jeffrey
![](/forum/avs/avatar_940.png)
|
ga naar strand horst daar is altijd wel iemand om je te helpen
|
|
|
dimitri
Gast
|
gewoon gaan als er naar jou inzicht genoeg wind staat
heel goed van je dat je niet alleen gaat dat is de veiligheid voor jezelf als er genoeg wind is zal je altijd wel andere kiters aantreffen die je eventueel ook nog wattips kunnen geven
veel kiteplezier
|
|
|
fuck gravity
![](/forum/avs/avatar_191.png)
|
ik zou wel oppassen bij strand horts gewoon een heel ein het water inlopen
|
|
|
boardfan
Gast
|
Hey ik heb net een kite set aangeschaft en moet dus nog les nemen, ben dus ook beginner. Als ik ga oefenen ga ik naar strand horst dus wat mij betreft kunnen we wel wat afspreken.
Ik hoor wel
|
|
|
wytzew
Gast
|
hey kerel!
wat mij betreft spreken we eens af. ik ben binnenkort terug in nl en heb dan wat dagen vrij en ik ben van plan die allemaal op het water door te brengen om het helemaal onder de knie te krijgen!
strand horst is idd een goede spot daarvoor.
mail me maar.
greets wytze
|
|
|
Airjan
![](/forum/avs/avatar_1498.png)
|
Moet nog een kite kopen, maar zal binnekort ook naar Strand Horst gaan om te oefenen. Kunnen daar wel een keer afspreken.
|
|
|
niels
![](/forum/avs/avatar_88.png)
|
he hans,
ik ben in de weekenden als het waait in nunspeet te vinden is ongeveer 20 min van strand horst. hier kan je ook overal staan en is het een stuk rustiger
wil best een keer afspreken
niels
|
|
|
Erik
Geen avatar
|
Hey, Hans. Cool, ook een starter. Ik heb net m'n V4 16 binnen en wil m'n eerste keer ook op Horst gaan beginnen. M'n lessen heb ik in Friesland (Workum) gehad. Ik kom uit Wezep (10 km onder Zwolle) en zoek ook een kitecollega om wat makkelijker(oplaten) te beginnen.
Niels, is Nunspeet echt een goede kitespot ???
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Boardfan, waarom aan kiteset aanschaffen en nog geen les gehad?
|
|
|
breint
Geen avatar
|
Hallo allemaal,
Ik ben ook een beginner. Ik heb vorig jaar les gehad en ga binnenkort mijn eigen spullen aanschaffen. Ik zal wel eens wat willen afspreken. Ik woon in Zwolle.
Groeten Breint
|
|
|
niels
![](/forum/avs/avatar_88.png)
|
erik
nunspeet is vergelijkbaar met horst. het water is ondiep en je kunt dus overal staan het strand is minder groot maar dit moet je zeker in het begin zoveel mogelijk vermijden (water is nog altijd zachter) er zijn altijd wel mensen bezig maar het is niet echt druk als je meer wilt weten of een keer afspreken moet je maar een mailtje sturen
ps boardfan neem eerst les voordat je gaat oefenen zou jammer zij als er hier weer een stukje veschijnt met de kop " kiter verongelukt op strand horst" op strand horst zijn 2 scholen actief maak hier gebruik van !!!!!!!
groeten niels
|
|
|
kentyman
![](/forum/avs/avatar_572.jpg)
|
wow veel nieuwe kite-freaks!! cool. ga als beginner nooit in je eentje klooien (je moet zowieso nooit in je eentje gaan kiten), loop even naar de wat gevorderde locals en vraag ze over de spot (waar wel heen, waar niet, hoe is de wind: vlagen? bomen? obstakels?). Wees bij het oplaten / landen van de kite extra voorzichtig: zo ver mogelijk van obstakels af, liefst oplaten "richting het water" (terwijl je zelf in 't water staat) etc. Er zijn altijd wel kiters die willen helpen, safety eerst!
|
|
|
Jurrien
![](/forum/avs/avatar_342.png)
|
jahaha hoe meer hoe beter (meestal) ;D
|
|
|