|
Jurrien
|
wanneer ga je?? mail anders miss kan ik wel mee (als je wilt natuurlijk (grinnik_kitesmiley))
|
|
|
Workum
|
Morgen, overmorgen.. als er niet teveel wind staat voor een "12" dat is.
|
|
|
Airlust
|
Morgen misschien en overmorgen valt het wel mee met de wind.
|
|
|
jaapd
|
Zaterdag weer! Voorspellingen zien er redelijk uit.
Het viel me vorig weekend op dat er 10 kiters op het water waren en 2 weken eerder waren dat eerder 100.
|
|
|
Airlust
|
Beter toch maar wel raar
|
|
|
Daniell
|
is niet zo raar, de twee weekenden daarvooor hadden onze buren uit Dld. een vakantie/lang weekend gecombineerd met een massaal bezochte afsluiting van het kite-seizoen. Dus weer heerlijk met een paar man over op Workum
|
|
|
Workum
|
Hey Airlust heb je vandaag gekite in Workum? Ik ga vandaag toch maar niet er zijn vlagen van ~25 knopen, durf dat niet aan met mijn "12".. of had het wel gekunt en mis ik een mooie kans vandaag? Morgen wordt het helemaal!
|
|
|
Airlust
|
nee ik ben maar niet gegaan was idd veel te hard, maar ja je hoopt altijd dat ze er naast zitten met dit zoort wind. Vandaag ga ik wel.
|
|
|
|
Workum
|
Oh yeah, first on the water vandaag. Bijna eerste op het strand ook nog, alleen reed een duits busje (die hard) me nog snel voorbij (= Rond 12 uur waren er nog maar ~5 vliegers in de lucht btw ,- meet het verschil met zomers.
|
|
|
piede
|
En daar was ik ook 1 van! Superdagje gehad, ietwat overpowered met mn 14, maar daardoor des te lekkerder gesprongen! Het was heerlijk rustig om half 11 daar!!
|
|
|
Airlust
|
En daar was ik er nr 2 van. Was super. ik hoop dat ik nog een paar keer kan dit jaar.
|
|
|
Jurrien
|
en ik ook (grinnik_kitesmiley)het was een lekkere dag jah... jammer dat het zo kloten af moest lopen......
|
|
|
Airlust
|
Ik ga misschien morgen wie nog meer???
|
|
|
|
steven @skool
Gast
|
jow bruin! count me in, ik zie genood zaakt te gaan spijbelen : dus, ik bel je nog wel even vanavond, greetz steven!
|
|
|
Airlust
|
Jong jong, jij heb ook alles over voor de sport he! Weet je zeker dat je niet liever op school blijft! Ik hoor t wel.
|
|
|
Airlust
|
ik ga trouwens morgen middag.
|
|
|
Jurrien
|
kbel je ook wel ff (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Airlust
|
Wat een rare dag gisteren, dan was er veel wind en dan niks.
|
|
|