kite boardbag

tim_k

Oktober 24, 2005, 16:39:11
edit2Rapporteer  
He mensen,

Wil me nieuwe boardje een beetje netjes houden en ben dus opzoek naar een kite boardbag. Ik ben er op internet verschillende tegen gekomen, van koffers ( 2-3 kites + 2 boards) tot simpele insteek hoes voor één enkele kite….
Wat hebben jullie en wat zijn de ervaringen?
Ik ga voorlopig niet op reis (koffer is iets te overdreven denk) en ben alleen benieuwd wat jullie hebben en wat het ongeveer moet kosten?
Vroeg me ook af of een groter exemplaar misschien handig is om thuis al je zooi in te dumpen?

Gr tim
Jappy

Antwoord #1 Oktober 24, 2005, 16:48:22
edit2Rapporteer  
Dat ligt er ook een beetje aan hoeveel ruimte je thuis hebt.
Zelf heb ik altijd een boardbag voor alleen mijn board gebruikt en kon ik mijn kites lekker ruim opbergen.
Tegenwoordig heb ik niet meer zo'n groot huis , hierdoor kan ik mijn kites niet meer ruim opbergen, en ben ik van plan om een grote bag voor al mijn gear aan te schaffen (lekker makkelijk en alles bij elkaar).

Maar als je je spullen verder ook niet mee op vakantie neemt is een kleine boardbag echt voldoende.
tom_beul
Gast
Antwoord #2 Oktober 24, 2005, 19:08:16
edit2Rapporteer  
1 ding koop er 1 met wieltjes scheelt je heel veel gezeur!
tim_k

Antwoord #3 Oktober 24, 2005, 20:02:24
edit2Rapporteer  
wat mag een kleine bad dan kosten?
Bazaki_Thijs

Antwoord #4 Oktober 24, 2005, 20:29:25
edit2Rapporteer  
cabrinha 150 cm met wieltjes ! 100 euris krijg je geen spijt van !!!
kevinkite

Antwoord #5 Oktober 24, 2005, 20:51:02
edit2Rapporteer  
meestal om deze tijd heeft de LIDL ze in de aanbieding houd de advertenties in de gaten geen bekend merk maar ook geen bekend prijsje ongeveer 10 euro ik gebruik hem al jaren
tim_k

Antwoord #6 Oktober 25, 2005, 11:07:47
edit2Rapporteer  
tanx
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.