wouterb
|
A7 bij wognum
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Tering wat een schele zeg die eikel in die gele seat. Die zat echt effe niet te doen wat hij hoort te doen achter het stuur.
|
|
|
PeterKite
|
Ik heb net alles gepakt. Schellinkhout will be rocked }:-)
|
|
|
360
|
Even kijken op wijk..!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Kom er net vandaan schel. Vlagen van 45 knopen deden mijn besluiten om lekker aan de kant met de windsurfers te gaan ouwehoeren. Wendy ging nog even 5 minuten het water op maar trok toch maar haar safety. Kon de kite niet houwe en kwam gelukkig zonder ongelukken van het water Buien met gigantische windstoten vandaag, morgen maar even kijken Gelukkig is kite high weer in de lucht
|
|
|
Tim_GTS5
|
Peter wat ben je toch ook eigenwijs haha je bent dan wel ervaren maar wees wel voorzichtig, denk dat ik na het eten wel ff kom kijken + filmen als je nog heel bent !
|
|
|
@LaurenS
|
Whoeoeoeoeoeoeoehaaaaaaaaaaaaa ,zalig geslapen vandaag na een nachtdienst . Het tukt best lekker met die harde wind Hopen dat het morgen vroeger in de middag wat relaxter is
|
|
|
zwafra
Logs: 0 | 416 uur
|
Ik hoop ook dat het morgen wat minder is ... vandaag was het een beetje teveel van het goede .. morgenochtend zal de wind iets afnemen dan is het wel te doen ... maar s,middags neemt hij weer toe tot stormachtig.. ik ben om 14.30uur vrij en ga ik naar Schellinkhout..
|
|
|
360
|
|
|
|
Haring High Richardt
|
Morgen ochtend nog gasten varen ???? Net van het water in Wijk! Ging het ????
|
|
|
|
360
|
@ richard Het was wel stevig aanpakken vandaag. 7m2 was af en toe zelfs te veel. geweldige golven. prachtige sun set na 2 uurtjes varen was ik helemaal stuk Heerlijk morgen weer werken VIEL SPASS und sei vorsicht !!
|
|
|
Haring High Richardt
|
Morgen vrij Richard
Rij jij, eerst effe naar vd Berg kijken of ze nog een bladder hebben voor me 10 meter Zit in de nachtdienst morgen Valt tie niet te plakken ???? Is het niet makkelijker om het daar te doen samen met eric Die doet het elke dag en het is er droog
|
|
|
Teigetje
|
Hoeft alleen maar een nieuwe strutbladder in kan hem niet plakken hij is lek bij het ventiel. Ik zie wel wat ik morgen doe, zal waarschijnlijk wel Swoody worden. Misschien kan ik wel met me 12 kituh..
|
|
|
|
Teigetje
|
Ik heb nog niet eens naar het weerbericht gekeken... Merkte afgelopen zaterdag op Wijk dat de kite langzaam leeg liep. Heb me strut eruit gehaald en is dus lek bij het ventiel misschien slijttage eigenlijk geen idee dus. Ben zaterdag ook vrij soow we keep in touch.
|
|
|
|
TBK
|
Ik heb nog niet eens naar het weerbericht gekeken... Merkte afgelopen zaterdag op Wijk dat de kite langzaam leeg liep. Heb me strut eruit gehaald en is dus lek bij het ventiel misschien slijttage eigenlijk geen idee dus. Ben zaterdag ook vrij soow we keep in touch. Hoe laat vandaag op SH ?
|
|
|
|
TBK
|
Ik ga ook nog effe langs voor een paar van die stukken klitteband voor dat kl-te O'neill pak wat iedere keer via mijn pijpen vol loopt met water. Misschien zie ik jullie daar nog ! Het weer ziet er goed uit tot eind van de middag. ps. eigenaar trapeze is terecht.
|
|
|
|
sann
Geen avatar
|
hallo mensen! wie o wie gat er morgen (zaterdag) naar schellinkhout?! woon in Amsterdam en heb geen vervoer:( betaal wel mee aan de benzine hoor! mail me: sanneblank@hotmail.com
|
|
|
Rijk
Geen avatar
|
Gaan er vandaag nog mensen naar ijmuiden zandvoort? Vanaf mijn werkplek ziet het weer er ideaal uit, maar op beachcam van zandvoort.com geen kite te bekennen.
|
|
|
Rain
|
de wind lijkt ook wel goed te staan voor muiderberg. Ga straks nog even kijken. zijn er nog meer kiters te vinden daar?
|
|
|