drifter
|
haha, maakt niet uit die fout maak ik later ook.
@ FLYING FRED : Waar hang je uit, kom morgen ook ff kiten man gek! Kunnen we het nog even hebben over die vinding van je die je aan OR wilde voorleggen.
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Las net wat over een loop sessie, waar kan ik me aan melden? Ben een beginnend pussy loepert. Maar waarom loepen jullie alleen met kleine maten? Alle loepjes tot nu toe waren met m'n 11 m, voor de 8 m ben ik veelte bang. De 11 m is langzamer en je hebt minder ballen nodig
|
|
|
R.B.
|
Dat komt omdat wij dat eerst ook met onze 11 deden. Wij zijn allemaal zo vaak gecrasht en hebben nu helemaal geen ballen meer. Dus dan kun je net zo makkelijk met je kleine maat loopen.
Een kleine maat is sneller rond. Als je een echte loop trekt heb je dat nodig ander vangt de kite je niet op en kom je een beetje erg hard op het water. Daarin tegen is met de grote maat weer leuk om kiteloop backroll te doen.
Owja ik ben morgen denk ook even present op rockanje
|
|
|
|
brian
Logs: 0 | 8 uur
|
kan ik morgen met iemand meerijden naar rockanje? of ergens anders in zeeland( niet aflandig). Ik kan vanaf 12.30 uur en woon in Zwijndrecht. Maakt niet uit of je 12.30 gaat of later in de middag. thnx.
|
|
|
Erik@Spijk
Logs: 0 | 459 uur
|
Een kleine maat is sneller rond. Als je een echte loop trekt heb je dat nodig ander vangt de kite je niet op en kom je een beetje erg hard op het water.
Dat hard landen komt me wel bekend voor.
|
|
|
R/chard
Geen avatar
|
waar kiten jullie meestal op rockanje tweede slag? is eerste keer dat ik er morgen heen ga.
|
|
|
brian
|
waar kiten jullie meestal op rockanje tweede slag? is eerste keer dat ik er morgen heen ga.
Ik geloof dat het de 2e slag was ja, en anders het ligt niet ver uit elkaar dus dan rij je zo weer naar de goeie
|
|
|
|
Matthijs?!
|
Zijn er morgen mensen rond 2 uur bij Rockanje? let me know kom ik ook ff kieken
|
|
|
brian
|
Kan ik nog morgen met iemand meerijden vanaf zwijndrecht (grenzend aan dordrecht) naar rockanje? En terug natuurlijk haha.
|
|
|
kobrin
Logs: 0 | 240 uur
|
Hallo medekiters,
Klopt het dat Oost Voorne een No go is morgen ivm de windrichting?
Nog nooit gekite daar.
We zouden dan naar Rockanje gaan, wel al 1 keer geweest.
Wat is het verschil tussen 1ste en 2de slag?
Bedankt voor de info.
Koen
|
|
|
brian
|
Hallo medekiters,
Klopt het dat Oost Voorne een No go is morgen ivm de windrichting?
Nog nooit gekite daar.
We zouden dan naar Rockanje gaan, wel al 1 keer geweest.
Wat is het verschil tussen 1ste en 2de slag?
Bedankt voor de info.
Koen
Bij de 1e slag kan je amper je kite oplaten, bij de 2e wel. Dat was dan bij mij. er werd dacht een pagina terug gezegt dat de wind dan niet lekker was en dat rockanje een betere optie was.
|
|
|
RobertV
|
He , brian ,Monkh check je PM voor vervoer. Heb daarnaast nog een plek over, kom vanuit sliedrecht over de A15.
|
|
|
Monkh
Logs: 0 | 403 uur
|
Ga vandaag ook naar Rockanje (ga altijd naar Bdam).
Gaat er iemand eerder dan 1400?
Ik wilde zo rond 1200 daar zijn.
grts Mik
|
|
|
richard
|
Hola,
Ik ga vandaag even naar rock (2e slag). Ben er rond 12.00 met de Flysurfer. Op AWD is het op HvH nu 6,1 m/s & rising dus rond 12.00 goed voor de Fly.
Wel in zomerpak (brrrr) want de 5/3 worden kniestukken (mss dezelfde 'appeltjes' als vroeger op de spijkerbroek) gezet door Dufare. Dus dat wordt even bikkelen ;-) maar ja, alweer 2 wkn gemist door hard werken dus het moet er ff van komen.
Wie nog meer ?
|
|
|
rocket man
|
water temp is nog steeds 16.4 gem op de noordzee, is nog goed te doen met een 3mm zomerpak (mits geen shorty)
|
|
|
RobertV
|
hmm Ik hoop wel dat er nog iets meer wind gaat zijn.. Ik ga waarschijnlijk ook is rockanje proberen eens moet de eerste keer zijn
|
|
|
Ed.
Logs: 0 | 165 uur
|
hey Richard! wij zijn er denk ik rond 13u, hopelijk ben je er dan nog want ik zou vandaag graag nog eens aan die lap hangen als dat mag!
zonnetje schijnt goed 8) tot zo
|
|
|
R.B.
|
14.30 ben ik ook op de rock, Neem me meissie mee dan kan zij nog wat leuke foto's maken van iedereen die camerageil is
|
|
|
|
Matthijs?!
|
Ik ben hartstikke camerageil dus kom maar op! Haha
|
|
|
madvisionz
Gast
|
Mis dat ik Rock ook eens ga proberen. Is ongeveer dezelfde windmeting als die van playa toch?
|
|
|
rocket man
|
Mis dat ik Rock ook eens ga proberen. Is ongeveer dezelfde windmeting als die van playa toch?
t'is om de hoek van playa. Als je naar reddingsbrigade rockanje http://www.reddingsbrigaderockanje.nl/ gaat, heb je ook nog een paar actuele gegevens (hvh welliswaar)
|
|
|