R@bert
|
De foto´s zijn echt vet, Jorrit !! Toppie man...
Jammer dat jij er weer niet op staat he! Volgende keer weer een foto sessie! Maakt niet uit, gozah....was gisteren toch ff een wendagje! Voor t eerst die Boxer SLE in de lucht gehad, maar moest onwijs wennen, vooral aan die superlichte bardruk, pfff. Als je niks deed zat je bar al tegen de chickenloop aan !! Heb wel de lijnen nog ff versteld op t strand wb mn armlengte, scheelde iets...maar was anders dan anders iig. Ga m binnenkort maar ff 2:1 testen, wil toch iets in mn handen hebben qua bardruk.... Toch na die eerste paar rakken ff lekker kunnen varen
|
|
|
|
|
Nino
|
Vanmiddag? Waar?
|
|
|
michiel v geel
|
De foto´s zijn echt vet, Jorrit !! Toppie man...
Jammer dat jij er weer niet op staat he! Volgende keer weer een foto sessie! Maakt niet uit, gozah....was gisteren toch ff een wendagje! Voor t eerst die Boxer SLE in de lucht gehad, maar moest onwijs wennen, vooral aan die superlichte bardruk, pfff. Als je niks deed zat je bar al tegen de chickenloop aan !! Heb wel de lijnen nog ff versteld op t strand wb mn armlengte, scheelde iets...maar was anders dan anders iig. Ga m binnenkort maar ff 2:1 testen, wil toch iets in mn handen hebben qua bardruk.... Toch na die eerste paar rakken ff lekker kunnen varen nee joh rob ik heb de 12 gevaren en ik vond de sle echt niks ik vond hem niet lekker varen gewoon traag alleen 1:1 vaart hij nog wel redelijk maar ook niet echt lekker en nee ik heb geen hekel aan alle bow's
|
|
|
TtHoM@s
|
Vanmiddag? Waar?
car-bitch.
|
|
|
Pjoeloe
|
Ik heb m'n shock 9 (2006) altijd 2:1 gevaren, heb t altijd heel prettig gevonden die hoge bardruk (tevens ook een goed training voor den armpjens). M'n 12 (2007) heb ik gelijk 1:1 geconfigureerd dit omdat iedereen zei dat dit 10x prettiger was. Qua bardruk hebben ze idd gelijk, 'u voelt niets meer'... maar das ook gelijk het nadeel, ben er een aantal keren net op tijd achter gekomen dat Shockie recht naar beneden kwam terwijl ik dit dus niet doorhad Heb afgelopen zondag weer eens op zee gevaren en de 2007 bar op de 2006 shock gezet en weer terug gebouwd naar 2:1. Persoonlijk vind ik dit heerlijk, ik weet precies waar de kite ten alle tijden in het windvenster staat. Ook in de jumps is het dus ook veel duidelijker waar de kite is, en je hebt dus minder last van een 'loose canon'... .. dit is mijn persoonlijk mening btw (kiss_kitesmiley)
|
|
|
michiel v geel
|
pjoeloe jij hebt zeker altijd met een bow gevaren ik vaar altijd met c-kites en ik vaar daarom liever 1:1 dat geeft de kite wat minder depower (wat ik gewent ben maar ik heb d techniek om te remmen) en hij stuurd ff 8keer directer wat gewoon nodzakelijk is wil je chill varen en draaien en alles
gasten
vanmiddag gaat dr nog iemand ik wil wel weer eens met mijn toro varen!!!
|
|
|
|
Pjoeloe
|
nope, heb hiervoor ook C gevaren. En het valt wel mee met het verschil tussen direct/indirect .. maar das nog steeds mijn mening (tong_kitesmiley) Vandaag helaas geen tijd om te gaan kiten, maar ben morgen wel van de partij
|
|
|
|
Pjoeloe
|
jow piepoltjes,
Waar gaat wie morgen heen?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Auto De Playa... ik ben er bijtijds uurtje of 10:00
WIND: WESTELIJK, IN HET NOORDEN NOORDWESTELIJK 15-20 KN. LANGS DE KUST EN OP HET IJSSELMEER 20-25 KN. UITSCHIETERS TOT 30-35 KN.
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik denk dat het Scheveningen wordt! Lekker knallen op den hoge golven! mag ik niet komen haha
|
|
|
Pjoeloe
|
ik ben nog even aan het aftasten: ik kan naar Neurdwijk, Autoplaya of naar m'n home spot..
|
|
|
JorritPi
|
Ik denk dat het Scheveningen wordt! Lekker knallen op den hoge golven! mag ik niet komen haha van je moeder niet? (tong_kitesmiley) haha
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ik denk dat het Scheveningen wordt! Lekker knallen op den hoge golven! mag ik niet komen haha van je moeder niet? (tong_kitesmiley) haha klopt!! Die is nogal streng haha Ze zei altijd Autostrand is voor beginners, en daar hoor jij.....tja ga daar maar is op in, en je hebt zo een deegroller in je nek. Carplaya voor mij dus haha
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Maar to the point iedereen veel plezier morgen, ze geven aardige buien op zo ook hagel. Weet natuurlijk niet wat er van waar is, maar het kan dus best pittig zijn morgen..
succes
|
|
|
CHRIZZZZ
|
ik kom ook weer ff car playa, ff mn nieuwe torch uitlaten.
beterzzzzzzzz
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
ik kom ook weer ff car playa, ff mn nieuwe torch uitlaten.
beterzzzzzzzz
gezellig zie je daar!!! Meneer Laurens!!! Ook nog van de partij? hopelijk lekker onder de 7m2 hangen!!!! ben er helemaal weg van...wat een kite in juiste condities (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben eigenlijk aardig sociaal bezig de laatste tijd al zeg ik het zelf!!! Micky lees mijn vorige post, ik nodig zelfs mensen uit nu? Moet niet gekker gaan worden?
|
|
|
Jacq
|
Ik ga misschien morgen ook. Idd even kijken wat het weer gaat doen, qua buien/onweer.
|
|
|
Nino
|
Vanmiddag? Waar?
car-bitch. Hij was vet!
|
|
|