|
PieNO
Logs: 0 | 28 uur
|
inderdaad een duur ding. Ding is 2 jaar oud. misschien een beetje garantie
|
|
|
Morres
|
Edit: zag titel, maar foto's nog niet (!?) brekende QR is nieuw voor mij, barren niet.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Barren zelf heb ik vaker gehoord. Dat kunststof deel voor mij voor het eerst! Dat was flink schrikken, bij mij is ooit mijn trapezehaak gebroken wat eenzelfde effect had Was je safetylijn gebroken op het deel wat door het bargat heen gaat?
|
|
|
DM2008
|
Nog nooit van gehoord bij de Dos, maar wel vervelend! Gelukkig dat jij er goed vanaf bent gekomen, en uiteindelijk je kite ook!
|
|
|
Jarno
Geen avatar
|
Ik vind het dan raar dat wij altijd ons best doen ons materiaal te checken, maar dat dit soort dingen toch altijd met alle merken blijven voorkomen...
|
|
|
nepke
Geen avatar
|
exact hetzelfde gehad vorig jaar, nieuwe gehad maar vertrouwen is gone
|
|
|
PieNO
|
ik ga zo eerst effe nummer van de importeur opzoeken en dan eens kijken wat die er van zeggen. Hoop dat ze me een nieuwe geven. Maar ik blijf het erg vreemd vinden dat dat ding zomaar in twee stukken breekt.
|
|
|
[Pepper]
|
Vermeld er dan niet bij dat jij wel een erg extreme kiter bent die het materiaal op een bovenmenselijke wijze aan de tand voelt.......
|
|
|
Stetman
|
Heb ook zo'n gevalletje thuis liggen
|
|
|
Morres
|
Gaastra QR erop zetten, die zijn wel goed (en eerlijk en open vermeld en vervangen)
|
|
|
PieNO
|
Heb net met de Importeur van F-One gebeld. Ik krijg gratis en voor niks een nieuwe. TOP garantie dus van F-one F-ONE Bedankt
|
|
|
Lude
|
Oh was jij diegene met de losse kite op lauwersoog Echt de eerste keer ooit dat ik daar een losse kite heb zien waaien (op mirns en workum komt dat wel wat vaker voor). Vroeg me al af wat er gebeurd was. Super dat je een nieuwe krijgt, maar durf je daar nog wel mee te varen dan?
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Top geregeld van F-one, maar wel erg slecht dat het kapot kan breken.
|
|
|
PieNO
|
@ Lude
Ik krijg van F-one het nieuwe type en die schijnen veel beter te zijn. Dus heb er weer het volste vertrouwen in. Was trowens wel top afgelopen weekend op Loog.
|
|
|
Morres
|
heb je gelijk nieuw depowercord! Was het spaghetti bij thuiskomst :S ?
|
|
|
PieNO
|
heb je gelijk nieuw depowercord! Was het spaghetti bij thuiskomst :S ? heb je gelijk nieuw depowercord! Was het spaghetti bij thuiskomst :S ? Tis geen Gaastra
|
|
|
Lude
|
@ Lude Ik krijg van F-one het nieuwe type en die schijnen veel beter te zijn. Dus heb er weer het volste vertrouwen in. Was trouwens wel top afgelopen weekend op Loog.
Oh kijk, dat is helemaal tegek! Goede service! Loog was inderdaad heerlijk! Zondag was het ook geweldig, alleen wat minder zon Maar niet te hard roepen he, het wordt er nu als steeds drukker en drukker
|
|
|
Morres
|
zondag niet gevaren, WAT EEN ONWEER kwam er over zeg. Zat in LWD (had al 3dagen gekite, dus was kapot) Daar niks gehad? (statisch/ bliksem?)
|
|
|
Yoram
|
Heb het nog niet eerder gehoord, maar dit kan met alle merken gebeuren (dus niet alleen F-one gebruikers moeten hun gear checken maar iedereen (maar dat moet je standaard regelmatig doen). Goed dat je er zelf goed vanaf bent gekomen en ook een goede service van F-one zelf @Morres, zondag was het prima te doen @Autoplaya, geen druppel regen of bliksem gezien/gehoord.
|
|
|
Lude
|
zondag niet gevaren, WAT EEN ONWEER kwam er over zeg. Zat in LWD (had al 3dagen gekite, dus was kapot) Daar niks gehad? (statisch/ bliksem?)
Lauwersoog was prima, voor 13:00 wat regen.. toen van 13 tot 15:45 heerlijk weer gehad. 's avonds heeft het wel gedonderd volgensmij.
|
|
|
|
|
xray
|
Bij mij onlangs gebroken, gevolg terugzwemmen met een arm uit de kom. Niet echt plezierig. Zit je niet op te wachten. Slechte fabricage...
|
|
|