Caution Spitfire 2011

barry

Berichten: 361
December 24, 2010, 10:20:22
edit2Rapporteer  
Bram Wilbrink

Berichten: 823
Antwoord #1 December 25, 2010, 03:12:59
edit2Rapporteer  
nice
barry

Berichten: 361
Antwoord #2 December 25, 2010, 15:04:12
edit2Rapporteer  
hier nog een filmpje van Josh nehf met de trespass 5'10
en de proto spitfire.


http://www.youtube.com/watch?v=Elrp9HIFqss

bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #3 December 25, 2010, 21:54:05
edit2Rapporteer  
in welke richting gaat deze kite meer op, de zombie of de myhemx?

jesse.

Berichten: 946
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #4 December 26, 2010, 00:17:04
edit2Rapporteer  
@Bezem Het is een combi van de Zombie en de Mayhemx

Dus ik zou zeggen, het is een MayhemX alleen dan meer Cshaped??
Denk dat je hem misschien wel een beetje kan vergelijken met een RPM of iets in die richting.

ColorCombi 3 en 6 zijn egt tof!! Grinwaarneer krijg je ze binne, op sturen die handell!!
barry

Berichten: 361
Antwoord #5 December 26, 2010, 11:40:51
edit2Rapporteer  
Eigenlijk ligt de basis bij de Zombie, deze shape is redelijk populair geworden in de loop der jaren
zie 2009 lijn van een aantal bekende fabrikanten. 

Deze shape zit er nog steeds in, de Spitfire heeft iets langere tips en de AR van de mayhem X
de Spitfire heeft het beste meegekregen van beide kites.
Zodra het wat warmer wordt beginnen we met een test tour, want deze kite moet getest worden. 


bezemsteel12

Berichten: 884
Logs: 0 | 69 uur
Antwoord #6 December 26, 2010, 12:54:02
edit2Rapporteer  


Zodra het wat warmer wordt beginnen we met een test tour, want deze kite moet getest worden. 


haha idd, is de mayhemx dan ook te testen?
barry

Berichten: 361
Antwoord #7 December 27, 2010, 00:30:23
edit2Rapporteer  
In 2011 komt er geen mayhem meer wij hebben nog wel wat 2010  demo's liggen
kan je altijd testen, check de stormchaser.nl site
joggli

Berichten: 83
Antwoord #8 December 27, 2010, 00:52:17
edit2Rapporteer  
ik vind hem op de slingshot rev lijken qua shape...
martijn

Berichten: 2347
Antwoord #9 December 27, 2010, 01:22:54
edit2Rapporteer  
of de rev op de spitfire?

Qua shapes lijken zoveel kites op elkaar, eerst maar eens kijken hoe die in de lucht staat!
Hard2Handle

Berichten: 3114
Logs: 0 | 432 uur
Antwoord #10 December 27, 2010, 15:02:50
edit2Rapporteer  

Zijn de maten van de kites Metrisch of Imperiaal?
M.a.w. vallen de kites kwa maat klein uit zoals bij de Mayhem of niet?
Wouter

Berichten: 603
Antwoord #11 December 27, 2010, 20:24:58
edit2Rapporteer  
2011 Spitfire is wat opgeschaald met als doel om geheel in lijn te zijn met de industry sizing standards. Maatgeving is in vierkante meters en dit is altijd al zo geweest. Er is een klein Duitse importeurtje met een onzin verhaal.. Wel is het zo dat 2009-2010 wat kleiner vielen vergeleken met industrie standaard van tegenwoordig.



Beest van een vlieger!
barry

Berichten: 361
Antwoord #12 December 30, 2010, 21:02:43
edit2Rapporteer  
Ik heb de spitfire  nu 2 keer in de lucht gehad
en hij is echt niet meer te vergelijken met de mayhem of de zombie.
Alle maten zijn verandert en elke maat is appart ontwikkelt.
De spitfire heeft nog wel het echte caution gevoel.
Of je nu full power vaart of net aan staat de kite blijft goed vliegen.
De kite stuurt direct en snel, wat me opviel is dat de kite al snel de lucht in gaat met weinig wind.
Caution heeft ook iets meer aandacht besteed aan de afwerking mooie lichte scuff pads en nieuwe struts.
de kite is een stuk lichter en dit merk je gelijk in de vlieg eigenschappen.
volgende keer wat actie foto's

       

om even te vergelijken Mayhemx 9 en spitfire 7

nieuwe struts
Lord of the Boards

Berichten: 869
Antwoord #13 December 31, 2010, 13:18:09
edit2Rapporteer  
Barry, dat ziet er weer top uit hoor! Caution quality standards! ThumpsUp
Ik ben heel erg benieuwd hoe hij presteert ten opzichte van de MayhemX. Vooral de low-end van de 11 ben ik heel erg benieuwd naar. Zijn er nog veranderingen aan het bar systeem?

Ik zeg testen die meuk! (als het water weer vloeibaar is........)
barry

Berichten: 361
Antwoord #14 Januari 02, 2011, 13:34:03
edit2Rapporteer  
Ze hebben de bar insert veranderd, en de 5th zit nu aan de binnenkant van de CL.
Ook loopt de mini 5th nu verder omhoog zodat de kite veel meer power verliest bij het actieveren van de safety, kite is nu zo goed als drukloos.

 
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.