|
Passie
|
nu wel??
|
|
|
Mark-Fizzer
|
NOPE, krijg alleen data/text Bah bah bah... Haha
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
ik kan hem ook niet openen......
|
|
|
|
Passie
|
ik snap der geen drol van. bij hanglos doet hij 't wel en hie rniet.. hmmmm
|
|
|
Passie
|
en met rechtermuisknop en dan doelopslaano ok niet?
|
|
|
Arnie26736
|
met mozilla firefox doet hij het wel.....
|
|
|
Kevin
|
Doet het gewoon hoor met firefox en met ie heb ik net effe getest. Vette movie hoor
|
|
|
Lex
|
|
|
|
F*ck Gravity
|
Lekker filmpje hoor! De Grevelingen is zooooo lekker!!!
|
|
|
Passie
|
Lekker filmpje hoor! De Grevelingen is zooooo lekker!!!
zeg dat nou niet, straks wordt 't nog druk:p
|
|
|
michiel v geel
|
gave movie leuk joh die oldskool gast met zijn x4 en zijn bar die hij aan het uiteinde vast houd
|
|
|
Passie
|
gave movie leuk joh die oldskool gast met zijn x4 en zijn bar die hij aan het uiteinde vast houd
haha is mijn baas. hij noemt zichzelf ook de master of kite:P hij zegtdat hij t uitgevonden heeft. haha
|
|
|
mightymark
Geen avatar
|
ook wel smaak voor muziek btw! tijd om weer naar brabant te verhuizen ;-)
|
|
|
Marten
|
top movie! vooral die slowmo beelden!!
|
|
|
Micky
|
Ben vooral benieuwd hoe die landing helemaal in het begin van het filmpje is afgelopen....volgens mij vol op de kant..... (tong_kitesmiley) Verder lekker filmpje
|
|
|
Kevin
|
Ben ik idd ook wel benieuwd naar
|
|
|
Marten
|
Ben vooral benieuwd hoe die landing helemaal in het begin van het filmpje is afgelopen....volgens mij vol op de kant..... (tong_kitesmiley) Verder lekker filmpje ja, ik was op de kant geland. verder niks ergs! board is nog helemaal top. paar mini krasjes. filmpje was er trouwens even uit. nu weer te downloaden. is nu 55 mb ipv 108 i.v.m. data verkeer. thanks dylan!
|
|
|
Mr Bean
Geen avatar
|
Hé Passie, dat muziekje blijft maar in m'n hoofg zitten. Welke artiest is dat?
|
|
|
D.D
|
Joo passie (tong_kitesmiley) vet filmpje man (grinnik_kitesmiley) Lekker aan het paasen Is het vaak druk op die spot? is hij ook groot? Is hij verder ook diep en kan je er zonder schoentjes varen? of liggen er teveel stenen?
|
|
|
Marten
|
@ maarten, waar wij nu in kiten is in de surfplas op de grevelingedam. normaal mag hier niet in gekite worden (staan borden met verboden te kiten), maar het was savonds, niet druk en dan kan het wel. meestal in het weekend is het in de surfplas wel druk met windsurfers, groot is de surfplas niet, ebruiten heb je gewoon het grevelingenmeer dus plek zat.
schoentjes is een must, zonder schoentjes zul je het niet zonder flinke snee-en overleven.
|
|
|
GlennVegas
Gast
|
Juist zodra het drukker is wegblijven uit de smurfplas.. anders krijgen we weer gedonder met rijkswaterstaat
|
|
|