Leon aero2
Gast
|
dat gaat niet passen!!! Niet?
|
|
|
|
|
|
|
|
FunkyoneNL
|
Hej Mick mooie karpert.... Sindskort ook een beetje aan het karperen geslagen.... Voor als ik niet aan het kiten ben.... zwaarste tot nu toe 19 pond....
|
|
|
|
michiel v geel
|
vandaag wer 4 uur aan de kabelbaan gehangen en nieuwe wakeboardgetest. echt een topplank!!
|
|
|
|
|
michiel v geel
|
kitehigh-leiden-den-haag-en-omgeving-meeting-at-the-kager-plassuh-actie dan?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben vandaag ook maar aan het wakeboarden gegaan. Toch wel vrij kapot na paar uurtjes.
|
|
|
Jeromez
Logs: 0 | 427 uur
|
kitehigh-leiden-den-haag-en-omgeving-meeting-at-the-kager-plassuh-actie dan?
Als er volgend weekend nog steeds geen wind is dan lijkt het me een goed plan Ben vandaag ook maar aan het wakeboarden gegaan. Toch wel vrij kapot na paar uurtjes.
Waar ben je gegaan dan? ook op de kager plas? Ik was vandaag nog even op strand Katwijk zonder uitrusting, maar met vriendin Geen zuchtje wind!
|
|
|
michiel v geel
|
net weer dik 2,5uur aan de wakeboardkabel in alphen gehangen
i'm an addict!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Ben vandaag ook maar aan het wakeboarden gegaan. Toch wel vrij kapot na paar uurtjes.
Waar ben je gegaan dan? ook op de kager plas? Ik was vandaag nog even op strand Katwijk zonder uitrusting, maar met vriendin Geen zuchtje wind! Ben gewest op de Lek. M, n broer heeft een speedboat en waterscooter en heb daar even achter gehangen.
|
|
|
Micky
|
Hej Mick mooie karpert.... Sindskort ook een beetje aan het karperen geslagen.... Voor als ik niet aan het kiten ben.... zwaarste tot nu toe 19 pond....
Gewoon doorgaan.... Is op zeker een leuke hobby die ik al 30 jaar beoefen al kan je Jacq dat niet wijs maken... Sinds ik ben begonnen met kiten heb ik mijn bootje (ik vis 99% vanuit mijn bootje) nogal verwaarloosd... en dus ook het karpervissen. "VroegHâh" werd er veel gevoerd, gevist en ook gevangen maar helaas door tijdgebrek (lees kiten, KH, speuren naar wind op diverse site's enz) komt er niet zo heel veel meer van terecht. Terwijl je voor karpervissen geen wind nodig hebt (als het waait van je meestal meer maar je kan in ieder geval vissen als het windstil is)..... Zit inmiddels bij een praatgroep over hoe nu verder met mijn hobby's..... ps: meer info op Riagggggg.nl...
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
k, ga verdrietig worden hoor? snif...snik ..... :'(
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mr. Lee Hoon! ik zie wat teringweer gloren voor donderdag, iets met Noord en veel regen... dus cheer up!
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
mr. Lee Hoon! ik zie wat teringweer gloren voor donderdag, iets met Noord en veel regen... dus cheer up!
De tedere woorden die u mij hier doet toespelen, doen mij opfleuren als een bloemenshop!
|
|
|
R@bert
|
Idd, El Rudo...wordt fucking weer tijd voor een brute sessie, pff...Leon, hoest met je, en je huisje?
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Idd, El Rudo...wordt fucking weer tijd voor een brute sessie, pff...Leon, hoest met je, en je huisje?
Met mij gaat het wel ok! Huisje gaat er al aardig op lijken! Over aantal weken de boel beetje gaan inrichten, en das meteen het moeilijkste gedeelte want ben er nog niet helemaal uit! Hoest met jou? Ook tijdje niet meer gezien!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
R@bert, ik ben al zo ver heen dat ik blij wordt van een zouteloze cruisessie met smurfensprong en hoogtelopen over het strand... Ik zie vanmiddag wat beweging op windguru en WSW, ik ga zo naar een klant met de kite stiekum in de achterbak.
|
|
|
R@bert
|
Met mij gaat het wel ok! Huisje gaat er al aardig op lijken! Over aantal weken de boel beetje gaan inrichten, en das meteen het moeilijkste gedeelte want ben er nog niet helemaal uit! Hoest met jou? Ook tijdje niet meer gezien! Gaat goed....weer druk ah werk..bleh. Inrichting is idd moeilijk, maar wel leuk. Wordt weer tijd voor de herfst en winter, haha...fuckzomer. Lekker met zn 4-en op een leeg strand
|
|
|