|
Kevin
|
inderdaat echt te ziek mooi geedit gewoon kan zo de bioscoop in toppie dus !!! mzzl Kevin
|
|
|
Micky
|
Lekkâh (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Keut Local
|
Sprakeloos! Wat een vette film...
|
|
|
D1is
|
welke software is hier dan gebruikt?
met studio 10 kom je niet eens in de buurt!!
|
|
|
Kevin
|
Las op hanglos iets van vegas of zo maar echt petje af nogmaals!
|
|
|
|
moah, het is een aardig filmpje... (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
JTP_Joost
|
zeker vette movie zeg!!! Damn... denk dat hier wel wat After Effects voor is gebruikt!
|
|
|
|
FLOF
|
Sjeeezusssssss, dit is wel heel erg professioneel gedaan. Wat een toffe film. Waanzinnig mooi in elkaar gedraaid.
|
|
|
Lex
|
Vette film zeg (geschokt_kitesmiley)
|
|
|
|
Geen
|
meestelijke editor,, respect!!!
|
|
|
|
F-one-Hans
|
Ik kan hem niet afspelen. Welk programma kan ik makkelijk downloaden om een mp4 af te spelen?
|
|
|
xray
|
VLC of Quicktime!
|
|
|
JCS
|
Ahgr!!!! Super vet!!!
'Kheb maar 1 opmerking: hij is te kort!!
|
|
|
mitch
Geen avatar
|
Maar hoe doet hij dat nu om zo'n zijn kite te launchen!???? Ik versta er helemaal niks van! Zijn kite vliegt eerst achteruit in het windvenster en dan draait ie hem vlug. Oké, maar laat je je kite achteruitvliegen!?
|
|
|
Henning
|
Gewoon backstallen die handel... en dan 1 stuurlijn lasten schieten zodat hij om zijn tip flipt, zo relauch in mijn FS ook.
|
|
|
|
Coen2000
|
Maar hoe doet hij dat nu om zo'n zijn kite te launchen!???? Ik versta er helemaal niks van! Zijn kite vliegt eerst achteruit in het windvenster en dan draait ie hem vlug. Oké, maar laat je je kite achteruitvliegen!? Gewoon backstallen die handel... en dan 1 stuurlijn lasten schieten zodat hij om zijn tip flipt, zo relauch in mijn FS ook.
idd ja, doek met de warroe ook flysurfer style!
|
|
|
mitch
Geen avatar
|
Wat bedoel je juist met backstallen? Nog nooit van gehoord... Nooit geen slechte ervaringen mee gehad?
|
|
|