Flyingtrunkie
|
getver de getver wordt er nog gewerkt stelletje freewheelers. Morgen vrij maar ik denk niet dat er nog wind overblijft. op tijd tussen de klamme lappen vandaan Theo...
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Gaat em niet worden vrees ik, morgen middag... We wachten nog ff af.
|
|
|
roeb
Gast
|
Nope, geen wind over.. Hopelijk zondag nog een zuchtje..
|
|
|
|
Jacq
|
Hey Hans, Zie ik nou goed dat je jarig bent??? Waarom feliciteert niemand je dan? Nou bij deze dan maar: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!! Nog meer tompoucen
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Gefeliciteerd Hans!!!
Ik heb gelukkig vanochtend nog wel even kunnen varen!! Waren om half 10 op Wijk, tot 12 uur kunnen varen daarna werd het te weinig om het leuk te houden... Toen nog even een uurtje het golfsurfboard gepakt en lekker lopen peddelen in de overhead golven!
Zaterdag nog mensen naar Wijk toe, 20 knopen, mooie golven en prima temperatuur?
|
|
|
|
Jacq
|
Had m inmiddels al gevonden
|
|
|
Arjen
|
Iemand zin om morgenochtend vroeg te gaan varen. Uurtje of 09.30 uur. Wijk aan Zee of ergens anders?
|
|
|
roeb
Gast
|
Ik heb wat software van mijn werk, waarop ik o.a. windvoorspellingen kan bekijken voor de scheepvaart.. Hier een afbeelding van vrijdagmiddag 18 uur.
|
|
|
|
TBK
|
Het ziet er goed uit op windfinder tot morgenmiddag een uur of 4 ! Wie is er nog meer van de partij morgenochtend om een uur of 10. Theo, Beun , Mark, Richard, Peter etc. Lets go !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
@Frank, moet werken..... Ben om 2 uur klaar, en ik geloof er niet meer in voor morgen... Denk dat ie snel in gaat kakken. Ik spaar m'n krachten dus. Zaterdagochtend daarentegen ben ik er vroeg bij. 20 knoopjes zuidwest!!!!!! Zie jullie zaterdag dus. Vrijdagavond 9 uur in me mandje hahahaha PS, van harte met je Bul: ga je geen spijt van krijgen... Lekkere ragger!!!
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik krijg morgen in het begin van de middag iemand die een windsurfzeil - mast - giek - mastvoet en baseplate komt kopen dus moet tot die tijd effe thuis blijven. Ik zie daarna wel of het nog de moeite is om te gaan kiten..
|
|
|
PeterKite
|
ben er ook. vanaf 9 uur suited up and inflated
|
|
|
PeeWee
|
Ik hoop dat er vanmiddag nog wat wind is. Kan om ongeveer 13:00 in S'hout zijn.
See joes
|
|
|
|
Mark-Fizzer
|
Veel plezierrrrrr
We zijn eruit, morgen weer ff een keer naar wijk toe!!!!!!
Uurtje of 12 daar!!!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Actueel weer Hoorn 07.03.2008 09:00 uur weer temperatuur (°C) 7.9 bewolking (1/8) dauwpunt (°C) 3.7 wind (°) rel. vochtigheid (%) 75 windsnelheid (kts) 16 luchtdruk (hPa) - windvlagen (kts) 23 luchtdruktendens (hPa 3h ) - Ziet er goed uit Heb er weeer zin in tot straks op Schelwoudie
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Gaan we morgen ook weer naar schellinkhout ? de wind wordt ZW matig tot krachtig en toenemend in de middag ..Ik ben er om 12.00 uur ... bron KMNI. Zaterdag overdag is er af en toe zon. In de avond is er meer bewolking en kan er in het noorden of noordwesten een spatje regen vallen. Het wordt ongeveer 10 graden. De zuidwestelijke wind is matig, aan de kust vrij krachtig tot krachtig, 5 a 6 bft.
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Ik bekijk het morgen effe wat het wordt S.Hout of Wijk.. Heb iig weer een windsurf zeil met toebehoren verkocht.
|
|
|
Flyingtrunkie
|
Ik bekijk het morgen effe wat het wordt S.Hout of Wijk.. Heb iig weer een windsurf zeil met toebehoren verkocht. lekker man! Je schuur is zo langzamerhand leeg, denk?
|
|
|
Emielkruisdijk
|
Ga morgen ook naar Wijk, weet alleen niet zeker of ik de auto heb!! Voor de zekerheid zal ik alvast maar om vervoer gaan smeken!! Dus als er nog iemand plek heeft naar Wijk, stel ik mij graag beschikbaar!
Hele dag knallen!
|
|
|