reinout

|
Zo dat heeft Naish weer even goed in elkaar geflanst. (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
dimitri
Gast
|
Vet hoor jongens die creme kleur met die witte struts
|
|
|
WaZuP

|
Heb een hekel aan witte struts die worden echt super snel vies en krijg je niet zo makkelijk schoon,
Doe mij maar gekleurde struts le,
Maare verder ziet ie er wel gaaf uit
|
|
|
Passie

|
lijkt het nou of komt naish met 3 of meer kites uit in 2006. had naish dat ook in 2005?
|
|
|
Leander

Logs: 0 | 4 uur
|
2005 was Boxer, Torch, Raven. 2006 wordt: Boxer, Torch, Raven en Wavekite (SLE)
|
|
|
slufterhufters.com

|
Zie je niet veel de Boxer, terwijl het een prima kite is.
|
|
|
Lauw
Administrator

Logs: 0 | 6 uur
|
ik vind de torch er tot nu toe het mooist eruit zien van de naish 2006 kites. Mjah het gaat om de eigenschappen he:)
|
|
|
benjamin
Gast
|
boxer zeker goede kite, hoop team riders van naish vinden dat ook een van de betere kites.
|
|
|
martijn85
Geen avatar
|
Boxer is echt hele relaxte kite!!! Ik vaar hem zelf ook! Alleen dan die uit 2004, twijfel of k de nieuwe zal kopen of toch een Torch (alleen nog nooit mee gevaren). Je ziet hem inderdaad super weinig, ook weinig winkels kopen hem in. Geen idee waarom, want voor een gevorderde is ie ook goed.
|
|
|
|
KiteDemon

|
De hele nieuwe Naishlijn ziet er vet uit!! Maar idd vreemd dat je zo weinig Boxers ziet. De kite is notabene goedkoper, en geschikter voor de meeste kiters dan de Torch. Maar als de meeste shops niet eens Boxers inkopen dan houd het daar al op. De duitsers hebben de Boxer allang ontdekt, en in Duitsland heb je zo'n Boxer voor een prikkie.
|
|
|
|
Marc de Munnik

|
Ziet er mooi uit, Is nu de hele collectie kompleet of komt er nog een bow aan!
|
|
|
Passie

|
Marc.. was die bow er niet al??... ik weet het niet zeker maar had wel eens een fot ervan gezien
|
|
|
kiteboy
Gast
|
Wavekite (SLE) Dat is volgens mij die bow kite alleen naish noemt sle kite
|
|
|
|