Lex
|
Ben dan net heeel eventjes kiteloos .... Verwacht wel nog hogere sprongen op de foto Jorrit
|
|
|
JorritPi
|
Ben dan net heeel eventjes kiteloos .... Verwacht wel nog hogere sprongen op de foto Jorrit Dat is balen. Ik zal mijn best doen.
|
|
|
@LaurenS
|
Moi , Ijmuiden of Wijk
|
|
|
KappuhH
|
Als ik een auto kan regelen ben ich dabei!
|
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ben dan net heeel eventjes kiteloos .... Verwacht wel nog hogere sprongen op de foto Jorrit Lex, jij kiteloos? wat gaan we nu krijgen?
|
|
|
|
koen-tjeee
|
Als ik een auto kan regelen ben ich dabei!
Me 2!
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Hmmm, bij nader inzien zien die kleurtjes er toch wel lekker uit. Ik zal een kijken of ik er s'Middags tussenuit kan glippen.
|
|
|
JorritPi
|
mmm lekker zonnetje erbij... kzal es kijken! Jorrit wel de GPS mee dan!
Ik zou wel willen maar Scheveningen leent zich daar niet zo voor uit. Waar ga jij kiten?
|
|
|
Vinni
|
Ook nog iemand naar Horst? Ik wel! half 1 aanwezig
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mmm lekker zonnetje erbij... kzal es kijken! Jorrit wel de GPS mee dan!
Ik zou wel willen maar Scheveningen leent zich daar niet zo voor uit. Waar ga jij kiten? hankt van het tij af, op playa rond 13:00 hoog dus dat ken iig. is ook top met W!
|
|
|
|
|
JorritPi
|
Stoten tot 59 knopen!! Uitkijken! Wij komen ook naar Auto Playa. Waarschijnlijk rond 12:00! Wie van jullie heeft er kleinere maten dan 7m?
|
|
|
|
The O
Logs: 0 | 68 uur
|
Stoten tot 59 knopen!! Uitkijken! Wij komen ook naar Auto Playa. Waarschijnlijk rond 12:00! Wie van jullie heeft er kleinere maten dan 7m? Kleiner dan 7m is waarschijnlijk super snel of heb je een mini bar
|
|
|
@LaurenS
|
Voorspellingen zien er niet best uit voor d-day friday .Hopen op een vruchtbaar Za,Zo dan maar .
|
|
|
KappuhH
|
Ziet er inderdaad minder goed uit
|
|
|
JorritPi
|
Ziet er inderdaad minder goed uit Ja, inderdaad. opeens weg!
|
|
|
Micky
|
Ziet er inderdaad minder goed uit Ja, inderdaad. OP een weg! Hee Jorrit, als je snotneus je niet meer in de weg zit.... Ik ga over een uurtje rijden naar de sluf...
|
|
|
360
|
nu lijkt de wind toch weer in de voorspelling te komen. eerst was ie dr toen was ie weg en nu lijkt ie morgen rond 14.00 weer flink aan te gaan wie weet morgen toch nog WIJK
|
|
|
@LaurenS
|
Ik houd het in de gaten,wie weet tot morgen Heiko
Ltrz P
|
|
|
360
|
forecast is nu dat de wind behoorlijk aangaat vanaf een tijdstip dat ligt tussen 1400-1600 Ik gooi mijn 7m2 vast in de auto en hoop dat het zo rond 1500 waait vanuit het noordwesten Peter hopelijk tot vanmiddag. Laat even weten of jij IJMuiden of Wijk aanstuurt!
|
|
|