Niash vs F-one

Nicolas

Juli 24, 2006, 21:06:54
edit2Rapporteer  
Ik ga bijna nieuwe kites kopen, tot nu toe was ik zeker om Naish kites te kopen. Maar eerst wachten hoe de Niash Torch 2007 zal zijn.

De laatste tijd heb ik ook veel F-one's gezien, en ze zien er wel goed uit. Kan iemand me vertellen of er een groot verschil is tussen beide kites (de freestyle types)? Kwaliteit, prijs, review,...

Dankje  ThumpsUp
tom_beul
Gast
Antwoord #1 Juli 24, 2006, 21:18:41
edit2Rapporteer  
F.one impact? Een goed afgewerkte kite, een goeie bar met niet al teveel frutsels die je toch niet gebruikt, een lekkere grip. Goeie kite voor new skool, kiteloops gaan makkelijk, de kite is super snel, wat ik wel opmerk is als je hem downloopt die inkakt. .
-jeroen

Antwoord #2 Juli 24, 2006, 23:50:49
edit2Rapporteer  
Smaken verschillen; kite is top! maar F-one Bar vind ik echt slecht; te dik, grip valt best mee en keiharde carbon uiteindes. Vooral omdat de bar vrij smal is (ik kan de 45 cm bar voor een 9m bijvoorbeeld niet met 2 handen aan 1 kant vasthouden om te loopen, glijdt er standaard af met als gevolg landen met 1 handje die tegen die tijd om het carbon en/of leaderlijn heenzit......niet aan te raden trouwens..)
Nicolas

Antwoord #3 Juli 24, 2006, 23:56:28
edit2Rapporteer  
de Naish kites zijn dus beter ?
tom_beul
Gast
Antwoord #4 Juli 25, 2006, 00:01:32
edit2Rapporteer  
TESTEN!

Je weet zelf ook, 80% is hier zowat Naish.
KiteDemon

Antwoord #5 Juli 25, 2006, 00:48:44
edit2Rapporteer  
TESTEN!

Je weet zelf ook, 80% is hier zowat Naish.

.....dat komt omdat we ze uiteindelijk ook getest hebben..... (grinnik_kitesmiley)

Nicolas

Antwoord #6 Juli 25, 2006, 07:23:45
edit2Rapporteer  
Ik zal het testen, maar ik had graag ook de mening van andere mensen. Ja kan niet alles te weten komen na een uurtje testen...
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.