|
R@bert
|
doed dat shirtje neeeeeeee
rukker!!!!! Mag ik niet meer chauvinistisch zijn dan?! En t is lekker warm....
|
|
|
michiel v geel
|
nee het word er alleen maar kouder door windchill ooit van gehoord waarom denk je dat er singel lined pakken bestaan
|
|
|
R@bert
|
ik vind t warmer...lekker puh
|
|
|
|
R@bert
|
Logischhhhh!!!!!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Zo was even lekker op de playa del cars vanmorgen! Wel erg vlagerig, stond een stevige bries om het zo te noemen! Na paar uurtjes varen, werd het echt beetje aan/uit verhaal! Ben toen maar gestopt!
Lex ook nog even gezien, die was aardig aan het vliegen...
Ik doe volgende keer toch schoentjes aan, want de vloerverwarming bij het autostrand doet het verrekte slecht!
|
|
|
michiel v geel
|
tering man ben net terug heb ong 15min gevaren ben helemaal kapot overal dikke bakken op noordwijk
gooi straks even wat fotos online
is daar intresse voor?
|
|
|
Er
Geen avatar
|
tering man ben net terug heb ong 15min gevaren ben helemaal kapot overal dikke bakken op noordwijk
gooi straks even wat fotos online
is daar intresse voor?
Tuurlijk. Kom maar op met die foto's. Ik was in Katwijk. Waren zeker grote bakken.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
net terug van slag dobbelsteen, tussen alle windsurfers ff geboekt. DAMN wat een bakken, niet normaal. Was alleen maar aan het poppen om over de witte schuimlaag te komen..maar wel super vet. Tis alleen meer survival dan lekker wat trucjes doen, want in die shit wil je je board niet kwijtraken
|
|
|
Lex
|
Zoo wat een dag. Ben helemaal gesloopt. Was sup-erhoog water geworden he Leon....je kon bijna het pad opvaren...supervlak
|
|
|
|
|
michiel v geel
|
stelletje homo's zit ik al die fotos te uplouden krijg ik niet eens een reactie nou het zal ook de laatste keer zijn
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Aardige survival Michiel! Mooie foto,s
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
stelletje homo's zit ik al die fotos te uplouden krijg ik niet eens een reactie nou het zal ook de laatste keer zijn
Heb net een reactie geplaatst? Maar omdat ik geen homo ben telt dit weer niet helaas :'(
|
|
|
R@bert
|
Er zijn nog mensen die hun brood moeten verdienen...
|
|
|
michiel v geel
|
dat kan mij toch niet scheren eikelbijtertje leon jouw is nisk aangerekend hoor maar dat weet je toch
|
|
|
Jacq
|
Behoorlijke klotsbak zeg!! Wel mooie foto's
|
|
|
FLOF
|
Tssss, 20 minuten maar? Wie is er nu een homo?
|
|
|
koen-tjeee
|
Vaar met Fuels07 Denk dat ik morgen mijn 11 pak paars/zwart Maar mocht het in de ochtend nog aardig waaien dan msschien mijn 7m2 rood/blauw
Dan heb ik je wel gezien, met de 7.. Ging aardig hoog! En inderdaad, vloerverwarming is ver te zoeken @ Oostvoorne. MAARR het looppad was ook echt lekker beloopbaar !
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mooie fotoos! heftige bakken wel, ben je niet blij dat je nog leeft? je doet gelijk zo boos
|
|
|
michiel v geel
|
jullie ik hoorde de stiksels van mijn trapeze langzaam scheuren toen ben ik naar de kant gegaan wil niet dat tussen deze bakkenmijn trapeze van mijn lijf scheurt
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
jullie ik hoorde de stiksels van mijn trapeze langzaam scheuren toen ben ik naar de kant gegaan wil niet dat tussen deze bakkenmijn trapeze van mijn lijf scheurt Nee begrijpelijk en bovendien met zoveel homoos op de kant kan je maar beter zo veel mogelijk kleren aanhouden ja. Op de playa los ik dat altijd op door een vork in te slikken voor de sessie (met de punten naar beneden)
|
|
|