Idefixe

|
zo, morgen eerst maar even speulevaren @ Enk. Zon en maandag maar even vakantie / uitrusten. De rest vd week heerlijk genieten @ Mirns 
|
|
|
Marko

|
Vanuit zeeland@ Echt een heerlijke sessie vandaag gehad kan niet beter
|
|
|
Idefixe

|
gisteren toch wel lekker gevaren @ Enkhuizen. Voor morgen gaat het er stiekum steeds beter uitzien. Wordt weer een paar dagen ouderwets Mirns 
|
|
|
LF Ruud

Logs: 0 | 35 uur
|
He Tom volgende week ziet het er goed voor je uit lekker veel woei (up_kitesmiley)kun je je lekker uitleven in je vakantie  Gister nog wel ff aan je gedacht toen ik aan het werk was stond genoeg wind!!!!!!!!!
|
|
|
Idefixe

|
Nu geven ze voor morgen 15 / 16 knp zuidwest. Is in principe voldoende. 
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Zou iemand een live update willen geven over de actueele waterpeil @ Mirns. Wil misschien dinsdag naar Mirns maar het moet niet TE ondiep zijn want anders maar Edam of Enkhuizen boeken.
|
|
|
Idefixe

|
Stavoren is overigens ook een stuk dieper........... Deze week maar eens proberen dan 
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Stavoren is overigens ook een stuk dieper........... Deze week maar eens proberen dan  Volgens de spot informatie is Stavoren erg slecht qua kite kite oplaten en water condities. Ik denk dat, als er niet te veel zuid in zit, dat Enkhuizen misschien nog de beste papieren in handen heeft. Tom...zin om dinsdag een Enkhuizen sessie te doen?
|
|
|
sjef

|
Goeie cijfers om te gaan kiten! Wat is nu aan te raden om heen te gaan? Morgen ziet wijk er goed uit . Maar Dinsdag?
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Goeie cijfers om te gaan kiten! Wat is nu aan te raden om heen te gaan? Morgen ziet wijk er goed uit . Maar Dinsdag?
Ik heb het over dinsdag..... 
|
|
|
Marko

|
Gister was het water hier in zeeland heel hoog :S raar dat het bij mirns dan zo laag is
|
|
|
sjef

|
Mini me ik dacht al een stap verder dan dat ik aan het typen was, haha sorry.
Ik bedoel dinsdag qwa windrichting zit er oost in dus zee word ehm niet. is mirns ook zo ondiep als workum maar dat wist u ook niet toch?
|
|
|
Marko

|
Mensen zeggen dat het morgen gaat waaien maar waar staat dat dan.... di gaat het wel waaien
|
|
|
Vliegenaar
Geen avatar
|
Mensen zeggen dat het morgen gaat waaien maar waar staat dat dan.... di gaat het wel waaien
Op windguru pik. 
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Mini me ik dacht al een stap verder dan dat ik aan het typen was, haha sorry.
Ik bedoel dinsdag qwa windrichting zit er oost in dus zee word ehm niet. is mirns ook zo ondiep als workum maar dat wist u ook niet toch?
"U" ! dat is mijn vader  Mirns, Worum en Hindenlopen liggen ongeveer in dezelfde hoek en zullen dus nog ondiep zijn. Er zit idd oost in de wind dus is zee geen optie. Enkhuizen is dieper dan bovengenoemde spots dus denk ik persoonlijk dat Enkhuizen de beste optie is
|
|
|
sjef

|
Henk jan dankje voor de info, zal het U woord niet meer gebruiken
|
|
|
Langbeest

|
Meneer HJ, Ik vind U een zeer goede kitesurfer. Ook heeft U al mooie reviews geschreven waar wij allen intens van genieten. Wij hopen U dan ook te mogen ontmoeten op 1 van onze Nederlandse spots. Verder wens ik U nog een genoegelijke avond toe. 
|
|
|
Marko

|
oke ik ga even verder kijken op site waar het nog meer gaat waaien...
|
|
|
Gj

|
heb nog een plek vrij vanaf Veendam.
|
|
|
Idefixe

|
even 707 afwachten maar het ziet er naar uit dat ikkie morgen even een "low-end" sessie ga doen @ Mirns. Dinsdag en woensdag wordt helemaal te woepie 
|
|
|
ChironDG

|
Vraagje, ben beginner met vakantie. Beschik over een auto, en vroeg me af wat de beste plek is om te gaan kiten. Woon in almere.. Thnx
|
|
|
Gj

|
Low wind? staat toch echt 19-25
|
|
|
Idefixe

|
Low wind? staat toch echt 19-25
 ssssssssssssttttttttttt 
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Vraagje, ben beginner met vakantie. Beschik over een auto, en vroeg me af wat de beste plek is om te gaan kiten. Woon in almere.. Thnx
Je woont aardig centraal dus gewoon even naar de windrichting kijken en dan naar een spot rijden. Gewoon zoveel mogelijk spots in het begin afwerken zodat je zelf kan kijken waar je jezelf het beste thuis voelt. Voor spot info gebruik ik vaak Hanglos. @ Langbeest...hi.hi Oke wat wordt het nu?
|
|
|