Alferink
|
Goedemorgen dames, heren ook
IK ben de vader van Michiel Bandit Dos en ik kan jullie vertellen dat hij vanmorgen om 04.49 uur vader is geworden van een gezonde zoon. Hij heet Siem (Bandit Uno).
Ik denk dat jullie hem even moeten missen, maar dat zal in zijn geval maar heel even zijn.
Groeten, Opa Venom52
Michiel, gefeliciteerd ! Opa ook natuurlijk
|
|
|
Lex
|
Goedemorgen dames, heren ook
IK ben de vader van Michiel Bandit Dos en ik kan jullie vertellen dat hij vanmorgen om 04.49 uur vader is geworden van een gezonde zoon. Hij heet Siem (Bandit Uno).
Ik denk dat jullie hem even moeten missen, maar dat zal in zijn geval maar heel even zijn.
Groeten, Opa Venom52
Super! Gefeliciteerd opa en Michiel natuurlijk! Boven z'n bed alvast een barretje hangen?
|
|
|
|
|
Jay
Geen avatar
|
Ook van mij felicitatie's voor de hele fam.! Je weet het he, tot 3 jaar mogen ze gratis mee vliegen, dus.. nog een goeie reden om naar zon en wind te reizen! Veel gelluk ermee!!
|
|
|
milamber
|
Gefeliciteerd! Is die Dos 4,5 meter al binnen?
|
|
|
rocket man
|
Michiel en Familie van harte gefeliciteerd met de geboorte van Siem(Mach1)
|
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Van Harte Michiel!!!!
|
|
|
thomasr
|
Gefeliciteerd Bandieten!
|
|
|
hans
|
gefeliciteerd michiel
|
|
|
R.B.
|
Moeder, Michiel en fam gefeliciteerd met die kleine gup. Eerst volgende keer op het strand verwacht ik wel beschuit met muisjes erop.
Ik kom net terug uit oostenrijk maar volgens mij neem ik het weer mee naar NL.
|
|
|
martijn
|
Gefeliciteerd Michiel en familie!
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
zo Oostvoornse meer was gek lekker, Rashid loopte m weer mooi! wel hard en vlagerig maar weer lekker gesport. Is er al een officiële reactie van MB?
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
Gefeliciteerd Michiel, moeder en opa! Dat wordt binnenkort ff bij Siem de Jong binnen lopen en een mooie deal maken vanwege reclame/sponsering
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Wel leuke naam trouwens..... is er niet zo'n surfzaak in Delft die toevallig ook Siem de Jong heet? Waar haalt Michiel de inspiratie vandaan. zijn zoon heeft nu al affiniteit met kiten
|
|
|
Robert H.
Logs: 0 | 2 uur
|
Michiel en familie van harte gefeliciteerd met de kleine!!
vandaag lekker met mijn nieuwe Waroo Pro gevaren, helemaal top, het was wel lekker fris op de grevelingendam! Heb het niet koud gehad behalve mijn vingers, hoe beschermen jullie die? Heb met handschoentjes gevaren met open handpalmen, was echt veeel te koud. Voor de rest heb ik gevaren met helemaal dichte handschoenen van Magic Marine maar het koste al veel kracht om de handschoenen samen te knijpen en je bar vast te houden niet optimaal!
|
|
|
Mriek
|
Michiel, moeder en opa gefeliciteerd en heel veel geluk met nummer één in deze nieuwe 'quiver'. Om 04.49 uur vanochtend waaide het 8 m/s oost. Dat deze dreumes in zijn kite carrière (wat, wil niet? je moet!) maar veel betere wind mag krijgen.
|
|
|
|
Mriek
|
Aaaah wat een leukerd! En wat een berg haar al!
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Idd. een berg haar, en op zijn hoofd ipv van zijn gezicht, waar een aantal hier al bang voor waren Zo, nu ff een nacht slaap inhalen en morgenochtend weer naar de waterkant het ziekenhuis
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
He Michiel.... Ik vond het al zo rustig op het forum... Van harte gefeliciteerd probeerd hij op de 1ste foto nu al een bar vast te houden...de zogenaamde "bar-reflex"
|
|
|
|