trektocht met de fiets/tent/kite

boardgirl

Juni 05, 2006, 21:18:05
edit2Rapporteer  
Hallo iedereen!

Ik zou graag in juli een trektochtje doen en zo de leukste kite spots van Nederland te zien. Hebben jullie ideetjes, plaatsten waar ik zeker moet langs gaan? Leuke campings of plaatsten waar ik kan slapen?

Grtz!
choko
Gast
Antwoord #1 Juni 06, 2006, 01:56:59
edit2Rapporteer  
Neem aan dat je het kite spul wil gaan huren?(beetje moeilijk op de fiets met boardje etc)
Groot is Nederland niet dus je kunt elke spot bezoeken en in de buurt een camping zoeken
voor de nacht.
Als je ff zoekt op dit forum en via google kan je de meeste kite stekjes wel vinden.
Veel plezier met fietsen en kiten.
boardgirl

Antwoord #2 Juni 06, 2006, 02:59:02
edit2Rapporteer  
ik heb een speciaal karretje ontworpen waar al mijn kitegerief netjes inpast.. Shocked)
joa
Gast
Antwoord #3 Juni 06, 2006, 05:11:28
edit2Rapporteer  
Aha dat fiets wel iets minder,maar bergen zijn er hier niet dus moet kunnen  ThumpsUp
Hoe lang heb je de tijd om door ons koude kiker land te gaan fietsen via alle kite spots?
Ga je echt speciaal voor de kite spots of meer voor het fietsplezier?
Wel een leuke manier om vakantie,fietsen en kiten te combineren.
Kijk ff onder locaties hier op kitehigh  loser meeste goede spots staan er wel op  (hangloose_kitesmiley)
boardgirl

Antwoord #4 Juni 06, 2006, 22:56:18
edit2Rapporteer  
ik kan mijn tijd zelf wat bepalen, waar ik leuk volk tegen kom; daar blijf ik even!
Passie

Antwoord #5 Juni 07, 2006, 01:15:52
edit2Rapporteer  
kom je ook langs zeeland, zoj a. welke spots
boardgirl

Antwoord #6 Juni 07, 2006, 02:24:25
edit2Rapporteer  
ik ben mijn weg nog wat aan het uitstippelen, ik laat het hier zeker weten waar ik langs kom!
joa
Gast
Antwoord #7 Juni 07, 2006, 04:25:51
edit2Rapporteer  
Had ik maar tijd zat om elke dag te gaan kiten haha.......
Maar wel cool dat je dit gaat doen,respect uh!
rudolfnietingelogd
Gast
Antwoord #8 Juni 07, 2006, 22:22:02
edit2Rapporteer  
Leuk idee! Lijkt me ook wel wat!
boardgirl

Antwoord #9 Juni 07, 2006, 22:38:22
edit2Rapporteer  
ZIJ DIE MEEWILLEN!! ... altijd leuker met zen allen !

(laat maar iets weten als je mee wil .. )
Workum

Antwoord #10 Juni 08, 2006, 17:57:06
edit2Rapporteer  
ik heb een speciaal karretje ontworpen waar al mijn kitegerief netjes inpast.. Shocked)

OffTopic: Hey ben wel benieuwd naar je kar. Kun je er misschien foto's van plaatsen?
boardgirl

Antwoord #11 Juni 08, 2006, 21:01:37
edit2Rapporteer  
plannetjes zijn binnen en karretje is in making! als het af is laat ik het weten! grtzz
Claudia

Antwoord #12 Juni 09, 2006, 14:46:38
edit2Rapporteer  
In ieder geval naar Schiermonnikoog. Is maar 1 camping dus die vind je wel!
Jarno

Geen avatar

Antwoord #13 Juni 09, 2006, 15:05:24
edit2Rapporteer  
Waar ga je beginnen? Ik zou als ik jou was lekker vanuit belgie het zuiden van nederland binnenrijden, misschien lekker in knokke belgie beginnen en dan via breskens met de boot naar vlissingen om daar via zoutelande en domburg naar vrouwenpolder te rijden.

daar ga je de dam oversteken richting oostvoorne e.d. om zo door de tijden naar het noorden naar de eilandjes...

Je komt onderweg ook vast veel mensen tegen waar je eventueel je tent op kan zetten of zomaar kan crashen.
Als mij door een kitechick uit belgie gevraagt wordt of ze bij mij kon crashen zou ze welkom zijn hoor :-)
Merc
Gast
Antwoord #14 Juni 09, 2006, 15:48:27
edit2Rapporteer  
Ha ha... een gratis adres heb je al!

Maar eh..... je komt altijd leuke mensen tegen, er bestaan toch geen leuke kiters!  Joepie

Stoer zo'n karretje, wat weegt het. Als je wilt kiten waait het altijd. Met wind tegen fietsen is er geen lol aan. Je neemt ook nog eens een tent mee. Er zijn een hoop campings die een trekkershut hebben. Ik zou als ik jouw was ff informeren welke camping die heeft en wat het kost. Dan heb je alles bij de hand ook keukengerei. Max 4 p. per hut. Weet dit uit eigen ervaring.

Dan hoeveel kites wil je mee slepen? In de zomer waait het meestal zachtjes en heb je meer aan een grotere kite!

Check goed waar je heen wilt. Er zijn een aantal spots waar je niet zomaar mag kiten. Afgelopen zomer had een NL toerist dit ook bij mijn home spot geprobeerd. Hij was mooi door de club leden aangesproken dit niet te doen, tenzij hij lid wordt. Jammer voor die gast maar regels zijn regels. (je kan vaak daglid worden bij clubs.)

Dusss....

Have fun!  YeSS

boardgirl

Antwoord #15 Juni 09, 2006, 20:49:17
edit2Rapporteer  

Ik begin inderdaad in België aan de kust, in Knokke Heist, mijn homespot   (hangloose_kitesmiley)
En dan langs de kust richting eilandjes, en stoppen als er wind is. De einlandjes vanboven zijn mijn einddoel.. als er weinig wind is zal ik daar snel zijn.. Ik ga wel wat naar de wind kijken, ik vertrek in juli, als er wind is..

Karretje wordt grotendeels uit een soort alluminium gemaakt, om het gewicht zo miniem mogelijk te houden. Wss tegen dan twee kite's.. (12 en 8) ben alleen nog opzoek naar een naish bar (v4 kite)..
Ik hoop dat ik af en toe een leuke nerderlander tegen kom waar ik mijn tentje bij in de tuin of wei mag zetten! of stiekem crashe opt strand  :Smiley

See ya !!
Passie

Antwoord #16 Juni 10, 2006, 00:09:23
edit2Rapporteer  
grevelingendam, kan je je tent ook crashen, iedereen is hier welkom:)
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.