|
Haring High Richardt
|
Mollie bollie en robert ik zag dat jullie online zijn, hoe is het op andijk ??????????
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik zit in Medemblik (op mijn werk), als ik het idee heb dat het gaat waaien, laat ik hier wel even een bericht achter.. 14.45 WINDSTIL...
|
|
|
|
roeb
Gast
|
dan pak ik zo mn 8-tje
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Het waait hier in Purmerend nauwelijks ,ik vrees dat we nu echt een paar windstille dagen krijgen ..
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Het was weer top op andijk Lekker gewandeld oftewel voor jan l....l gereden Tom nog lekker gevaren toen ik weg ging ?????
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
jij hebt ook altjd pech he harry (grinnik_kitesmiley) komt wel goed harry komt wel goed (tong_kitesmiley)
|
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
straks weer in de herfst kan je weer elke dag varen en als het koud word is het ook wat rustiger was van de week op muiderberg lekkere wind maar veel te druk
|
|
|
Haring High Richardt
|
was van de week op muiderberg lekkere wind Waar jij kom is toch altijd wind beun Rij jij nooit voor jan l....l ergens heen ???
|
|
|
Idefixe
|
Het was weer top op andijk Lekker gewandeld oftewel voor jan l....l gereden Tom nog lekker gevaren toen ik weg ging ????? alles bijelkaar een halfuurtje "lekker" kunnen varen. Ziet er naar uit dat het nu voorlopig ff op is (angry_kitesmiley)
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
dat komt omdat ik een zondag's kind ben denk ik altijd mazzel komt weleens voor dat ik geen wind heb maar dat is maar 1 of 2 keer gebeurd (hangloose_kitesmiley) vind watersportweer.nl een heel betrouwbare site meestal goed (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Om even iedereen te pesten, HEERLIJK gevaren op Wijk in mijn ééntje... Was eigenlijk de beste dag van de week, ook al heb ik gister dan niet kunnen varen. Eindelijk weer golven en wind. Met de 14m Nitro op het water gestaan 3 uur achter elkaar tot half 5. Golven waren niet al te hoog, maar wel heel netjes! Op het eind kon ik hem toeside zelfs niet meer houden, dit dan wel met het waveboardje. Hoop dat het morgen ook nog beetje waait, voorspellingen zijn wel vrij hopeloos...
|
|
|
Haring High Richardt
|
alles bijelkaar een halfuurtje "lekker" kunnen varen Maar niet meer toen ik was weggegaan ???
|
|
|
MEGALOOPBEUN
|
hey emiel lekker gevaren dus bel je morgen even om na het werk in de avond langs te komen ben je dan toevallig thuis ? (hangloose_kitesmiley)
|
|
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ik ga nu naar het strand toe. Zijn er nog meer mensen die het aandurven op Wijk? Wind is nu al goed voor de 14 en denk dat hij wel weer aantrekt.
|
|
|
RobB_W
Geen avatar
|
Ik ben nog heel erg aan 't twijfelen: sta ik om 5 uur op Callantsoog, of moet ik 't zuidelijker proberen...
Iemand tips?
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik ben net terug van Edam het waait zo,n 12-15 knp het is goed te doen met mijn 14 mtr ...even eten en dan ga ik nog weer ...
|
|
|
|
|