|
Jappy
|
Lekker filmpje man.
Wat is het ook een vette kite zeg!
|
|
|
|
FlyGirl
Geen avatar
|
Bij mij opent ie niet. Wel de site maar niet dat filmpje. Iemand tips??
|
|
|
xray
|
Mooi filmpje, wil dat ding best eens testen
|
|
|
wouterb
|
flygirl: tempfiles wegmikken!
|
|
|
3e-kiteboarding
Gast
|
volgens mij is t een flash filmpie dus flash instaleren
|
|
|
nickk
Geen avatar
|
Al stukken beter dan al die lelijke, unstylische tribals van f-one.
|
|
|
|
Jappy
|
Al stukken beter dan al die lelijke, unstylische tribals van f-one.
Jaloers op de mensen die een Tribal2 hebben?
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Moet zeggen, toen ik de eerste gerenderde foto's zag was ik totaal niet onder de indruk. Maar dit filmpje geeft een heel goed beeld hoe ze eruit gaan zien. Ze lijken vlakker dan een C-shape. ben erg benieuwd hoe ze varen. Mooie kites
|
|
|
-andre-
|
hi,
german distributer wrote in oase-forum:
sizes will be 7,5; 9 ; 11; 13; 15 and bandit will be the only kite-model for 2008
greets andré
sorry for not writing in dutch. understand most of it but write and speak isn´t that well at the moment. but will learn more.
|
|
|
Jappy
|
Moet zeggen, toen ik de eerste gerenderde foto's zag was ik totaal niet onder de indruk. Maar dit filmpje geeft een heel goed beeld hoe ze eruit gaan zien. Ze lijken vlakker dan een C-shape. ben erg benieuwd hoe ze varen. Mooie kites Als je naar de oudere modellen van F.one kijkt, zal je zien dat ze altijd al vlakker waren dan de andere C-kites (behalve de Impact dan)
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Mooie TRAX actie Weet nog niet wat ik van die "bandit" moet denken... Lijkt een beetje op de Rebel/Hypertype combo
|
|
|
~Kas
|
onze poes heete bandit (cry_kitesmiley) wel erg vette kite ik ben benieuwd
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
vandaag was eene hereman er mee aan het varen!!(ken jij m ken ik m) ziet er erg lelijk uit maar hij deet z'n werk prima zo tezien!!! hij was echt lekker bezig!
|
|
|
hahoutwurm
Geen avatar
|
ja ziet er echt niet uit. en meneer Hereman moest er duidelijk nog aan wennen. de kite lag regelmatig in het water.
|
|
|
boardbas
|
ja echt vette kite kom net uit el gouna en daar waren ze bij buzza beach ook bezig met die kite, zag er vet uit. mooi doek ook!!
|
|
|
guiri
|
o ja inderdaad ongelofelijk!! hier in el gouna weinig wind, maar ze varen (en lopen hoogte!!!) met de bandit 13 bij 7 knopen.
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
o ja inderdaad ongelofelijk!! hier in el gouna weinig wind, maar ze varen (en lopen hoogte!!!) met de bandit 13 bij 7 knopen.
Ja natuurlijk.... en mijn schoonmoeder is een lekker ding : ..... Misschien met een board van 1.60x45 en een lichaamsgewicht van 60 kg en 30 meter lijnen er aan (sealedlips_kitesmiley) Wat is de windrange die er op de kites vermeld staat?
|
|
|
|
Buur
|
Leuk dat ze in el Gouna al gezien zijn... ik wil hem ook wel even testen... Ik hoorde dat hij een goede lowend heeft maar 7 knopen zou wel heel veel lowend zijn.. even afwachten... Ook binnenkort meer info in het nederlands met foto's en al, over de bandit op www.fone.nl nu alwel de promofilm. Ze komen tevens op de f-one testtour wanneer dat is wordt groots aangekondigd!
|
|
|
|
Morres
|
beetje korte post milamber;) maar thx anyway, die bar is DUUR!
|
|
|