pimpoldi
|
hahaha super vet!! is daar ook film materiaal van? volgens mij al maak je een loop draaid ie 8 keer rond ofzo!
|
|
|
Wouter
|
Helaas geen film zover ik weet. Vlieger is gemaakt voor trainen en gebruik bij kitescholen en is dus behoorlijk getemd in stuursnelheid. (voor een 2m dan)
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
En jij hebt er vast niets mee te maken Wouter, met die "Dwaze" actie Wel veel power in zo'n kleine kite. Je had ook de Rise 6m2 kunnen pakken, niet?
|
|
|
Flakkee-John
|
Heftig hoor pffff wat voor dwazen zijn wij dan om in 57 knopen met een fuel 5 meter te gaan.... zo boeiend vind ik dit niet
|
|
|
Wouter
|
Post is meer bedoeld als geinige actie met een 2m trainer kite. Wie heeft het hier over heftig? Maar goed dat je met "57" knopen op het water staat
|
|
|
KappuhH
|
Wat is de lowend van zo'n ding?
|
|
|
michiel v geel
|
ik heb ralph ook wel eens met een 3m guroo zien varen met een les dat was nog gewoon 20kn
|
|
|
Morres
|
vette shit! Ik heb trouwens met kracht 10 en een 4mtr gestaan, erg cool om in de voor hier grote golven dan te staan, terwijl je over de dijk vaart, waar normaal het water normaal 2mtr lager staat
|
|
|
vissie
|
hoefd ook niet zoveel lucht in
|
|
|
pimpoldi
|
er zit volgens mij ook zon soort van ballonnenpomp bij niet??
|
|
|
michiel v geel
|
hopen dat het goede struts zijn anders is het hell om ze zonder one pump vol te blazen
|
|
|
Lex
|
Hahaha! Loopen dat ding!
|
|
|
dimitri
Gast
|
hopen dat het goede struts zijn anders is het hell om ze zonder one pump vol te blazen
Gweoon thuis oppompen, dat ding kan je opgepompt en wel zo in een Fiat Pamda kwijt zonder je zichtveld te belemeren
|
|
|
bitburger
|
haha grappig zo'n kleine kite
|
|
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
Rise Venturi is beschikbaar als 3, 4, 6, 8, 10, 12, 14 en 16m. De 2m heeft geen venturi. de kleintjes zijn kinder- , les-, of NUKE kites. Ben ook wel benieuwd hoe dat vliegt, volgens de mensen die ermee gevliegerd hebben zijn het net stunvliegers en trekken ze als gekken.
|
|
|
|
ijbe
Gast
|
Bizar klein 3 en 5m2, hoe hard moet het dan waaien? Katrina?
Mensen die beginnen met kiten worden steeds jonger(=lichter) hea.
|
|
|
michiel v geel
|
heb zelf erg veel lol gehad met 5m starkites, zijn echt fijne vliegers vanaf 30kn
|
|
|
|