kiters uit limburg????

Denice

Antwoord #1350 Juni 17, 2009, 12:00:24
edit2Rapporteer  
Ik mis de TX er nog bij?
Maar verder top materiaal! ThumpsUp
diesel oo7

Antwoord #1351 Juni 17, 2009, 12:23:43
edit2Rapporteer  
De Tx is al bij een ander lid van de limbo crew
Deze zal ik er ook nog eens bijzetten.

Laat de wind maar snel komen
hOe hA HeNniE

Antwoord #1352 Juni 19, 2009, 22:39:51
edit2Rapporteer  
Laat de wind maar snel komen
En die was er!!!! Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Joy.H

Antwoord #1353 Juni 21, 2009, 03:00:27
edit2Rapporteer  
ff een tip: Mocht je dit weekend (toch geen wind ThumpDown) en volgend weekend @ Kessenich willen varen, zet de auto voor de slagboom en loop naar het strandje (vandaag ook gedaan en is vrij k*t).
Alle slagbomen waren namelijk dicht en daardoor moest je wel parkeren voor de slagboom, maar er was blijkbaar een andere weg naar het strandje die niet afgesloten was d.m.v. een slagboom, maar door een hek.
Een medekiter en een andere auto hebben dit hek opgetild en zijn ervoorbij gereden...een half uurtje later kwam er een politie-auto aangereden op de dijk en hield beide mensen aan....(kiter wou net vertrekken).
Er werd een heel gesprek gevoerd en hierna mochten ze in colonne achter de politiewagen aanrijden.
Waarschijnlijk hebben ze ook een boete gekregen, want het leek alsof er een kenteken genoteerd werd ThumpDown.
Flink balen voor de kiter (Tony) aangezien hij er net was en niet 1 rakje heeft kunnen varen ThumpDown.
diesel oo7

Antwoord #1354 Juni 21, 2009, 08:41:32
edit2Rapporteer  

Dat is jammer voor Tony.
Maar als er 2 maal per jaar de toegang voor auto s is afgesloten omdat er een schuttersfeest is.
En zelfs alle locals met de voet naar ons stekkie gegaan zijn.
Vind ik dat hij het zelf gezocht heeft.
Als we onze spot willen behouden kunnen we beter van deze situaties vermijden.
Dus mensen als alles is afgesloten en we toch van die avonturiers zien die toch met de auto erlangs rijden.
Laat ons deze mensen aanspreken en terug sturen.

Onze homespot is me heilig en laat ik door niemand verkloten

El Guapo

Geen avatar

Antwoord #1355 Juni 22, 2009, 20:12:38
edit2Rapporteer  
Kom binnenkort eens kijken op Kessenich.
Eens kijken welke mensen er hier in de regio nog meer aan deze geweldige sport doen.
Maar het surfen doe ik wel in Oostvoorne.
Lijkt me wel relax als ik wat verder ben om ook dichtbij huis te kunnen kiten.
Gaan er wel eens mensen uit de regio, richting die kant? (zee)
Ga me volgende week weer een set halen, heb vorig jaar met pijn in mn hart alles verkocht.
En kreeg laatst het virus weer te pakken.
diesel oo7

Antwoord #1356 Juni 22, 2009, 22:15:45
edit2Rapporteer  

Welkom El Guapo

Je bent altijd welkom op onze home spot.
Maar het is inderdaad eerst verstandig om genoeg op oostvoorne te varen eenmaal dat je het goed onder de knie hebt, kan je gerust in kessenich terecht.
Als je interesse hebt in goede spullen(f-one ThumpsUp) dan laat je maar iets weten.

Luc

Geen avatar

Antwoord #1357 Juni 23, 2009, 15:54:38
edit2Rapporteer  
Gaat er morgen (woensdag 24-6) iemand kiten naar de Brouwersdam of elders in Zeeland vanuit Limburg?
Hoor het graag.
Denice

Antwoord #1358 Juni 23, 2009, 18:19:33
edit2Rapporteer  
Vraagje? Is er op Kessenich met Noord /Noord-Oost te varen?
Parkie

Logs: 0 | 12 uur
Antwoord #1359 Juni 23, 2009, 20:08:51
edit2Rapporteer  
Vraagje? Is er op Kessenich met Noord /Noord-Oost te varen?

Niet echt nee, noord oost- oost kan nog wel vanaf het
nieuwe zandstrandje, maar is niet echt ideaal, en volgens
mij eigenlijk verboden meen ik.
Parkie

Antwoord #1360 Juni 25, 2009, 07:55:23
edit2Rapporteer  
Pfffffffffffffffff wat een dag zeg, helemaal gesloopt 
Ben met Dieseltje, op een mij al ff bekende, heerlijke secret spot geweest.
Dik 4 uur achter elkaar lopen hakken en de zagen  Joepie
En dan vraagt hij ook nog aan me, we kunnen ook op kessie gaan varen, waait het ook  Roll Eyes toch maar niet gedaan.....  schater

Ff paar minuten pauze genomen om van onze Belgische vriend wat pica's te maken.......

hOe hA HeNniE

Antwoord #1361 Juni 25, 2009, 08:28:14
edit2Rapporteer  
wauw!!! mooie foto's!!!
hOe hA HeNniE

Antwoord #1362 Juni 25, 2009, 08:55:25
edit2Rapporteer  
btw: heeliks en diesel: hoe flikken jullie dat toch op het werk ???
zeggen jullie: "eej baas, het waait morgen, ik ben er dan niet", waarop hij zegt: "lijkt me logisch dat wanneer het waait, jullie er niet zijn"....

......het enige bericht dat ik gisterochtend van een maatje kreeg, was: "het wordt vandaag heerlijk weer, gaan jullie mee werken vandaag?" Woehaaaaaaa
Parkie

Antwoord #1363 Juni 25, 2009, 09:03:54
edit2Rapporteer  
btw: heeliks en diesel: hoe flikken jullie dat toch op het werk ???

Jooooow Hennie, dat noemen ze prestatie verlof  schater
Denice

Antwoord #1364 Juni 25, 2009, 09:04:30
edit2Rapporteer  
Ik word er ook niet goed van.
Heb gisteren de hele dag met tranen i n mijn ogen gewerkt!
Mooie foto's trouwens!!!  loser loser Secret spot??????
Word tijd dat het vakantie word. 4 weken naar de baai van Rosas. Elke dag knallen!
diesel oo7

Antwoord #1365 Juni 25, 2009, 10:25:01
edit2Rapporteer  
Kort verslagje van 1 van de beste sessies ooit voor mij.

Dinsdag op een vrij laat tijdstip een telefoontje van men maatje Heeliks met de vraag zin om morgenmiddag te kiten.
Ik weet ondertussen al als Heeliks je mee vraagt naar zee rij je altijd een goede sessie tegenmoet.
Bestemming bleef nog geheim.
Zo zijn we dan s' middags om 13h beginnen rijden.
Je kon al aan Heeliks zijn gedrag in de auto merken dat hij er klaar voor was om sky high te gaan.
Mijn maatje weet ondertussen al wat ik het liefst heb( vlak water) en die verwachting werd volledig ingelost.
Rond 15h waren we aan de waterkant.
Ik met mijn dosje 8m en Heeliks met zijn 12m( na een 2 uurtjes  heeft hij toch maar zijn 9m genomen) want we dachten soms dat hij niet meer omlaag zou komen.
Maar zo kennen we Rick Sky high
Na een half uurtje werd het hoog water, achter mekaar aangeknalt richting een volgelopen laguna van wel 1km lang.Met rete vlak water.
Daar blijven spelen tot er om 19h15 nog maar een cm of 10 water instond.
Heerlijk een lagune hebben met max 4 man erin.
Ik de 1 na de andere Raily en andere varianten en Rick de 1 ene na de andere hoge sprong.
Nu weet ik zeker dat vlak water mijn ding is. ThumpsUp
Ik kijk er nu al naar uit om in Braziel weer lekker in de lagunes los te gaan.

Heeliks bedankt voor deze super sessie op deze schitterende locatie.
En met de picas erbij zal deze dag voor altijd in ons geheugen blijven staan.
Zet je ook nog wat pics op Masurfspot?

Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa   YeSS

diesel oo7

Antwoord #1366 Juni 25, 2009, 10:32:20
edit2Rapporteer  
@ Hoehahennie

Zo een dagen die laatr je niet schietten daar halen we alle truckjes voor uit om een dagje vrij te krijgen

hOe hA HeNniE

Antwoord #1367 Juni 25, 2009, 10:46:41
edit2Rapporteer  
gvd! goed verhaal mannen, ik gun het jullie van harte, maar nog liever had ik dat verhaal zelf geschreven, hahaaa
dat zijn van die dagen die je nooooooit meer vergeet! top!
Parkie

Antwoord #1368 Juni 25, 2009, 12:43:04
edit2Rapporteer  
Heeliks bedankt voor deze super sessie op deze schitterende locatie.

Hahahaha, ik zie hem nog kijken toen we richting water liepen, die donkere
plekken daar rechts, loopt dat straks vol met water ??
Ik zeg, ik denk het wel............. (wist wel beter Smiley )

Ik ging hem voor, richting speeltuin en toen hij daar aankwam, dat gezicht van dieseltje......    geweldig.

Graag gedaan pik.
hOe hA HeNniE

Antwoord #1369 Juni 25, 2009, 13:44:18
edit2Rapporteer  
haha, geheimzinnige jongens....
was het ver lopen vanaf de nieuw parkeerplaats, of zijn jullie opgekruist vanaf t water? vanaf dat ik vanmorgen de eerste foto zag, wist ik het eigenlijk al.....stom eigenlijk, dat ik niet zou weten wat voor mooie dingen daar in de buurt te doen zijn, maar ik (vaak) wel aan een foto van het water kan zien waar het is....en ja, als de speeltuin daar open is, ist een heeeeleee mooie spot!
Joy.H

Antwoord #1370 Juni 25, 2009, 13:57:54
edit2Rapporteer  
 schater  zo te horen is het inderdaad een sessie geweest om nooit meer te vergeten ThumpsUp Joepie
Gister @ the homespot arriveerde op een gegeven moment een kiter die een flinke tijd JIHAAAAAAA geschreeuwd heeft  (rara wie is het schater Grin)en groot gelijk gaf ik hem, want het was echt een lekker weer met vaak een lekkere wind Joepie
NinoBrownz

Antwoord #1371 Juni 25, 2009, 15:17:56
edit2Rapporteer  
Oh had zojuist onzer Diesel aan de lijn en die was nog helemaal in een rush van gisteren!
Dat moet inderdaad een erg gave sessie zijn geweest...heerlijk!  Joepie
En de foto's zijn echt heel gaaf...

Vanaf dat ik gistermiddag het smsje kreeg voorafgegaan door het telefoontje van Diesel, heb ik alleen maar in mezelf zitten vloeken en naar buiten zitten staren omdat ik niet weg kon komen op het werk...moet toch eens met m'n baas praten na al die overuren  Grin

Genoeg Jihaaaaaaa dus aan alle kanten, zowel op de homespot als de secretspot.... Joepie gaaf
Joy.H

Antwoord #1372 Juni 25, 2009, 16:56:26
edit2Rapporteer  
Hey Nino,
Wanneer kom jij varen @ the homespot Joepie
marving60

Logs: 0 | 5 uur
Antwoord #1373 Juni 28, 2009, 20:49:35
edit2Rapporteer  
Hey peepz,

Is er morgen (maandag) iemand op Kessenich? Ben wel benieuwd na daar! kom van venlo af dus ik wil graag eens komen kijken!

wat kan ik het best in de navi zetten?

Greetzzz
Joy.H

Antwoord #1374 Juni 28, 2009, 23:02:14
edit2Rapporteer  
Hey,

Ik denk niet dat iemand morgen naar kessenich gaat, want er zal maar weinig wind zijn ThumpDown
Ik raad je aan om een andere dag te gaan (wanneer het wel waait  Grin), want de kans bestaat dat je voor een gesloten slagboom komt te staan en de andere 2 niet weet te vinden (3 slagbomen, 1 van de 3 is maar open).
Ook kun je problemen krijgen wanneer je naar the spot rijdt en er is net controlle......de agent vraagt altijd wat je komt doen en vaak moet je door het laten zien van je surfmateriaal bewijzen dat je een surfer bent die daar gaat surfen (beetje raar wanneer er geen wind staat Wink ).
Mocht je toch willen gaan kijken voer dan de volgende straat in: beekbeemden       >>>>>>>>> kom je voor een gesloten slagboom te staan loop dan verder over het zandpad naar de dijk en loop naar links naar het zandstrand, dit is meestal de surf locatie (bij een windrichting met Noord erin staan we vaak aan de andere kant Wink )

tip: Ga er zeker in het begin niet varen met weinig ervaring en vraag altijd aan iemand waar je op moet letten bij het varen op deze spot.

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.