Allard
|
Ik ga 8 juli ook weer naar La Ballena Alegre, voor 16 dagen. Ik sta in het laantje direkt achter de surfclub. Ik kan niet wachten...
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
nog maar 7 dagen werken en dan JIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
VAKANTIE en la balena
|
|
|
nepke
Geen avatar
|
ben er nu een week en heb alleen nog maar met m´n dos 9 kunnen varen incl. tramontana!!!!
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Nog 2 weken... 11 juli richting Spanje voor 3 weken .....Ik hoop dat er nog wat (tramontana) wind over is ..
|
|
|
(Super) Mario
|
Tralala trilili tramonta tramonta 12 juli reizen wij af richting het zuiden! Nog even 2 weken zwoegen. pffff
|
|
|
To
|
10 jullie reizen wij af . laat die tramontana maar komen ind
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik ga starks de caravan uit de stalling ophalen... Voor mij nog drie daggies arbeiden.
|
|
|
Denice
|
Pfff !! nog 4 weken wachten, maar dan kom ik ook die kant op!! ( 4 weken) Laat svp nog wat wind over!!
|
|
|
Flupke
|
Ben binnen 3 weken ook in de buurt ervan Eerst naar Beauduc (Fr) en dan doorrijden tot St. Père Pescador. Of in de buurt want zo te lezen is het daar veel te druk. (mss wordt het Empuriabrava ofzo). Als iemand nog goede minder drukke plaatsen weet dan mag je deze zeggen
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Als iemand nog goede minder drukke plaatsen weet dan mag je deze zeggen Denk dat Nederland dit jaar vrij rustig is....
|
|
|
Denice
|
De komende week(en) hier weinig of geen wind, dus dan maar met z'n allen naar Zuid Frankrijk of Spanje.
|
|
|
joepje
|
Ik ben gisteren terug gekomen van st pere P. Was er Top. Behalve dan dat onze tent de tramontana niet heeft overleefd (ach, in een hotelletje is ook leuk).
Beide campings geprobeert, de verschillen:
la Ballena, massa, annimatie (kolere wat een dom gedoe...) veel 'campingvolk'. Voordeel: Super plek omdat je voor de deur kan kiten. Goede sfeer onder de kiters.
Gaviotta: Klein, gezellig, veel surfers. Nadeel: Super aso gedrag op t water. Vooral niet omkijken en kite de andere kant op knallen (en jij zit erachter en je redt je maar). Veel lijnen in elkaar, gevordenen die door de lessers heenknallen etc.
Mij idee: Neem alle annimatie, massa voor lief en ga naar la ballena.
have fun!
|
|
|
|
Denice
|
Beide campings geprobeert, de verschillen: la Ballena, massa, annimatie (kolere wat een dom gedoe...) veel 'campingvolk'. Voordeel: Super plek omdat je voor de deur kan kiten. Goede sfeer onder de kiters. Gaviotta: Klein, gezellig, veel surfers. Nadeel: Super aso gedrag op t water. Vooral niet omkijken en kite de andere kant op knallen (en jij zit erachter en je redt je maar). Veel lijnen in elkaar, gevordenen die door de lessers heenknallen etc. Mij idee: Neem alle annimatie, massa voor lief en ga naar la ballena. have fun! En daarom ga ik naaar Laguna!
|
|
|
To
|
van wanneer tot wanneer ga je naar laguna?, wij zitten er van 10 tot 25
|
|
|
Denice
|
van wanneer tot wanneer ga je naar laguna?, wij zitten er van 10 tot 25
De 25ste neem ik het van je over. T/m 22 Aug. Mijn kids moeten t/m de 24ste naar school. We (zuiden) hebben laat vakantie dit jaar! Kan bijna niet wachten! Veel plezier.
|
|
|
To
|
welke plaats zit je, wij 34 lekker dicht bij het strand
|
|
|
Denice
|
390. 50m van het strand.
|
|
|
|
(Super) Mario
|
Bungalo nr: 1 op La Ballena....5 mtr van het strand.. Wordt je 10-jarige jubileum toch?
|
|
|
e_surf
|
2e huisje, schuin achter het kitecentrum. 20 mtr. van het strand. Wat lees ik..10 jarig jubileum van Frank Feesie ? Bier en bbq.
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ja, inderdaad 10 jaar lang in het zelfde huisje op La Ballena was er 1999 voor het eerst om te windsurfen ,daarna alleen maar gekitesurft.... kom maar een biertje halen hoor ..
|
|
|
|
hans
|
@allard ik ben er 11 juli gaan we weer lekker knallen en niet te vergeten je verjaardag met een klein biertje vieren
|
|
|