds heen en weer gaan in enkeldiep water, heb jij soms wieltjes onder je plank? Lees dat @loha ook heeft gekite. Kunnen we hem niet beter de internetkiter noemen. Zo, ik ben mijn frustratie van het niet kiten weer even kwijt.
|
|
|
@LaurenS
|
Was een zogezegd technische sessie, niet te sterke wind en onvoorspelbare golven... Goed voor de techniek , heb weliswaar genoten met een zonnetje Morgen weer een dag
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
He Ger eindelijk weer eens op internet... ghehe Lekker lopen spelen met de golven en te weinig wind... na ja had er ook vanochtend bij moeten zijn, maarrr daarvoor was er wel een heerlijk sjonnetje vandaag en met Ries en Peet ohsoso 'geragd op die straten tussen de golven' En wie was er nog meer? Mr. Sax en ons allerbeste en sterkste; Red Sonja, spreek Mariska. Wat die aan conditie en techniek laat zien chapeau en hoedje af Pablo, waarom heb je het niet meer geprobeerd, was toch nog leuk zoals Peet al schreef Leuk begin van 2013
|
|
|
ditispablo
|
ik kreeg een dringend zakelijk telefoontje, dus ik moest hem helaas skippen deze topsessie
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Morgen gewoon lekker vrij Eerst wat dingen regelen,en dan hoppetee het water op
|
|
|
|
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ik ga zo maar is die kant op,hopen dat het een beetje opklaart want die pieken in de buien mogen er zijn ....,ziet er wel naar uit dat voorlopig de laatste buitjes geweest zijn.Trek vandaag lekker mijn droogakkie an,geen zin in een nat wetsuit
|
|
|
/-||_( )|-|/-|
Moderator
|
waaaatje vergeet geen thermootjes, handschoenen = natte pakki nog niet droog..? Idd vervelende buitjes: LE23 - HE44 is niet nix met die vlagen Veul plezier bikkels
|
|
|
|
Chris c
|
Kom ook zo naar Wijk Pier
|
|
|
|
|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
broodje koffie, etc etc en dan naar Wijkie Vergeet je niet te schijte...gaat zo stinken in je droogpakkie
|
|
|
|
@LaurenS
|
Ja het was een ware ''GROTE mannuh sessie''....Redelijk moeten bikkelen later in de golven met de negen.Vanochtend was ie lekkerder met hoog tij en water tot aan Aloha...supelll lekker vlak! Kreeg het op de duur koud en werd moe om half 3,mocht ook wel want ik stond er samen met Stefan voor elfen al op...Was weer een top sessie,nu ff een paar dagen op pauze inderdaad We nemen het Haring ritueel over ,ik lag later met Chris ook te poedelen in de zoetwaterplas op de parkeerplaats
|
|
|
stefan@
Logs: 0 | 464 uur
|
Top sessie heerlijk, voor de webcam kiters, het zag er klotserig uit......... wel raar om zonder board van strand gegaan, peet was top geregeld zo, heb jij ook nog door kunne knalle, altijd niks martiaal pech
|
|
|
Giertje
|
Hier de webcam-kiter. Het zag er geweldig uit op Wijk. Respect mannen. Nog drie weken in de winterslaap en dan 12 dagen naar mijn trainingskamp op het eiland Zout. Als start van het kiteseizoen 2013.
|
|
|
@LaurenS
|
wel raar om zonder board van strand gegaan, peet was top geregeld zo, heb jij ook nog door kunne knalle, altijd niks martiaal pech
Nog super bedankt trouwens stefan ,yep binding onherstelbaar kapot van mijn 2 maanden oude f-one boardje ,gevalletje garantie
|
|
|
Tim_GTS5
|
Stelletje gekken in de sneeuw en hagel kiten Doorgescheurde pad zeker Peter ?
|
|
|