|
Gixxer
Logs: 0 | 114 uur
|
Ik kwam even langs horst maar uitgestorven. Ik rij weer weg en vette buit met 25 kn en meer. Helaas volgende keer beter.
|
|
|
|
|
Gixxer
|
als ik zo de wind op horst kijk 12 kn stoten tot 22 staat er best wel wat wind wel Oost das wel jammer maar muiderberg ?
|
|
|
|
|
RFAC
|
zo ben ook weer terug, hopelijk aanstaande week goed windje op horst..
|
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
hey, heeft iemand zin om morgen naar enkhuizen te gaan? op veel plaatsen geen goede wind en dan ook nog oost Enkhuizen lijkt ideaal!
|
|
|
Gixxer
|
Sorry zat vandaag op de motor. Wellicht wordt het deze week iets beter met de wind
|
|
|
Gixxer
|
De wind is niet erg overtuigend maar wie wil er toch even gaan kijken ? De vlagen zijn best oke met 17 kn. Wellicht goed voor een 12m2
|
|
|
RFAC
|
beetje schrale week he?
|
|
|
Gixxer
|
zeker schraal maar vandaag flinke wind.
Gaat er nog iemand naar Horst vanmiddag ?
|
|
|
lolbroek3
Logs: 0 | 312 uur
|
ik ga vanmiddag wel kiten , maar zit nog te twijfelen tussen horst of muiderberg ik moet zo eerst ff werken tot half 1, dus daarna ga ik naar horst of muiderberg muiderberg staat wel iets minder wind dan op horst, dus ik vrees dat muiderberg niet al te best is voor mn 9m2
|
|
|
Gixxer
|
Ik wil vandaag ook wel gaan. Nu nog even eten en dan stap ik in de auto. Zullen we horst doen? Kan je wel ergens van een station op pikken.
|
|
|
Gixxer
|
Was weer een goede sessie. Begin was even irritant met schoentjes maar ow wat was ik er later blij mee @ luna bedankt voor het launchen net voor je weg ging. Op naar de volgende sessie
|
|
|
lolbroek3
|
wees blij dat je schoentjes had, zonder was het erg koud ik heb de straks meteen schoentjes gekocht was zeker wel weer lekker om even te kiten, hopelijk snel weer
|
|
|
|
Marijtje
Geen avatar
|
Heren, leuk om jullie weer ff te zien? Maar zo te lezen hebben jullie lekker gevaren? @lolbroek, respect voor het kiten zonder schoentjes, het was echt koud! @Gixxer, ik heb de telstar gevonden in Harderwijk, wat een snoepwinkel;) heb heerlijk warme handschoenen aangeschaft en een impactvest, altijd handig Tot snel Groetjes
|
|
|
ShadoW
|
Een beetje laat, maar zijn er kiters die morgen naar Strand Horst gaan? Heb al geen weken gekite > Dus morgen ben ik er sowieso!
|
|
|
lolbroek3
|
net mn schoentjes, handschoenen en cap binnen gekregen, dus ik ben weer bestand tegen dat koude water XD morgen middag waarschijnlijk naar muiderberg nog andere die gaan?
|
|
|
Gixxer
|
Ik weet nog niet of morgen gaat lukken. Ik moet zo ie zo werken.
Vanmiddag nog even naar horst ? dat red ik denk ik wel.
|
|
|
|