Evan
Administrator
Logs: 0 | 1481 uur
|
Niet zo bang zijn dat t niet waait, windguru en windfinder geven altijd wat kn te weinig aan dus wees blij dat het eindelijk een keertje niet stormt, kan ik mijn 12m ook eindelijk weer een keer gebruiken. Weet nog niet of het morgen de slufter wordt, maar ga iig wel richting kust.
|
|
|
DaanD
|
"Zondag overdag hebben we perioden met zon. Het blijft vrijwel overal droog. De wind draait van west naar zuidwest en is matig, aan de kust vrij krachtig of krachtig, 5 of 6 Bft. Het wordt met een graad of 8 wat minder zacht dan de afgelopen dagen."
|
|
|
KiteDemon
|
Gaat wel weer goed komen zondag. Vandaag trouwens ook weer een topdagje zeg. Begin alleen nu wel erg brak te worden van 2 volle dagen beulen met dikke wind. Mijn karkas begint nu een beetje te protesteren, maar dat zal wel weer verdwijnen zodra ik weer op het water sta.
|
|
|
Merc
Gast
|
Mijn karkas begint nu een beetje te protesteren, maar dat zal wel weer verdwijnen zodra ik weer op het water sta.
dat verdwijnt zodra je je verplichtingen weer na komt na het kiten!
|
|
|
|
Erik de Berik
|
Ja morgen Sluf 11h00 hoog 17.30 laag.Wordt mooie dag zondag! (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
SLIngss
Gast
|
wat word de wind de ene site zegt dat en de anderre ?...iemand enig idee
|
|
|
KiteDemon
|
Ik zeg...... JAAAAAAAA!!!!!
|
|
|
Bodhi
|
Duidelijk
|
|
|
slufterhufters.com
|
Dag lieve kitehigh vriendjes...zie jullie zo op den Slufter.
|
|
|
|
KiteDemon
|
13 m/s.....ik spring in de auto zo. Wordt rond 10:30 op het strand. Zonnetje, windje......en beulen Welke idioot heeft zondag in godsnaam tot rustdag gebombardeerd.
|
|
|
Erik de Berik
|
Met heimwee naar de Sluf ga ik nood/tijd gedwongen ff naar Scheev,helaas niet zoveel tijd,wel strakke westenwind en mooie golven.Sucses op de Sluf (cry_kitesmiley) Moet erg mooi zijn nu daar (cry_kitesmiley).Ik zal aan jullie denken (cry_kitesmiley) http://www.scheveningenlive.nl/beach1.html (cry_kitesmiley)
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
ja kom ook zo nog wel ff denk naar slufter ben net terug uit el gouna maar er gaat niks boven onze eigen noordzee ff kijken of ik weg kan glippen
|
|
|
¦Tim¦
|
taaaajem!!!!
als het an mij leg dan ga ik nu naar bdam maarja.... de rest denkt er neit zo over...
ik wil mijn eigen auto!!!!!!
|
|
|
droppie
|
Zo te volgen is het echt super in nederland. In cabarete gisteren swell van 3 meter en tussen de buien (Ja, je leest hetgoed) wel lekker kunnen varen. Maar volgende keer toch gewoon weer liever naar de Slufter. Vandaag nog veel regen, maar verder zien de voorspellingen er goed uit. Laat svp nog wel een beetje wind voor mij over als ik wee terug ben
|
|
|
Marcel~
Logs: 0 | 281 uur
|
Tja Richelle,
Dan moet je snel terugkomen want er wordt voorzichtig geroepen dat volgende week de winter begint...
Maar eerst wo/do en vrijdag bij 10 graden en veul wind nog ff beuken...
|
|
|