kites en honden!

franco

Antwoord #25 Juni 18, 2006, 22:50:21
edit2Rapporteer  
ook ik heb dit mee gemaakt in andijk alleen hond en baasje waren weer weg, en gewoon geploft dus ook dat hoor je, zo zie je maar weer niks zeggen en gewoon door lopen
ik ben er nu aan gewent aan mijn lapjes kat haha.                MAAR HET BLIJFT KLOTE
Chop S(t)ick

Antwoord #26 Juni 18, 2006, 23:55:48
edit2Rapporteer  
Dit klinkt als overlast veroorzaak door een hond, dat wordt vast een verbod voor honden.
O nee zo behandelen ze alleen kiters.

Kerel succes met de verzekering, laat je niet gek maken en alles zal goed komen. Tis wel heel jammer dat het nu net bij jou en je verse kite moet gebeuren. Kan me je reactie op het strand goed voorstellen. Met wat geluk kun je snel weer met je (nieuwe) kite vliegen.
lucash

Antwoord #27 Juni 19, 2006, 02:22:04
edit2Rapporteer  
bedankt voor alle tips. ThumpsUp
het gaat lukken om aardig wat terug te krijgen en anders komt er een rechter bij.
M'n vader is dus schade expert dus die heeft daar wel wat verstand van. YeSS
We gaan de reperatie kosten en de kosten van wat m'n kite nu minder waard is (zo'n 900 euro :S)
Ik kan nu de hele vakantie bijna niet kiten  ThumpDown :'(
MVG Lucas Hekkelman.
Rowin

Antwoord #28 Juni 19, 2006, 03:47:08
edit2Rapporteer  
Mooi dat het goed komt. Wel heel erg vervelend dat je hele vakantie daardoor niet kan kiten.
Sterkte duud
michiel v geel

Antwoord #29 Juni 19, 2006, 04:27:11
edit2Rapporteer  
-
michiel v geel

Antwoord #30 Juni 19, 2006, 04:27:42
edit2Rapporteer  
Dus lucash ff bij een kiteshop een offerte laten maken voor de reparatie (of nieuwe kite Tongue) En als die hond daar niet mag lopen heb jij helemaal een goed punt.

en zelfs als hij er zou mogen lopen mag hij geen kites kapot maken

dus je laat je kite repareren en je stuurd de rekening maar stel nou je hebt een kite in 06 gekocht voor 1300 euro hij word gemold door een hond maar gerepareerd normaal had je je kite dan in 07 wel weer voor 800e kunnen verkopen maar omdat er een reparatie op zit is hij minder waard die kosten zijn zeker niet te verhalen
wasbeer

Antwoord #31 Juni 19, 2006, 18:29:54
edit2Rapporteer  
is wel minder gast. maar in principe zou je gwn een nieuwe kite moeten krijgen volgens mij. en die beesten lopen altijd in de weg. er loopt bij ons wel 1 kite-obsessieve hond rond maar die is er gek op en doet niks, hij loopt gwn en als je kite neerligt gaatie er zo naast staan gwn.
Workum

Antwoord #32 Juni 19, 2006, 18:49:40
edit2Rapporteer  
het gaat lukken om aardig wat terug te krijgen en anders komt er een rechter bij.
We gaan de reperatie kosten en de kosten van wat m'n kite nu minder waard is (zo'n 900 euro :S)
Ik kan nu de hele vakantie bijna niet kiten  ThumpDown :'(
MVG Lucas Hekkelman.

Zou je niet een kite kunnen huren, om vervolgens die kosten door te berekenen?
Gerjan
Gast
Antwoord #33 Juni 23, 2006, 01:23:25
edit2Rapporteer  
Dat is ook zwaar kloten i know the feeling.
zonden zwaar balen. nog zwak uitgedrukt  (sealedlips_kitesmiley)
¦Tim¦

Antwoord #34 Juni 23, 2006, 01:53:38
edit2Rapporteer  
ik heb bijna een keer een hond onthoofd

noujah ik was aan ut kiten opeens komt er zo'n kop uit het water.

toen moest ik zacht gezegt even een bochtje maken...

welke aap gooit dan ook een tennisbal in het water als het vol met kiters zit

piede

Antwoord #35 Juni 23, 2006, 03:59:29
edit2Rapporteer  
Ik kan nu de hele vakantie bijna niet kiten ThumpDown :'(
MVG Lucas Hekkelman.

Als je cker weet dat je dat geld gaat krijgen kun je het toch wel van je paps of mams lenen? Kun je lekker knallen deze zomer!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.