Alferink
|
Er zijn heel erg veel mensen met ene warrior, dus dat spreekt voor zich lijkt me??
Je moet gewoon passen en kijken welke het lekkerste zit.
|
|
|
youne nl
|
ja ok heb er ook verschillende gepast en deze zat echt lekker mijn probleem is alleen dat met mn huidige trapeze als de vlieger links staat mn trapeze ook links zit hij verschuifd zeg maar als ik rechts om vlieger draait mn trapeze rechts heel irritant (huilen_kitesmiley)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
je moet m voor 140 ofzo wel kunnen krijgen! gewoon 'n btje afdingen. ik heb m zelf ook en hij is toppie!
|
|
|
Sjemmel
|
uit duitsland halen kan ook veel schelen maar dan moet je weer een tijdje wachten
|
|
|
youne nl
|
ik denk niet dat ik nog veel kan handelen het is in een winkel namelijk je moet m voor 140 ofzo wel kunnen krijgen! gewoon 'n btje afdingen. ik heb m zelf ook en hij is toppie!
|
|
|
Jolien.
|
Give it a try! er staan ook wel 2ehandsjes op deze site volgensmij, meestal zijn die rond de 75. Maar ik heb hm ook gekocht omdat mn andere trapeze niet lekker zat, en hy bevalt primaa! Alleen hy schuift wel naar boven merk ik, zelfs als ik hm zo strak mogelijk zet,(en als ik dan gewoon sta zittie ook echt strak) maar dat merk je eigenlijk pas als je kite er niet meer aanhangt.
|
|
|
jetzu
|
Als je vaart heb je er geen last van dat hij omhoog kruipt. Pat love schijnt ook erg goed te zitten misschien ook even proberen? En die mystic firestarter? Gewoon even proberen wat jij het lekkerst vind. Verder gewoon een beetje korting vragen.
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
ik denk niet dat ik nog veel kan handelen het is in een winkel namelijk je moet m voor 140 ofzo wel kunnen krijgen! gewoon 'n btje afdingen. ik heb m zelf ook en hij is toppie!
ja ik heb het ook over in 'n winkel! je kan er altijd iets er af lullen!
|
|
|
Ricardo
|
Iedereen prijst Mystic maar de hemel in!! Ik vind mystic trapezes helemaal ruk!!
- Ten eerste is bij mijn eerste 2006 Warrior de HP leash losgeschoten van mn trapeze en werd er redelijk moeilijk gedaan omdat ik volgens hun mijn HP leahs verkeerd bevestigd had, maar ik had hem gewoon zo zitten alsdat hij uit de shop kwam, aan een kant aan je trapeze aan de andere kant aan je ring.
- Ik heb nu nog steeds littekens van mn mystic 2006 Warrior omdat hij schuurde als een gek als ik zonder pak voer (misschien ook door mijn eigen tederen huidje en omdat hij misschien iets minder past op mijn lichaam.).
- Mijn huidige Mystic 2007 Warrior is ook al aan vervanging toe na enkele maanden omdat het klitterband van de band om je middel aan het loslaten is. Verders is al het mooie zilvere er al vanaf.... beetje jammer allemaal voor een merk dat voor kwaliteit staat!!
Conclusie: Voor mij geen mystictrapezes meer!!
(Pakken heb ik overigens geen ervaring mee)
|
|
|
Gertjan
|
mystic is gewoon goed en zeker voor die prijs. Trapeze heb ik nog nooit wat mee gehad. En mystic is overal goed verkrijgbaar dus geen lange levertijden of door half nederland rijden.
|
|
|
Naish........what else???
|
De Warrior is een perfecte trapeze, al gebruik ik hem zelf niet. De haak van de spreaderbar(hier haak je je chickenloop aan) vind ik persoonlijk te "flauw" gebogen, m'n maatje staat regelmatig met een uitgehaakte kite in de handen.
|
|
|
Gerrie
|
Iedereen prijst Mystic maar de hemel in!! Ik vind mystic trapezes helemaal ruk!!
- Ten eerste is bij mijn eerste 2006 Warrior de HP leash losgeschoten van mn trapeze en werd er redelijk moeilijk gedaan omdat ik volgens hun mijn HP leahs verkeerd bevestigd had, maar ik had hem gewoon zo zitten alsdat hij uit de shop kwam, aan een kant aan je trapeze aan de andere kant aan je ring.
- Ik heb nu nog steeds littekens van mn mystic 2006 Warrior omdat hij schuurde als een gek als ik zonder pak voer (misschien ook door mijn eigen tederen huidje en omdat hij misschien iets minder past op mijn lichaam.).
- Mijn huidige Mystic 2007 Warrior is ook al aan vervanging toe na enkele maanden omdat het klitterband van de band om je middel aan het loslaten is. Verders is al het mooie zilvere er al vanaf.... beetje jammer allemaal voor een merk dat voor kwaliteit staat!!
Ik vind het een lekkere trapeze, maar hij schuurt inderdaad flink als je zonder pak vaart. Ik kan alleen met een lycra eronder normaal varen.
|
|
|
zagy
|
Dat schuren heb ik ook, alleen ook met elke andere trapeze. Ik heb het opgegeven en een neopreen neirband gekocht. Om je heupen doen en weg is het schuren. Kwaliteit heb ik zelf geen problemen mee, met de 2006 en de 2007 was bij mij helemaal niks mis mee.
|
|
|
Kaptain
|
oke,
Ik denk dat ik nu wel een zinvolle bijdrage heb aan dit topic.... Mijn ervaringen met drie trapezes: 1: Da Kine Fusion: gekozen vanwege extra steun in mijn onderrug (hernia). Voer top, echter mijn houding was niet helemaal rechtop. Tot na ongeveer een jaar (nu 4 weken terug), want toen knapte er een bandje onder het zitgedeelte. Ook was ie al behoorlijk versleten. Balen, maar gelukkig was het een garantie geval. De mannen van Telstar hadden geregeld dat ik met een nieuwe trapeze de deur uit mocht lopen. Dit werd de: 2: Pat Love waist trapeze met een zitgedeelte, want "Pat Love is da King" zo werd mij verteld. Echter na maar liefst 15 minuten was Pat Love niet meer wat ie zijn moest... aan beide kanten de bevestiging van het "broekje" kats afgescheurd....!!! 3: Aangezien ik vanwege mijn rug een goede steun moest hebben en geen trapeze moest hebben die omhoog kruipt (want dan krijg ik mega last van mijn onderrug!) mocht ik de Mystic warrior testen (top service van Telstar!!! wel een uniek geval denk ik...) Als ik hem niet goed vond, mocht ie terug, maar deze zit dus zo perfect en geeft heel goede steun, dat deze rakker niet meer terug naar de winkel gaat!
Oftewel, mijn advies: neem die Warrior!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik heb de PAT LOVE "TFM" deze waist is helemaal http://www.kitehigh.nl/forum/index.php?topic=22744.0Deze waist bied veel stevigheid en is niet te hard.. Ik vind de Warrior iets te hard.. Ik geloof dat Telstar dit jaar het licht gezien heeft en nu ook PAT LOVE in het assortiment heeft liggen. Dus gewoon ff passen Laat je niet afschepen want 20% in de shops is goed mogelijk.. Succes met je keuze
|
|
|