egypte

NIELZZZZ

December 06, 2006, 04:37:28
edit2Rapporteer  
een vraagje over egypte ik wil in jauari daarheen als er nog steeds weinig sneeuw ligt in de wintersportplaatsen maar mag je daar bij elk resort waar je mag windsurfen ook kitesurfen????

ik hoop eigelijk op sneeuw maar een weekie kiten is ook niet zo een slecht idee  (grinnik_kitesmiley)
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #1 December 07, 2006, 14:48:49
edit2Rapporteer  
Egypte? waar in egypte?

Je hebt overal wel spots zitten, maar waar geen koraal is zijn de betere kitespots.
big_ben_lair

Antwoord #2 December 07, 2006, 15:22:44
edit2Rapporteer  
als je 1 weekje gaat in januari kan het zijn dat je 1 goede dag heb of heel mischien helemaal geen wind.
NIELZZZZ

Antwoord #3 December 07, 2006, 23:59:09
edit2Rapporteer  
als je 1 weekje gaat in januari kan het zijn dat je 1 goede dag heb of heel mischien helemaal geen wind.
ohh dat is zeker niet veel nee wat is dan wel windzeker en ook lekker warm maar niet super ver vliegen
Aurel

Antwoord #4 December 08, 2006, 04:27:45
edit2Rapporteer  
Hey,

Ik ga rond nieuw jaar naar El Gouna (Club Med, ik heb gehoord dat je direct op hun strand kunt kiten), wat moet ik meenemen?
Een wetsuit heb ik gehoord, maar 5/3 of 3/2? (wat is de water en lucht temp rond die periode?) Schoentjes? Zonnebrand? Zonnebrillen?

Bedankt voor de info!
Mvg
Aurel
big_ben_lair

Antwoord #5 December 08, 2006, 06:12:09
edit2Rapporteer  
ik heb ze alleen zien vliegen bij club med, ben daar zelf niet geweest (was zelf bij kitepower)

schoentjes kan lekker zijn voor de aanwezige stenen (geen vereiste). ik heb zelf met boardshort en lycra gevaren, maar er waren ook veel wetsuit t/m 5/3 dik. zonnebrand watervast en niet gliberig (is speciale voor). ik had een zonnebril met elastiekenband op was wel lekker minder zout in de ogen. DTP en hepatitus A prik (te halen o.a. bij GGD) anti diaree pillen en anti uitdrogins poeder (ook o.a. GGD)

ik hoop dat dit helpt!
big_ben_lair

Antwoord #6 December 08, 2006, 06:14:00
edit2Rapporteer  
ohh dat is zeker niet veel nee wat is dan wel windzeker en ook lekker warm maar niet super ver vliegen

begrijp me niet verkeert je kan ook zomaar 4 dagen goeie wind hebben, alleen je moet er wel rekening mee houden!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.