R@bert
|
HOHOHOHO....... Deze dude gaat ook !!!!!!!!!!
|
|
|
Jacq
|
Hey guys, Deze dudette moet nog vrij regelen. Maar is het uberhaupt nog te doen met 5/3 wetsuit en schoentjes (of klink ik nu heel verwend, )
|
|
|
R@bert
|
ja, is te doen..je moet niet te lang aan de kant staan rusten ofzo..Maar morgen is t iig droog, rond de 10gr
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Hey guys, Deze dudette moet nog vrij regelen. Maar is het uberhaupt nog te doen met 5/3 wetsuit en schoentjes (of klink ik nu heel verwend, ) Ik heb een 4/3 pak maar draag wel een termohemd/schoentjes/ helm en handschoenen.. En kom met dit alles lekker warm het water uit Krijg alleen koud als ik lang stil sta op de kant... DUS ga ik dan maar weer snel het water in (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
100%-DINGES-®!!!!!!!!
|
Hey guys, Deze dudette moet nog vrij regelen. Maar is het uberhaupt nog te doen met 5/3 wetsuit en schoentjes (of klink ik nu heel verwend, ) kheb ook 5/3 en schoentjes en had het vandaag gewoon echt lekker warm!!! ik had ook n cap en handschoenen bij me maar die had ik vandaag niet nodig!!!
|
|
|
Jacq
|
Misschien moet ik er nog wel even bij vermelden dat ik nog regelmatig in het water spartel. Maar aan de andere kant, wordt je ook weer lekker warm van dat gestuntel natuurlijk. Thx voor de reacties iig!
|
|
|
R@bert
|
dus je gaat?? ja ja ja ja??
|
|
|
Jacq
|
Wel leuk voor de entertainment
|
|
|
Nickless
Geen avatar
|
Shit zeg, ineens is mijn college afgelast... 's avonds moet ik nog wel werken, maarja... de rest van de dag geen verplichtingen...
Nu nog even vervoer regelen en wie weet ben ik er morgen ook ineens bij!
|
|
|
Mont
|
+ 2 man vanaf 12:00 of 13:00 uur (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Jacq
|
Skip mij maar van de lijst. Baaslief wil niet meewerken (cry_kitesmiley). Veel plezier dudes! Goh, volgens mij voel ik een griepje opkomen (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Dre
|
Autoplay? Dat is Oostvoorne neem ik aan.....
De spot, waar je al moe bent van het lopen, dan flink pompen als je geen goede pomp hebt, en als het dan ook nog eens eb is, moet je weer een rot eind lopen om bij het water te komen!!!!!!!! haha
|
|
|
Dre
|
Ik kwam er altijd heel graag tot later
|
|
|
R@bert
|
Shit zeg, ineens is mijn college afgelast... 's avonds moet ik nog wel werken, maarja... de rest van de dag geen verplichtingen...
Nu nog even vervoer regelen en wie weet ben ik er morgen ook ineens bij!
Nickless, waar moet je vandaan komen??
|
|
|
Micky
|
Mogge.....was pas om half 3 thuis van mijn werk dus ben een beetje brak...... (angry_kitesmiley) Kan wel een frisse duik gebruiken dus ga om ca. 10 uur karren See you around 11.15 on the beach (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley)
|
|
|
Nickless
Geen avatar
|
Mensen, nog een mooie dag gehad hoop ik?? Heb het helaas niet gered met vervoer... nu hopen op een beetje wind zondag!
(met iemand meerijden was geen relaxte optie aangezien ik al weer vroeg weg had gemoeten, wil niemand tot last zijn, maar bedankt voor de aanbieding R@bert en Michael!!)
|
|
|
Leon aero2
Gast
|
Mogge.....was pas om half 3 thuis van mijn werk dus ben een beetje brak...... (angry_kitesmiley) Kan wel een frisse duik gebruiken dus ga om ca. 10 uur karren See you around 11.15 on the beach (tong_kitesmiley) (grinnik_kitesmiley) Het was kort maar krachtig.....voor mij?
|
|
|
R@bert
|
Yo Cindy, je was er idd kort man... (shame_kitesmiley)maar je hebt iig weer wat vette meters gepakt toch? That's what it's all about, dude....
|
|
|
R@bert
|
Oh ja, thanks Wouter voor t proberen van de OceanRodeo Mako 134 met die ongelooflijke 18mm concaaf....ff wennen maar wat een hoogte lopen!!! (geschokt_kitesmiley) t plankje snijdt letterlijk dwars door de chop heen...onwijse grip, waanzinnig boardje!!! Ook bedankt voor t terugbrengen van t plankje toen ik m ff kwijt was... Was wel een topdagje vrijdag, vooral met t zonnetje erbij was t goed uit te houden. Lekker van 11 tot half 4 gekite.... . Gezellig ook, waren ong met z'n achten/negenen... Ik heb mn eerste sprong(en) gemaakt , YIHAAA!!!! Wat een rush om te voelen hoe de kite je uit t water rukt, echt kicken!!! Kortom TOPdag...
|
|
|
Micky
|
Was idd superdagje!!! Thx, gasten van stormchaser.nl voor het testen van de macro. Wat loopt dat ding een hoogte( als je hem eenmaal door hebt) Downwind ging bij mij ook helemaal top... Was weer leuk om te zien hoe iedereen op het water elkaar hielp met verloren boards enz. Kikke! En mijn grote natte droom kwam uit: IK heb Cindy Salsa gezien...... (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley)
|
|
|
R@bert
|
Was idd superdagje!!! Thx, gasten van stormchaser.nl voor het testen van de macro. Wat loopt dat ding een hoogte( als je hem eenmaal door hebt) Downwind ging bij mij ook helemaal top... Was weer leuk om te zien hoe iedereen op het water elkaar hielp met verloren boards enz. Kikke! En mijn grote natte droom kwam uit: IK heb Cindy Salsa gezien...... (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) (tong_kitesmiley) Oh ja, Jeroen, jij ook bedankt voor t meezoeken, top dude !!! @micky haha, dus je hebt een roerige nacht gehad....
|
|
|
|
R@bert
|
Ik ook, man....verrot maar voldaan (grinnik_kitesmiley). Had gister nog wel last van mn knie (door die kiteloop, heb je die niet gezien dan? ). Kon niet eens de trap op, pfff Na een nachtje slapen gaat t stuk beter iig....ga je zondag nog, valkenburgs meertje? Hoor t wel, mssn kom ik wel ff foto's nemen Laterssssssssss
|
|
|
Chop Chop
|
Ey mensen Was zeker een topdagje, ik moest nog wel flink aan mn niewe flx 128 wennen Mocht de vraag opkomen "Wie is hij nou weer" Nou ik ben die jongen zonder schoenen en handschoenen : jodels, Jeroen
|
|
|